معرفی اسمارت فون دو سیم کارته Galaxy S Duos

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1391/5/31
برچسب‌ها : اندروید Android ، ساندویچ بستنی Ice Cream Sandwich ، گوشی هوشمند Smartphone ، دو سیم کارته Dual SIM ، Samsung Galaxy S Duos S7562 ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : دیروز سامسونگ عضوی دیگر را به خانواده نسبتاً پر جمعیت گلکسی ها اضافه کرد؛ این عضو جدید که Galaxy S Duos نام دارد با داشتن قابلیت های یک اسمارت فون و پشتیبانی از دو سیم کارت، برای کاربران جوان و حرفه ای طراحی شده است. این اسمارت فون که نسخه 4 سیستم عامل اندروید با نام بستنی ساندویچی را اجرا می کند دارای ظاهری زیبا و رابط کاربری TouchWiz Nature UX است که تجربه متفاوتی از سیستم عامل اندروید را در اختیار کاربران قرار می دهد.

از نظر طراحی، Galaxy S Duos را می توان به Samsung Galaxy S III بسیار شبیه دانست و از این رو این اسمارت فون نیز دارای طراحی بسیار زیبا و جذاب است. صفحه نمایش Galaxy S Duos، چهار اینچی و از نوع TFT بوده که از رزولوشن 480*800 پیکسل پشتیبانی می کند. پردازنده این اسمارت فون نیز تک هسته ای با فرکانس 1 گیگاهرتز و از نوع Qualcomm MSM7227A Snapdragon بوده که به همراه واحد گرافیکی Adreno 200 و 768 مگابایت رم عرضه می شود.

Galaxy S Duos

در پشت Galaxy S Duos نیز دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت Autofocus و فلاش LED قرار دارد که به دلیل ضعیف بودن پردازنده  تنها قادر است با کیفیت FWVGA و با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. ازدیگرمشخصات سخت افزاری Galaxy S Duos نیز می توان به کارت حافظه داخلی 4 گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از microSD، دوربین جلو، 3G و البته پشتیبانی از دو سیم کارت در آن واحد اشاره کرد.

یکی از قابلیت های قابل توجه Galaxy S Duos نیز که مربوط به ویژگی دو سیم کارته بودن این اسمارت فون می شود، "Dual SIM Always on" است که به کاربر اجازه می دهد در زمان صبحت با یکی از سیم کارت ها، تماس های وارد شده به سیم کارت دیگر را به سیم کارت فعال خود Forward کند. علاوه بر این کاربر امکان تنظیم چگونگی دریافت تماس ها، انتخاب پلن های مختلف برای هر سیم کارت و جابجایی ساده بین دو سیم کارت را نیز دارد.

Galaxy S Duos

Samsung Galaxy S Duos در ماه سپتامبر سال جاری میلادی ابتدا در اروپا و سپس در دیگر نقاط جهان عرضه می شود و هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت دقیق آن در دسترس نیست.


به روزرسانی - قیمت سامسونگ گلکسی دواس اس 7562 در بازار ایران

گوشی سامسونگ Galaxy S Duos S7562 به بازار ایران راه یافته.

شما می توانید با مراجعه به صفحه فروشندگان و قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S Duos S7562 از قیمت عرضه این گوشی در فروشگاه های گوناگون مطلع شوید.

منبع : Samsung Tomorrow


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا