مشخصات کاربر
 - نام کاربر : ali a
- تاریخ عضویت : 1392/10/10
- تعداد نظرهای داده شده : 19
نظرها
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
اندروید گوشی من 4.3بود امروز صبح اون آپدیت 104مگابیتی را نصب کردم الان یه گزینه ی جدیدی به گوشی اضافه شده مبنی بر "انتقال داده ها به کارت sd" هنوز امتحان نکردم چطوریه ولی احتمالا مشکل انتقال داده ها از حافظه ی داخلی به حافظه ی sdحل شده باشد
دوستانی که آپدیت 104مگابایتی را نصب کرده اند در تنظیمات به" محل ذخیره"رفته و در پایین ترین قسمت از این گزینه اگر این قابلیت اضافه شده دوستان دیگر را هم باخبر کنند.
در تنظیمات دوربین حافظه ی ذخیره ی داده رو به کارت sdتغییر بده.
یه توصیه کلی که در مورد بهتر نگه داشتن شارژ گوشی هست اینه که در مواقعی که به اینترنت گوشی نیاز ندارید ترافیک داده گوشی رو غیر فعال کنید وتا نصف روز طول عمر شارژ باتری را افزایش دهید......
خودت فعالش کن و برگرد صفحه ی اول گوشی بعد اگه تونستی غیر فعالش کنی به منم خبر بده.......
با پلیر خود گوشی این کار رو کردی یا از طریق پلیرهای دیگه؟
ممنونت میشم.
کسی اگه با این گوشی عکس گرفته بذاره تا ببینیم کیفیتش چطوره؟
ممنونم.
کارت حافظهmicroSD, تا 32 گیگابایت
داخل دستگاه8 گیگابایت (5.8 گیگابایت در دسترس کاربر), 1 گیگابایت RAM
شما اگه معیارت حافظه است برو همون مدل L رو بگیر ...اگر نه هم که گوشی مدل m گوشی خوبیه با ظاهر زیبا...
یعنی باید پانچ شده باشه یعنی باید دور و ورش رو بریده باشن تا با جایی که سیم کارت را باید بزاری تطابق داشته باشه و بتونی سیم کارت رو جا بذاری..
فقط میخوام بدونم
1.کیفیت مکالمه گوشی و کلا صدای خروجیش چطوره؟؟؟
پاسخ: کیفیت مکالمه اگه گوشتون مشکل نداشته باشه خوبه .
2.باطریش با استفاده بیشتر مکالمه و خیلی خیلی کم بازی چقد دوام داره؟
پاسخ: باطریش متوسط رو به بالاست..
سیمکارت کوچولو میخوره.
دوربینش متوسطه.
..........................
نه نمیخوره.
بله میخوره.