مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Bernhard R
- تاریخ عضویت : 1392/8/30
- تعداد نظرهای داده شده : 11
نظرها
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
(این چه طرز جواب دادن به کسیه که می خواد کمک کنه....)
همچنین،گویا تو آپدیت جدید ال ای دی مستقل از Stamina روشن می شه
موفق باشید
لطفا به سایت زیر (پشتیبانی فنی سونی) برید و درخواست هاتون **به خصوص move2sd** رو مطرح کنید تا تیم فنی توی آپدیت جدید(که حدس من اینه که کیت کت رو برای این ارائه بدن) امکانات رو بذارند
گوشی که امکانات به این خوبی داره باید حافظه لازم برای استفاده ازشون رو داشته باشه
http://talk.sonymobile.com/t5/Xperia-M-M-dual/bd-p/22070
راستی، اگه این گوشی otg ساپورت می کنه، چرا سونی نگفته که این قابلیت رو داره؟؟!!
نکنه توی فریم ور های جدید ورش دارند!! :|
من نسخه دو سیم رو گرفتم.گویا دفتر خدمات ارتباط با مشترکین همراه اول میکرو سیم میده. کسی از شما می دونه کدوم دفاتر هست آدرسش رو بده؟
فکر نمی کنم صفحه نمایش دو سیم و تک سیم فرقی با هم بکنه...فقط یه مشکل آبی رنگ بودن عکسی ها است که مربوط به وایت بالانس می شه(گویا هنوز هم با آپدیت حل نشده)