مشخصات کاربر
 - نام کاربر : مهدي ت
- تاریخ عضویت : 1392/4/11
- تعداد نظرهای داده شده : 8
نظرها
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
وقتی با رایتل داری دیتا رد و بدل میکنی سیم کارت 1 که غیر فعاله.دوباره تست کنید میبینید.در ضمن سیم 2 برای استفاده از اینترنت طراحی شده و سیم 1 برای مکالمه.
به نظر من گوشی های سونی کاربر پسند تر هستند میدونید که همشون ساخت چین هستند و تحت لیسانس.یکم سلیقه ای هست و من بیشتر به خاطر سخت افزار و همچنین برند سونی اومدم سراغ این گوشی.واقعاً باتریش خوبه و از صفحه و دوربینشم راضیم.
در ضمن از راهنماییت ممنون با بلوتوث حل کردم.
بالاخره گوشی رو گرفتم 700 از تبریز یه چیری که خیلی جالبه شارژ سریع و خالی شدن دیر باتری گوشیه.
واقعاً به نسبت ال خیلی بهتره.صفحهش در حد ال میتونه باشه خیلی سبکتر و خوش دست تر از اله.سرعت گوشی خوبه و فعلاً درگیر انتقال شماره ها از نوکیا سوت به گوشی هستم اگه کسی تجربه ای داره لطفاً در این مورد بگه.
خوشبختانه مدل دو سیم هم وارد شد و با قیمت 740 گارانتی آرین و 700 بدون گارانتی و سری اون هم c2005 هستش.
فقط وقتی شرایط گارانتی ناامید کنندست مثل عدم کارانتی ال سی دی و باتری و ...
تهران موبایل هنرمندان داره من صبح پرسیدم و خود شرکت آرمان آرین هم داره.
یا حق
اگه ملاک دوربینه که دوربین ال 8 مگا هست و ام 5 پس انتخاب شما میتونه ال باشه.ولی با یکم هزینه tx هم گزینه مناسبی برای شماست.در ضمن در تعریف ال میگن که اگه گوشی رو بدی یه عکاس بسازه میشه ال.
در هر حال حق انتخاب با شماست.
موبایل هنرمندان دو سیم رو آورده و قیمت هم 799 زده.بررسی کنید ببینید درسته یا نه ؟
كسي ميدونه كه موبايل ارز مبادله اي ميگيره يا آزاد؟لطفا مستند باشه و به روز
گوشي در آلمان و انگلستان عرضه شده و قيمت تك سيم 239 يورو و دو سيم 299 يورو تعيين شده.
اين هم لينك:
http://www.gsmarena.com/sony_xperia_m_gets_priced_in_the_uk_and_germany-news-6202.php