مشخصات کاربر
 - نام کاربر : rey r
- تاریخ عضویت : 1392/10/11
- تعداد نظرهای داده شده : 17
نظرها
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
g700
از اینکه اینقدر واضح وقشنگ راهنمایی میکنید ممنون ولی
خدایش به گفته های شما چقدر اعتماد هست ؟ یه بلایی سر گوشیهای ملت نیاد!!!!!!!!!!! بعضی ها باهزار بدبختی پول جور میکنند وگوشی میخرن
610 دوربینش 5 و 700 دوربینش8 درضمن 700دوربین دومش 1.2 و 610 دوربین دومش vga که من شنیدم vga خوب نیست اگه قیمت برات مهم نیست g700 بهتره
منم میخواستم g700 بگیرم ولی بادیدن honor 3x دودل شدم چرا شما میگی 3c امکانات 3x خیلی بهتره به نظر من صبر کن تا قیمت 3x دقیقا مشخص بشه اگه اختلاف قیمتش زیاد نباشه خوب مسلما 3x بهتره و با ورود گوشی جدید تر مسلما قیمت g700 میاد پایین تر
مرسی توضیحات خیلی کامل بود فقط برای منکه خیلی از روت نمیدونم مشکلی پیش نمیاد
میشه ساده تر توضیح بدی من که نفهمیدم چی گفتی فقط میزان مصرف باتری رو فهمیدم
منم بین این دو مدل مونده بودم ظاهر 610 قشنگ تره از 700 اما 610 دوربینش 5 و 700 دوربینش8 درضمن 700دوربین دوم1.2 و610 دوربین دومش vga که من شنیدم vga خوب نیست چراشو نمیدونم دوستم چند ماه 700 خریده راضیه اگه اطلاعات جدید پیدا کردی لطفا به منم بگو
از دو دوستی که جواب سوال قبلی رو دادن تشکر میکنم
از دوستان حرفه ای عذر میخوام من اطلاعات زیادی ندارم لطفا راهنمایی کنید g700 فلش میخوره ؟میشه از روی فلش فیلم نگاه کرد؟ ممنون از راهنمایی تون
میخوام گوشی هوآوی جی 700 بگیرم اما یه مشکلی که دارم برای پیامک فرستادن حروف ظ ,ض رو نداره این مشکل حل شدنیه یا قید این گوشی رو بزنم لطفا اگه گوشی بهتری سراغ دارین معرفی کنید ممنون