مشخصات کاربر
 - نام کاربر : elika k
- تاریخ عضویت : 1392/10/21
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
سلام امیر عزیز
لطفن راهنمائیم کن
یه حرکتی رو گوشیم زدم ک ب لطف اون دیگه آپشنی ب اسمه اس ام اس ندارم و کلا حذف شده
راسش واس گوشیم یه اس اومد خوندمش ولی هنو علامت اس تازه بالای گوشیم بود
وقتی رو علامته زدم توقف اجباری و غیر فعال کردن بود
ک من غیر فعال کردن رو زدمو بعد از اون فاااااتحه:(
دوستانه دیگه هم اگه میدونن کمکم کنن
تولوخوتا:((((
گوشی آک بود تو این مدت و اصن ازش استفاده نکرده بودم
ولی ممنون از توضیح و راهنماییتتتتت:)
کاملا مفید و جامع بود
ممنووووون
باتوجه به حضور پررنگتون میشه شما ج سوالمو بدین لفطن؟؟؟
من 3 ماهه که این گوشیو خریدم ولی تا الان فرصت نکردم ازش استفاده کنم
امروز خاستم به نت وصل شم البته نه با wifi با اینترنت سیم کارتم. که نشد
اهل علم و دانش:) میشه بگن نت گوشی فعال هس یا مشکل از سیمه منه؟
یا باید نته گوشیو طی یک پروسه فعال کرد آیا؟