یک مقام آگاه در ایسوس: تبلت گوگل "فوق‌العاده" خواهد بود

نمایش خبر

تاریخ : 1391/3/21
برچسب‌ها : تبلت Tablet ، گوگل Google ، اندروید Android ، چهار هسته ای Quad Core ، ساندویچ بستنی Ice Cream Sandwich ، ایسوس Asus

واحد خبر mobile.ir :  شایعات بسیاری در ماه های اخیر پیرامون عرضه یک تبلت نکسوسی از سوی گوگل منتشر شده که بیشتر آنها به ساخت این محصول توسط شرکت ASUS اشاره داشته‌اند. اما بالاخره یکی از نمایندگان ASUS -- که نخواسته نامش فاش شود -- در طی نمایشگاه COMPUTEX به این شایعات تا حد زیادی پایان داد و در گفتگویی با خبرنگار سایت Android Authority ساخت این تبلت اندرویدی را توسط ASUS تائید کرد و عنوان نمود که تا پایان ماه ژوئن سال جاری میلادی این تبلت توسط گوگل معرفی خواهد شد.

همان طور که میدانید تنها یک کنفرانس توسط گوگل در این بازه زمانی برپا خواهد شد و آن کنفرانس Google I/O است که در تاریخ 27 ژوئن (7 تیر ماه) برگزار می‌شود. بنابراین به احتمال قوی، ما در این کنفرانس شاهد عرضه این محصول جدید و احتمالاً انقلابی در بازار تبلت های اندرویدی خواهیم بود.

asus in computex

مراسم ایسوس در نمایشگاه COMPUTEX

این تبلت که به گفته نماینده ASUS "فوق‌العاده" خواهد بود، احتمالاً دارای نمایشگر 7 اینچی بوده و پردازنده آن از نوع تگرا 3 -- پردازنده 4 هسته ای با قدرت پردازشی و شتاب دهنده گرافیکی مناسب -- خواهد بود. در خصوص قیمت این تبلت نیز هرچند سخنی از سوی این نماینده ASUS گفته نشده، ولی بسیاری بیان نموده‌اند که قیمت این تبلت بین 150 دلار تا 250 دلار خواهد بود که این موضوع با وجود موج جدید تبلت های ارزان قیمت-- موجی که ابتدا توسط کیندل فایر شرکت آمازون شروع شد -- کاملاً منطقی و محتمل به نظر می‌رسد.

google nexus tablet

تصویری خیالی از تبلت جدید گوگل

دلیل این موضوع که گوگل برای ساخت این محصول مهم به سراغ ASUS رفته، موفقیت قابل توجه این شرکت در عرصه تبلت های اندرویدی است، به طوری که تبلت های سری Transformer این شرکت از جمله ASUS Transformer Prime -- که جزو اولین تبلت های 4 هسته ای با اندروید 4 بود -- توانسته‌اند فروش بسیار خوبی در بازار تبلت های اندرویدی بدست آورند.

کارشناسان معتقدند گوگل قصد دارد تا با ساخت این تبلت استاندارد جدیدی برای تبلت های اندرویدی ایجاد کرده و با معرفی امکانات جدید، جانی دوباره به بازار تبلت های اندرویدی--که زیر سایه تبلت های شرکت اپل رونق کمتری داشته است -- بدهد.

منبع : Android Authority


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا