آغاز عرضه تبلت سرفیس پرو مایکروسافت از 9 فوریه (21 بهمن)

نمایش خبر

تاریخ : 1391/11/4
برچسب‌ها : تبلت Tablet ، سرفیس Surface ، مایکروسافت Microsoft

واحد خبر mobile.ir : کمپانی مایکروسافت بالاخره تاریخ دقیق عرضه تبلت سرفیس پرو خود را که به سیستم عامل Windows 8 Pro مجهز است اعلام نمود. پیش از این قرار بود که این تبلت در ماه ژانویه به بازار عرضه شود، اما بر اساس اعلام جدید مایکروسافت این تبلت با کمی تأخیر و در تاریخ 9 فوریه 2013 (21 بهمن 1391) روانه بازار خواهد شد.

آمریکا و کانادا نخستین کشورهایی هستند که این تبلت در آنها به فروش می رسد. در آمریکا فروشگاه های مایکروسافت، سایت microsoftstore و فروشگاه های Staples و Best Buy اقدام به فروش تبلت جدید مایکروسافت می کنند. در کانادا نیز برخی فروشگاه ها اقدام به فروش این تبلت خواهند نمود.

Microsoft Surface with Windows 8 Pro

کمترین قیمت تبلت سرفیس پرو مایکروسافت در آمریکا 899 دلار خواهد بود که مربوط به نسخه 64 گیگابایتی این تبلت است. نسخه 128 گیگابایتی نیز با قیمت 999 دلار عرضه خواهد شد. هر دوی این مدل ها همراه با یک قلم حساس به فشار عرضه خواهند شد اما کاربرانی که خواهان تاچ کاور (Touch Cover) برای این تبلت هستند باید 119.99 دلار دیگر بپردازند. مایکروسافت از تاریخ 9 فوریه تاچ کاورهای جدیدی را هم که بر روی آنها نقش و نگارهایی وجود دارد با قیمت 129.99 دلار به بازار عرضه خواهد کرد. تایپ کاور (Type Cover) نیز همانند گذشته قیمت 129.99 دلار دارد.

Microsoft Touch Cover Limited Edition

از مشخصات تبلت سرفیس پرو مایکروسافت می توان به بهره گیری از پردازنده Core i5 اینتل با 4 گیگابایت RAM، مجهز بودن به صفحه نمایش 10.6 اینچی با رزولوشن 1920x1080 پیکسل و قابلیت تشخیص لمس همزمان 10 نقطه، مجهز بودن به Mini DisplayPort، پورت USB 3.0 و اسلات کارت microSDXC و همانطور که قبلاً اشاره شد عرضه در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی اشاره نمود.

Microsoft Surface with Windows 8 Pro

از تاریخ 9 فوریه مایکروسافت نسخه سرفیس ماوس Wedge Touch را نیز با قیمت 69.95 دلار به بازار عرضه می کند که جنس بدنه ای مشابه با جنس VaporMg بدنه سرفیس دارد و امکان حرکت درصفحه توسط لمس را برای کاربران میسر می سازد.

Microsoft Wedge Touch Mouse Surface Edition

منبع : Microsoft TechNet


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا