مشخصات کاربر
 - نام کاربر : فرهاد ن
- تاریخ عضویت : 1392/6/15
- تعداد نظرهای داده شده : 22
نظرها
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
بعد از کلی تحقیق اکسپریا زد رو با قیمت کمتر از نهصد تومن خریدم. حدود یه ماه میشه که ازش استفاده میکنم و میخوام در مورد کارکردش تو این یه ماه بگم. اول از همهباید بگم که گوشی فوق العاده شیک و خوش دستی هست خصوصاً رنگ سفیدش.صفحه نمایش و گرافیکش عالی هست از نظر من البته. سی پی یو هم واسه هر بازی و نرم افزاری کافیه. چون زیاد اهل بازی نیستم چندتا بازی از قبیل نید فور اسپید و جی تی آ و فوتبال ( پی ای اس) و غیره بازیها گرافیک بالا نصب کردم که بیچاره نه نگفت مثل آب روون اجرا شد. اما دوربینش! عکاسی باهاش یه کم سخته و تنظیماتش رو باید واسه سوژه مورد نظر دقیق تنظیم کنید. من رو حالت خودکار نمیزارم و همیشه از حالت دستی استفاده میکنم و خصوصاً توی شب حالت دستی ( پرتره در شب) بهترین انتخابه. صدای مکالمه اش هم واقعاً عالیه و بلند و واضحه. ولی کیفیت صدای اسپیکرش کمی ضعیفه واسه آهنگ و فیلم میگمنه برای مکالمه. و اما باتری! باتریش ضعیفه و نمیشه بهش دل بست، داره زیاد میشه. اما اگه کسی دنبال گوشی شیک و خاص هست بهترین انتخابه البته همه خانواده زد شیک هستن. زد که اینقدر باکلاسه زد3 دیگه چی باشه. تو خریدش یه لحظه هم صبر نکنید.
منظورتون ار این ( 0.7mm ) یعنی چی ؟ ار ضخامت 10 mm کم میشه یا زیاد تر ؟
میفرستم