عرضه به روز رسانی بستنی ساندویچی برای سه محصول دیگر از خانواده اکسپریا سونی

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1391/7/10
برچسب‌ها : اندروید Android ، ساندویچ بستنی Ice Cream Sandwich ، به روز رسانی Update ، Sony Xperia U ، Sony Xperia go ، Sony Xperia sola ، سونی Sony

واحد خبر mobile.ir : کمپانی سونی در روز 28 سپتامبر 2012 (7 مهر 1391) خبر از عرضه به روز رسانی اندروید 4.0 -- ملقب به بستنی ساندویچی -- برای سه اسمارت فون Xperia go ،Xperia U و Xperia sola داد. همراه با این به روز رسانی تعدادی برنامه مرتبط با صوت، تصویر و ویدیو نیز بر روی اسمارت فون مورد نظر قرار خواهد گرفت.

به طور خلاصه برخی از تغییراتی که می توان پس از به روز رسانی شاهد بود عبارتند از:

  • برنامه های رسانه ای سونی (Sony's Media Applications) مشتمل بر "Album" ،"WALKMAN" و "Movies" که بنا به گفته سونی می تواند تجربه متفاوتی از گوش دادن به موسیقی، مشاهده تصاویر، فیلم ها و ویدیوها را برای کاربر به ارمغان آورد.
  • مد عملیاتی Extended Standby که می تواند زمان استند-بای را تا میزان چهار برابر افزایش دهد (که البته میزان واقعی افزایش به پروفایل کاربر و میزان مصرف داده بستگی خواهد داشت)
  • بهبود عملکرد صفحه قفل (Lock Screen)
  • قابلیت تغییر اندازه ویجت ها (که می تواند شخصی سازی اسمارت فون را بهبود بخشد)
  • بهبود کنترل بر روی میزان مصرف داده ها (که بر اساس قرارداد کاربر با اپراتور می تواند برای کنترل هزینه ها به کاربر کمک نماید)

(برای آشنایی بیشتر با اندروید 4.0 به اینجا و اینجا مراجعه نمائید.)

البته اسمارت فون Xperia sola (که در برخی از بازارها به Xperia sole نیز معروف است) علاوه بر تغییرات یاد شده تغییر دیگری را نیز شاهد خواهد بود و آن قابلیتی افزون شده بر فناوری "Floating Touch" یا "لمس شناور" است که امکان کار با دستکش را برای کاربر این گوشی فراهم می آورد. به نظر می رسد با توجه به فرارسیدن ماه های سرد زمستان، سونی زمان مناسبی را برای اضافه نمودن این قابلیت انتخاب نموده.

Sony Xperia sola

گوشی Xperia sola که به فناوری لمس شناور سونی مجهز است و از این پس کاربران می توانند آنرا با دستکش نیز مورد استفاده قرار دهند

هم اکنون عرضه این به روزرسانی آغاز شده و در طی چند روز در بازارهای مختلف قابل دسترسی خواهد بود. به منظور به روز رسانی لازم است که کاربر گوشی خود را به یک کامپیوتر شخصی یا مک متصل نماید و عملیات آپدیت را به طور غیر مستقیم انجام دهد. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به اینجا مراجعه نمائید.

منبع : Sony Mobile