مشخصات کاربر
 - نام کاربر : نیما ب
- تاریخ عضویت : 1392/9/23
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
من میخوام یه گوشی بخرم که 4-5 سال ازش استفاده کنم. تا الان Nokia N70مو نگه داشتم که ازش راضیم و هنوزم نگهش داشتم؛ چون اهل عوض کردن گوشی و این جور چیزا نیستم. حالا دنبال یه گوشی میگردم که اینارو داشته باشه:
0- ببخشید ولی مثل N70 خرکار باشه!!!!
1- اندروید
2- دوربین خوب- چون اهل عکس گرفتنم(5تا8)
3- نرم افزار زیاد بتونم روش نصب کنم
4- دو سیم کارت
5- دو دوربینه
6- باتریش خیلی خوب باشه-فایل صوتی زیاد گوش می دم
7- اهل بازی نیستم
8- کیفیت صفحه نمایشش خوب باشه
9- قیمتش تا 700-800 بیشتر نباشه
10- بشه به جای دستگاه ضبط صدا (Recorder) ازش استفاده کرد
11- زیاد کوچیک نباشه تا وقت پیام نوشتن اذیت نکنه و زیادم گنده نباشه که فکر کنم 4 تا 4.3 خوب باشه.
راستش من از ظاهر خسته کننده سامسونگ زیاد خوشم نمیاد، سونی طراحی هاش بهتره و چشم منو گرفته! به نظرم سونی ام چیز خوبیه؛ مشکلم باتریشه که 1750mA هست که نسبت به بعضیا که بالای 2000 هستن کمتره. دوربینشم متوسطه که اگه 8 می بود فکر کنم خیلی خوب میشد. البته پردازندش خوبه، 16 میلیون رنگ نشون می ده و dpi واقعا بالایی داره که از بعضی گوشیای گرونتر سونی هم بهتره. صفحه ضدخش رو که اکثر گوشیای سونی دارن و ...
ممنون میشم راهنماییم کنید. یا گوشی های هم ردیف اینو بهم پیشنهاد بدین.