مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Hamid R 7 R
- تاریخ عضویت : 1392/12/6
- تعداد نظرهای داده شده : 12
نظرها
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
از هر نظری که میخوای نگاه کنی 100در100سونی بهتر از هوواوی شما هم اگه خیلی گوشیتو دوست داری برو تو قسمت همون گوشی عزیزت نظر بده نه اینجا
من خودم ام دارم دوستمg610 داره من همه ی اپشناشو چک کردم ام خیلی بهتره
فکر نکنم گوشیت خیلی شارژ تگه داره که شما میگ من بازی با کیفیت زیا دی نص کردم مفید اگه بتونی یک ساعت یک ساعتو نیم بازی با کیفیت hdکنی اگه بازیم کنی اخرش گوشی مثل زغال داغ میکنه ...
سونی حداقل ابهت که داره دستت بگیری...............................
چون من رو4.2 امتحانش کردم اجرا نکرد
آره داداش شارژش به90درصد برسه سبز میشه فول شارژکه بشه خاموش میشه
مینی میخوره داداش
huawei g610 رو زیاد نمیشناسم ولی بین M,L بایدبگم Mبهتره
ببخشید من یه سوالی داشتم:فرقxperiaM C2004/C200 چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی گوشیه خوبی بود حیف گمش کردم.
من توخریدش دودل بودم ولی با توضیحات کاملی که دادی تو هفته ی آینده حتما می خرمش