مشخصات کاربر
 - نام کاربر : h s
- تاریخ عضویت : 1392/10/29
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
بالاخره من گوشیمو روت کردم،بااستفاده از روش آقا مجید که توهمین سایت اومده(البته حدود یه هفته ای میشه) اگرم تاحالا کامنت نذاشتم ميخواستم مطمئن شم.
الآن چیزی حدود پنج گیگ بازی وبرنامه رو انتقال دادم به مموریم،بدون هیچگونه مشکل،
فیفا14وسایر بازیهایhd
حافظه داخلیم هم تقریباً 600مگ اشغال شده.
البته من مموریم رو هم پارتیشن بندی کردم بافرمتex2
اندرویدمم4.3بود که دوباره بافلش تولز برگردوندمش به4.2.2
اگه کسی میخواد اینکارو بکنه حتما برید آموزش روت ونرم افزارای مربوطه مثلlink2sd,gl2sd,foldermountرو از این سایت وسایرسایتایی که هستش رو ببینید بعد اقدام کنید.
واقعاً ارزششو داره،
گوشیتون بصورت کاملاً محسوسی تغییر میکنه،
هم ازلحاظ سرعت،هم آزادترشدن حافظه داخلی(من الآن نزدیک ۶۰تا نرم افزار نصب کردم وحدود یک گیگ هنوز جای خالی دارم)
اضافه شدن یه سری نرم افزارهای جدید مثلrecorder و picmix و kakaotalk و...
بهترشدن کیفیت فیلمبرداری وعکس برداری و خلاصه هرچیزی که یه آپدیت واقعی باید داشته باشه.
من دیشب رام4.3ریختم روی گوشیم،تاالآنم از این کارا نکرده بودم،اولا چون اصلاً بلد نبودم ثانیا گوشیم گارانتی آرین داره ومیترسیدم ازبین بره،
خلاصه بااستفاده ازمطالب این سایت و همچنین سرچ تواینترنت فهمیدم که باsony companionبهترین روشه،
بعدازدانلود ونصب،هرکاری کردم به سرور کانکت نمی شد،مثل اینکه جدیدا اینجوری شده!
خلاصه بالاجبار رفتم سراغ فلش تولز،
اول آموزش دانلود،نصب وکارکردن باهاشو یادگرفتم،بعدشم گوشیمو باهاش فلش زدم.
خیلی راحت بود
توی این لینک http://iranxperia.ir/content/399-unofficial-cyanogenmod-11-android-kitkat-available-xperia-s-xperia-ion-xperia-m.html#axzz2qsBNtj00 مطلب زیر رو نوشته:
"اکسپریا M پورت سیانوژن مد 11 غیر رسمی(4.4.2 اندروید) را دریافت کرد."
دوستان کسی هست بتونه راهنمایی کنه!