مشخصات کاربر
 - نام کاربر : عباس ر
- تاریخ عضویت : 1390/2/26
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
بعد ی مدت ک باهاش کار میکردم ب شدت داغ میکرد . .
هنگ میکنه . .
ولی دوربینش خیلی خوبه . .
دوربین جولوشم خوب نیست . .
تو این رنج قیمت سامسونگ جی 1 بهترینه . . .
بعد این سامسونگه که اصلا قیافه نداره .. اینگار واسه دوره قاجاره ..
اصلا فکر اونم نکن برو موزارت بگیر ..!!!
اونوقت موزارت 550 تازه خیلی تمیز باشه میره حالا این 900 ..
این چه قیمت نجومی شما زدین ..
یکی میخواد 900 پول بده بره ویندوز فون دسته دوم بگیره خودش میره سنسیشن میگیره اونم نو حالش رو میکنه ..
بیارین پایین قیمت رو ...!!
عکس خودمه ..D:
فقط با نرم افزار خود گوشی سیاه و سفیدش کردم .. همین!!
اینم لینکش ..
http://abbasi22.persiangig.com/SavedPicture.jpg
::::> لــــــــایـــک یـــــادتـــون نــــــــــــــــــره <:::::
تقدیم میکنم به همه موزارتی ها .. لایک یادتون نره D:
http://abbasi22.persiangig.com/WP_000043.jpg
البته بگم انجا دستم یه خورده لرزیده بود .. ببخشید ::
در مورد قیمت هم من 2 ماه پیش قبل از اینکه گوشی اینجوری بره بالا ( البته بالا بود ) خریدم 480 ولی حافظش 16 هستش اپدیت 7.8 هم بود کلی نرم افزار و بازی هم داشت .. ساخت تایوان هم هستش .. پیشنهاد میکنم اگه میخواین بگیرین سعی کنین 16 گیگ بگیرین .. نمیگم 8 گیگ کم میاری ولی کار از محکم کاری عیب نمیکنه .. شاید گوشی هایی باشن که اندروید باشن تو این رنج قیمت مثلا دیزایر سی ولی خداییش موزارت اصلا یه تیپ دیگه داره .. اصلا تو دستت میگیری حال میکنی خیلی طراحیش قشنگه .. اونقدر هم بزرگ نیست مثل اچ دی 2 تو جیب جا نشه با اندازست .. در کل گوشی خیلی باحالیه .. در مورد ویندوز فون هم بد نیست البته من تا حالا با اندروید کار نکردم ولی باید قبول کرد اندروید بیشتر پیشرفت کرده ولی این به معنای بهتر بودن از ویندوز فون نیست .. اشالله اینم پیشرفت میکنه .. هنوز خیلی جای پیشرفت داره ..