مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : میلاد م
  • تاریخ عضویت : 1392/6/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Xiaomi Redmi Note 6 Pro Xiaomi Redmi Note 6 Pro

1398/9/10 سلام. دوستانی که MIUI 11 رو دریافت نکردند، به لینک زیر برید و نسخه Stable آپدیت با ححم ۵۶۵ مگ رو دانلود کنید. بریزید روی گوشی. بعد برید داخل تنظیمات بخش آپدیت. روی لوگوی MIUI چندبار بزنید تا حالت دولوپر براتون فعال بشه. بعد منوی سه نقطه بالا رو بزنید و گزینه choose update package‌ رو انتخاب کنید. فایل آپدیت رو پیدا و نصب کنید.
https://mirom.ezbox.idv.tw/en/phone/tulip/

Xiaomi Redmi Note 6 Pro Xiaomi Redmi Note 6 Pro

1397/10/3 سلام
از دوستان کسی می‌تونه راهنمایی کنه شارژر سریع این گوشی چند ولت هست و از کجا می‌تونم تهیه کنم؟ ممنون.

Nokia Lumia 525 Nokia Lumia 525

1392/9/8 تنها تفاوتی که کرده ارتقای حاقظه رم دستگاه از 512 به 1 گیگه. چون یک سری اپلیکشین ها در وین فون هستن که با رم 512 سازگاری ندارن که این مشکل الان دیگه برطرف شده

Asus VivoTab Smart Asus VivoTab Smart

1392/8/16 ویندوز این دستگاه از نوع 32 بیتی هست. یعنی اینکه تمام نرم افزارهای مبتنی بر این معماری قابل نصب روی تبلت هست. من یک ویدئو در یوتیوب دیدم که فتوشاپ فکر کنم CS4 رو به راحتی داشت روی تبلت استفاده میکرد. اما به دلیل سخت افزار نسبتا ضعیف شاید دستگاه در بعضی نرم افزارهای سنگین تر دچار کندی و لگ بشه. اما در مجموع برای انجام کارهای معمولی رو به بالا مثل استفاده از آفیس با توجه به وزن فوق العاده کم جایگزین بسیار خوبی میتونه برای یک لپ تاب باشه.

Sony Xperia M Sony Xperia M

1392/6/9 اين گوشي از همه نظر بهترين ميان رده بازار محسوب ميشه. تنها مشکل اساسي که داره دوربين افتضاح اونه که در اصلا در حد و اندازه نام سوني نيست. دقيقا همون مشکلي که Xperia L در فيلمبرداري داشت اينم داره. همچنان Xperia P رو صرف از نظر از باتريش بهترين ميانه بازار ميدونم.

Asus Memo Pad HD7 Asus Memo Pad HD7

1392/6/8 از دوستانی که این تبلت رو تهیه کردند خواهش میکنم دو مورد رو بررسی کنند. یکی پشتیبانی از OTG و دوم پشتیبانی از MHL. چون با توجه این که این تبلت خروجی HDMI نداره میخوام ببینم راهی برای انتقال تصویر به تلویزیون داره یا نه.
با تشکر
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
ایسام