مشخصات کاربر
 - نام کاربر : seyed a
- تاریخ عضویت : 1392/9/9
- تعداد نظرهای داده شده : 25
نظرها
موارد 1 تا 25 از مجموع 25 مورد
موارد 1 تا 25 از مجموع 25 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
در مورد سوالت وقتی حالت فست شارژینگ و ذخیره انرژی همزمان روشن باشه اینطوری میشه. باید حالت فست شارژینگ رو خاموش کنی یا ذخیره انرژی رو بعد که شارژ شد روشن کنی
گوشی به رام ایران فلش زدم دیگه عکسا رو نمیتونم بیارم. فقط مینویسه محسابه فضا و چیزی نشون نمیده. مجددا به رام روسیه برگشتم ولی بازم درست نشد
حالا اگه کسی میدونه چطوری این مشکلو حل کنم
@abn6669
منو خیلی شیک و باکلاس شده. خیلی روون شده.همزمان میتونی از 3 جی تو دو سیمکارت استفاده کنی. میتونی دوتا برنامه واتساپ یا تلگرام و ... نصب کنی. رابط کاربری خیلی تغییر داره. منوی always on display امکانات جدیدی بهش اضافه شده . شبیه s8 شده و خیلی تغییرات ریز و درشت دیگه.
تازه این گوشی قابلیت شارژ معکوس هم داره. یعنی میتونی با گوشیت یه گوشی دیگه رو شارژ کنی. اونم به وسیله همین کابل otg تایپ سی
معمولا بخاطر برنامه ES file explorer اینجور میشه.شایدم clean master
سوال بعد هم اینه که رام من اماراته و گوشیم ساخت ویتنام.چطوری تقویم فارسی رو روی alwase on روشن کنم؟