مشخصات کاربر
 - نام کاربر : keyvan z
- تاریخ عضویت : 1392/11/26
- تعداد نظرهای داده شده : 9
نظرها
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
من هفته دیگه میخام این گوشیرو به عنوان اولین گوشی اندرویدیم بخرم.. به نظرتون تو رنج 1 میلیون خرید این گوشی مناسبه؟ یا گزینه بهتری پیشنهاد میکنین؟
بازم ممنون
لطفا اگه خبری داشتین از عرضش تو ایران اینجا اعلان کنین..
دیزایر 610 هم برای ماه می آماده میشود.
اول اینکه گوشی که در اروپا به قیمت 379 یورو فروخته شود معمولا در آمریکا به قیمت 400 دلار یعنی در حدود یک میلیون و دویست هزار تومان فروخته می شود. دوم اینکه این گوشی در چین به قیمت 294 دلار فروخته می شود. سوم اینکه معمولا قیمت های پیش فروش بیشتر از قیمت اصلی هستند و می توانیم حدس بزنیم که قیمت اصلی این گوشی در اروپا هم بیشتر از 300 یورو یا 400 دلار نخواهد بود.
ببخشید که دیر جواب دادم ..
دمت گرم
منم دلیل اصلی که نمیتونم سونی یا اچ تی سی یا... رو انتخاب کنم اینه که دست هر کسی میشه اونارو دید .ولی بلک بری تکه..
یه سوال؟ شما چند وقته خریدین؟ میشه چند تا از مزایا (البته به جز تک یودن) و معایبشو بهم بگین؟
واقعا ممنون میشم ازتون دوستم
من چند روزه درگیر خرید گوشیم..جز بلک بری تقریبا ار هر گوشی ای خوشم میاد خوب که دقت میکنم منصرف میشمو برمیگردم سمت گوشی زد 10..
ولی با این سختی هایی که شما ذکر کردین نمیدونم می ارزه این گوشی رو بخرم یانه؟
لطفا اونایی که استفاده میکنن بگن واسه نصب برنامه ، پشتیبانی و ..... آیا به مشکل برمیخورم یانه؟
پیشاپیش از جواب هاتون ممنونم