در بزرگترین اپراتور آمریکا اسمارت فونی از موتورولا گوی سبقت را از آیفون ربود

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1391/3/23
برچسب‌ها : اندروید Android ، ساندویچ بستنی Ice Cream Sandwich ، وریزون وایرلس Verizon Wireless ، Motorola DROID RAZR MAXX ، Apple iPhone 4S ، اپل Apple ، موتورولا Motorola

واحد خبر mobile.ir : محصولات شرکت اپل در کشور آمریکا فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کنند ولی از میان این محصولات، آیفون به خصوص از محبوبیت بیشتری میان کاربران برخوردار است و در گذشته، این اسمارت فون توانسته با مغلوب ساختن رقبا، به عنوان پر فروش ترین اسمارت فون اپراتور های عرضه کننده این محصول مطرح شود.

اما با افزایش کاربران سیستم عامل اندروید و پیشرفته تر شدن محصولات مبتنی بر این سیستم عامل، ماندن در این موقعیت برای آیفون و شرکت اپل سخت‌تر شده و ممکن است به زودی این افتخار از آیفون گرفته شده و به اسمارت فون های مبتنی بر سیستم عامل اندروید داده شود.

در همین راستا و طبق یک بررسی اخیر انجام شده بر روی سهم اسمارت فون ها در بازار آمریکا؛ مشخص شده که هرچند iPhone 4S همچنان در اپراتور های AT&T و Sprint به عنوان پر فروش ترین اسمارت فون محسوب می‌شود، اما این اسمارت فون نتوانسته در اپراتور Verizon Wireless -- بزرگ‌ترین اپراتور آمریکا -- نیز به همان خوبی عمل کند چرا که اسمارت فون دیگری از شرکت موتورولا، با نام Motorola Droid RAZR MAXX، در این اپراتور بیشترین فروش را از آن خود کرده است.

motorola droid razr maxx vs iphone 4s

تصویر iPhone 4S (سمت راست) در مقابل Motorola Droid RAZR MAXX (سمت چپ)

این بررسی همچنین به کاهش تأثیر iPhone 4S بر روی خرید کاربران در حال حاضر اشاره کرده و این نکته را بیان می‌کند که هرچند این اسمارت فون، رتبه دوم را در بزرگ‌ترین اپراتور آمریکا در اختیار دارد، اما احتمالاً در ماه های آتی -- و با عرضه نسخه بعدی آیفون -- بار دیگر این اسمارت فون خواهد توانست رتبه نخست فروش را در میان اسمارت فون ها بدست آورد.

اسمارت فون Motorola Droid RAZR MAXX، نسخه به روز شده Motorola Droid RAZR است که با باتری بسیار قوی 3300 میلی آمپری توانسته نظر مثبت بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. البته این اسمارت فون جدای از باتری بسیار عالی، دارای بدنه نسبتاً باریک 8.9 میلی متری، دوربین 8 مگاپیکسلی، پردازنده دو هسته ای، پشتیبانی از شبکه 4G LTE و نمایشگر Super AMOLED بوده که برای موفقیت یک اسمارت فون کاملاً کافی است.

motorola droid razr maxx battery life

زمان مکالمه Motorola Droid RAZR MAXX  در مقابل تعدادی از اسمارت فون های دیگر

شاید بیان این نکته نیز خالی از لطف نباشد که در بررسی به عمل آمده در مورد اپراتور ورایزون بعد از Motorola Droid RAZR MAXX و  iPhone 4S، سامسونگ گلکسی نکسوس قرار دارد که با داشتن مشخصات سخت افزاری بسیار خوب و اندروید 4، از ابتدای عرضه به عنوان اسمارت فونی موفق و پر فروش عمل کرده است.

منبع : BARRON'S