بازی الکس شگفت انگیز از خالق سری پرنده های خشمگین منتشر شد

نمایش خبر

تاریخ : 1391/4/22
برچسب‌ها : راویو Rovio ، بازی Game ، بازی‌های اندرویدی Android Games ، بازی‌های آی او اس iOS Games

واحد خبر mobile.ir : شرکت Rovio در سال 2009 برای اولین بار بازی Angry Birds را برای iOS منتشر کرد که توانست به سرعت تبدیل به یکی پرفروش‌ترین بازی‌های App Store و سپس فروشگاه سیستم عامل اندروید شود. شرکت Rovio نیز که با کمک این بازی، به موفقیت، شهرت و سرمایه رسیده بود تصمیم گرفت تا با عرضه نسخه های متفاوت این بازی، شامل مراحل و پرنده های جدید، به موفقیت خود ادامه داده و مانع از تکراری شدن سبک این بازی برای گیمر ها شود.

البته این شرکت تا حدودی توانست با چنین روشی برای مدت بیشتری به فروش خود ادامه دهد، اما همچنان بعد از حدود 3 سال، این بازی برای اکثر دارندگان اسمارت فون ها خسته کننده شده و آنها توقع عنوان‌های جدید تر و جذاب‌تری از این شرکت -- که اکنون تبدیل به یکی از موفق‌ترین سازندگان بازی شده -- دارند.

Amazing Alex

به همین دلیل نیز شرکت Rovio بالاخره تصمیم به شروع کار بر روی بازی جدیدی گرفت که Amazing Alex نام داشته و امروز در هر دو فروشگاه App Store و Google Play در دسترس قرار دارد. داستان این بازی که به سبک پازل است، به کودک خلاقی می‌پردازد که آرزو های بزرگی داشته و قصد دارد تا با تخیلات خود همه چیز را تبدیل به یک ماجراجویی کند.

Mikael Hed

Mikael Hed مدیر عامل شرکت Rovio  

این بازی دارای 100 مرحله در 4 منطقه مختلف است و شما به عنوان گیمر می‌بایستی با یافتن راه حل برای پازل‌های طراحی شده و قرار دادن مناسب اشیاء در پازل زنجیره وار، Alex را در راه ماجراجویی‌های خود کمک کنید. گیم پلی بازی نیز بسیار ساده و لذت بخش است و گیمر ها به راحتی می‌توانند روی صفحات نمایش کوچک نیز از این بازی لذت ببرند.

Amazing Alex

البته این نکته نیز نا گفته نماند که قبلاً مواردی با گیم پلی مشابه این بازی دیده شده که از جمله آنها می‌توان به The Incredible Machine یا سری iBlast Moki اشاره کرد و بنابراین Rovio را نمی‌توان خالق گیم پلی Amazing Alex دانست، اما در عوض این بازی دارای پازل‌های بسیار دقیق‌تر و جذاب‌تری است که در کنار گرافیک زیبا تر و فیزیک واقعی‌تر، به متمایز شدن این بازی کمک می‌کنند.

Amazing Alex

بازی Amazing Alex هم اکنون در دو نسخه معمولی و HD برای آیفون، آی پد و اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی با قیمت های به ترتیب 99 سنت و 2.99 دلار در دسترس است. شرکت Rovio نیز وعده داده که برای این عنوان، مانند سری Angry Birds مرتباً بروز رسانی شامل مراحل جدیدتر عرضه کند.

لینک خرید این بازی از فروشگاه App Store

لینک خرید این بازی از فروشگاه Google Play 

دانلود نسخه رایگان این بازی از فروشگاه Google Play  تنها برای سیستم عامل اندروید
 



ایسام