معرفی نسخه جدید گوشی دو سیم کارته Samsung Galaxy Ace Duos

نمایش خبر

تاریخ : 1391/3/8
برچسب‌ها : اندروید Android ، دو سیم کارته Dual SIM ، شیرینی زنجبیلی Gingerbread ، Samsung Galaxy Ace Duos ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir :  کمپانی سامسونگ پیش از این نسخه CDMA گوشی دو سیم کارته Galaxy Ace Duos را روانه بازار کرده بود و اینک شاهد معرفی رسمی  نسخه GSM این اسمارت فون از سوی سامسونگ هستیم.

Galaxy Ace Duos با دارا بودن ویژگی های مشابه گوشی Galaxy Ace -- که آنرا یکی از گوشی های محبوب سامسونگ نموده -- به ویژگی دو سیم کارته بودن نیز مجهز است تا کاربران بتوانند از مزایای استفاده از دو سیم کارت در یک گوشی بهره برند. بطور مثال با داشتن دو سیم کارت از دو اپراتور مختلف پوشش منطقه ای مکالمه خود را افزایش داده و هزینه های تماس خود را بهتر مدیریت کنند و یا یک سیم کارت را برای امور کاری و دیگری را برای ارتباط با دوستان و اعضای خانواده مورد استفاده قرار دهند.

با استفاده از ویژگی "Dual SIM always on"  به طور خودکار تماس های سیم کارت 2 را به سیم کارت 1 فوروارد می شود و کاربر تماسی را از دست نخواهد داد.

Samsung Galaxy Ace Duos

طول و عرض گوشی Galaxy Ace Duos به میزان ناچیزی (0.4 و 0.6 میلی متر) از گوشی Galaxy Ace بزرگتر بوده و 9 گرم از این گوشی سنگین تر است، اما با وجود دارا بودن امکان استفاده از دو سیم کارت ضخامت آن مشابه ضخامت گوشی Galaxy Ace است. در کل این گوشی با داشتن ابعاد 112.7x61.5x11.5 میلی متر یک اسمارت فون جمع و جور محسوب می شود.

Samsung Galaxy Ace Duos

گوشی Galaxy Ace Duos همانند برادر تک سیم کارته خود به صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی با رزولوشن 320 در 480 پیکسل مجهز است. این گوشی از 3 گیگابایت حافظه داخلی، 512 مگابایت RAM و امکان استفاده از کارت حافظه microSD تا ظرفیت 32 گیگابایت بهره می برد و بر خلاف Galaxy Ace خبری از عرضه کارت حافظه 2 گیگابایتی همراه با گوشی نیست. گوشی Galaxy Ace Duos از پردازنده 832 مگاهرتزی که کمی از پردازنده 800 مگاهرتزی Galaxy Ace سریعتر است استفاده می کند.

Samsung Galaxy Ace Duos

از نظر نرم افزاری Galaxy Ace Duos مبتنی بر نسخه 2.3 سیستم عامل اندروید گوگل -- ملقب به Gingerbread -- بوده و از واسط کاربر TouchWiz سامسونگ، سرویس ارتباطی ChatON این کمپانی و امکان استفاده از وِیژگی Swype برای تایپ بهره می برد.

گوشی Galaxy Ace Duos از ماه ژوئن ابتدا در روسیه و سپس در اروپا، کشورهای مشترک المنافع، آمریکای لاتین، آسیای جنوب شرقی و جنوب غربی، خاورمیانه، آفریقا و چین به بازار عرضه می شود.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا