مشخصات کاربر
 - نام کاربر : قاردومان س
- تاریخ عضویت : 1392/7/15
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
ممنون میشم اگه در مورد تماس با سیم 1 و 2 بیشتر توضیح بدی. من خودم هوواوی دارم مدل G302 دو سیم همزمان هست یعنی موقع تماس رو صفحه میتونی با هر یک از خطها که دلت خواست شماره بگیری . خیلی از گوشیم راضیم میخوام G525 بگیرم کمکم کن. ضمنا شنیدم دوربینش فلاش نداره درسته؟ ازت ممنونم. سالار
ممنون میشم اگه در مورد تماس با سیم 1 و 2 بیشتر توضیح بدی. من خودم هوواوی دارم مدل G302 دو سیم همزمان هست یعنی موقع تماس رو صفحه میتونی با هر یک از خطها که دلت خواست شماره بگیری . خیلی از گوشیم راضیم میخوام G525 بگیرم کمکم کن. ضمنا شنیدم دوربینش فلاش نداره درسته؟ ازت ممنونم. سالار
واقعا میشه در موقع تماس با هر کدوم از خطا که دلت خواست تماس بگیری ؟؟؟
یا باید هر بار تنظیماتی انجام بدی؟؟؟ منظورم اینه که موقع تماس میتئنی خط 1 و 2 رو خودت انتخاب کنی؟؟/ و بعدشم ... عکساش چطورین؟؟/ ممنون میشم اگه جواب کامل بدی چون میخوام بخرمش.سالار.
وخصوصا جناب آدریان عزیز
بنظرم یه تفاوت m و c رو حضرتعالی فراموش کردی و اونم همزمان نبودن دو سیم M هست . یا من اشتباه میکنم. در ضمن اطلاعات خوبی داری.
سالار