تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
1-صفحه نمايش اين گوشي بسار با كيفيت هست و زير نور افتاب هم بسيار شفاف هست و راحت ميشه باهاش كار كرد.....هر كي غير اين ميگه ديگه...........
2-باتري اين گوشي در مقابل جي 2 كمي ضعيف تر هست و بنده هر 3 روز يك بار به شارژ ميزنمش ...در كل اگه از گوشي سنگين ترين استفاده رو بكشي 1 روز راحت دووم مياره.
3-من لگي توي اين گوشي نديدم.
4-حافظه خالي اين گوشي در نسخه 16 گيگ حدود 11 گيگ هست و همچنين رم خاليش هم در عمين نسخه حدود 500 مگابابيت كه براي من تا 700 مگ هم خالي بوده.....نگران نباشد فقط يك كلمه ...از پس همه چيز برمياد.......
5-كيفيت اسپيكر اين گوشي عالي هستش و كيفيت تماس هم بسار عالي و هندزفري رو ديگه تعريف نميكنم چون ادم رو ميبره فضــا....
6-بهتره از بخش دوربين به راحتي بگزرم چون در يكي كلمه عالي هستش.....
همه گوشي ها خوب هستند و هيچكدومشون بهترين نيست...ولي به نظر من اين گوشي نسبت به قيمتش از گوشي هاي ديگه بهتر هست....در كل سليقتون رو نگاه كنيد و به حرف هاي بعضي ها توجه نكنيد.....s5-----z2----5s-----m8-----g3----lumia 930----همشون عالي هستند ........
در ضمن برسي اين گوشي هم ميتونيد توي اين ادرس ببينيد.www.aparat.com/HANG
www.aparat.com/hang
www.aparat.com/HANG
1-من زياد با گوشي كار نميكنك يعن اهل بازي نيستم و فقط روزي حد اكثر 2 ساعت با واي فاي به اينترنت متصل هستم.من اين گوشي رو 5شنبه گرفتم و جمعه صبح با شارژش زدم و كلي با هاش ور رفتم مثل فيلم برداري 4 كي -صحنه اهسته -عكس برداري و رابط كاربريشو زير و رو كردم و البته حدود 2 ساعت با واي فاي وصل بودم و الان گوشيم 48 درصد شارژ داره.در كل اگه ادم اهل بازي و اينترنت و اينجور چيز ها هستي مطمن باش باطري اين گوشي برات حداقل يك روز دووم مياره.البته من گوشيم رو 3 روز يك بار ميزنم به شارژ.
2-نور صفحه نمايشش عالي هست درسته بعضي ها ميگن كه اس5 از اين بهتر هست من حرف اونها را قبول دارم ولي اس 5 و يا حتي جي 2 رنگ هاشون اشباع شده هست و كمي سرد انگار يك لامپ مهتابي زير صفحه گوشي باشه ولي من كه از نورش حتي زير نور خورشيد راضي بودم.البته قبلا هم گفتم كسي زير نور مستقيم افتاب most wanted بازي نميكنه!!!
3-بله كاملا نسبت به گوشي هاي ديگه خوش دست هست .
3- نه من كه حدود 2 ساعت توي نت بودم داغ نميكنه و لي مثل گوشي هاي ديگه كمي گرم ميشه كه طبيعي هست.
4-ببين گوشي جي 2 يك گوشي عالي هست.فقط ميخوام بهت بگم اگه بودجه برات مهم هست جي 2 رو بخر وگرنه جي 3.
در ضمن بزودي مقايسه اين گوشي رو با جي 2 در ادرس زير ميزاريم.موفق باشي.
www.aparat.com/hang
برسی تخصصی بزودی در www.aparat.com/hang
*نكته*براي خالي شدن تعصب خود UN like را فشار دهيد.