نسخه سه بعدی و نسخه تحت ویندوز فون 7 بازی پرندگان عصبانی در دست تولید است

نمایش خبر

تاریخ : 1389/12/3
برچسب‌ها : پرندگان عصبانی Angry Birds ، بازی Game ، ویندوز فون 7 Windows Phone 7 ، راویو Rovio

واحد خبر mobile.ir : بسیاری از علاقمندان بازی های موبایل با بازی پرندگان عصبانی (Angry Birds) -- ساخته کمپانی Rovio Mobile -- آشنایی دارند. بازی پرندگان عصبانی یک بازی معما گونه است. در این بازی بازیکنان پرنده هایی بدون بال را به وسیله تیر و کمان به سمت سازه هایی که در درونشان خوک هایی پناه گرفته اند پرتاب می کنند تا خوک ها را نابود سازند.

این بازی در سال 2009 ابتدا برای سیستم عامل iOS اپل منتشر شد. از آن زمان تا کنون بیش از 12 میلیون نسخه از این بازی در فروشگاه برنامه های اپل (App Store) به فروش رفته است. فروش خارق العاده این بازی سبب شد تا کمپانی Rovio آنرا برای سیستم عامل های دیگر گوشی های مجهز به صفحه نمایش لمسی -- منجمله سیستم عامل اندروید گوگل، سیستم عامل Maemo ، webOS و سیمبیان 3 -- نیز طراحی و پیاده سازی نماید. تا کنون بیش از 50 میلیون نسخه از این بازی دانلود شده است.  بر خلاف نسخه iOS این بازی که پولی است نسخه اندروید بازی Angry Birds رایگان بوده ولی در داخل آن تبلیغات به نمایش در می آید.

ترکیبی از جذابیت بالا و سبک خنده دار و اعتیاد آور بازی Angry Birds توانسته موفقیت بسیار زیاد آنرا رقم زند. استقبال از این بازی سبب شد تا نسخه های تحت کامپیوترهای شخصی و کنسول های بازی آن نیز ساخته شود. با توجه به محبوبیت روز افزون این بازی، کمپانی Rovio اینک در صدد استفاده از برند Angry Birds برای فروش کالاها و ساخت فیلم ها و نمایش های تلویزیونی است. بازی Angry Birds همچنین توانست در کنگره جهانی موبایل 2011 جوایز "بهترین برنامه موبایل" و "برنامه سال برای بستر iOS" را به خود اختصاص دهد (به اینجا مراجعه نمائید.)

Angry Birds

اما دو خبر تازه برای دوستداران Angy Birds:

بر اساس گزارش Pocket-lint ، پیتر وسترباکا رئیس تیم توسعه Angry Birds اعلام نمود که این کمپانی در حال کار بر روی ساخت نسخه ویندوز فون 7 بازی پرندگان عصبانی است. به نظر می رسد که پس از اعلام همکاری میان مایکروسافت و نوکیا بازار ویندوز فون 7 رونق خواهد گرفت و عرضه بازی پر طرفدار Angry Birds می تواند برای هر سه کمپانی Rovio، نوکیا و مایکروسافت سودمند باشد. لازم به ذکر است که پیش از این مایکروسافت و Rovio بر سر اقدام مایکروسافت در استفاده از لوگوی Angri Birds در تبلیغات ویندوز فون 7 -- بدون کسب اجازه از سازنده بازی -- اختلافاتی داشتند که به نظر می رسد این اختلافات حل شده است.

Angry Birds

بر اساس همین گزارش Rovio در حال کار بر روی نسخه سه بعدی Angry Birds است. با پشتیبانی سخت افزارهایی نظیر کنسول بازی 3DS نینتندو و گوشی Optimus 3D ال جی به نظر می رسد موج جدیدی از بازی های سه بعدی نیز به زودی روانه بازار خواهد شد.

در حال حاضر زمان عرضه بازی Angry Birds برای ویندوز فون 7 و نیز زمان عرضه نسخه سه بعدی این بازی اعلام نشده. همچنین هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه نسخه سه بعدی بازی Angry Birds بر روی چه بسترهایی عرضه می شود منتشر نشده است.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا