مشخصات کاربر
 - نام کاربر : niyaysh A
- تاریخ عضویت : 1392/7/20
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
نه منظورم galaxy s dous نیست من منظورم سامسونگ I9070 Galaxy S Advance هست که تقریبا تفاوت چندانی ندارن
فقط الان دو دل شدم که سامسونگ بگیرم یا سونی
از هر کسی پرسیدم کدوم بهتره میگن فرقی نداره و این سلیقه ای هست
دیگه از دو دلی خودم خسته شدم که نمیتونم یه گوشی ناقابل رو انتخاب کنم
از خودم ناامید شدم
برا همین گفتم اینجا نظر بذارم شاید دوستان بهتر بتونن کمکم کنن
میگن صفحه نمایش سامسونگ چون led هست کیفیت تصویرش خیلی بهتر از سونی هست
ولی اکثر موبایل فروش ها بهم میگفتن سامسونگ بهتر از سونی هست
چیکار کنم دوستان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
افتادم به شک
فک میکنم سامسونگ اس ادونس هم بد نباشه
هر کی می تونه راهنماییم کنه :( :( :(
یه سوال داشتم درمورد این گوشی
شنیدم همه گوشی های دو سیم کارته چینی هستن درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من میخوام حتما این گوشی رو بگیرم اما تو دو راهی موندم
یه سیم رو بگیرم یا سیم؟؟؟؟؟؟؟
اکثرا بهم میگن 1 سیم بگیر شیندم دو سیم ها نسبت به تک سیم ها یکم مشل دارن
لطفا راهنماییم کنید
ممنونم ازتون