انتشار جزئیاتی در مورد کنفرانس توسعه دهندگان اپل (WWDC 2012)

نمایش خبر

تاریخ : 1391/3/10
برچسب‌ها : کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC (Wordwide Developers Conference) ، نرم افزار Software ، آی او اس iOS ، اپل Apple

واحد خبر mobile.ir :  اپل هر ساله به منظور آگاه سازی توسعه دهندگان، کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) را برگزار می نماید و در طی آن بسیاری از دستاورد های نرم افزاری و سخت افزاری محصولات آینده این شرکت را به توسعه دهندگان معرفی می‌کند.

امسال نیز این کنفرانس (WWDC 2012) از تاریخ 11 تا 15 ژوئن (22 تا 26 خرداد)، از ساعت 10 صبح به وقت محلی و در شهر سان‌فرانسیسکو برگزار می گردد و در طی آن اطلاعاتی در خصوص سیستم عامل OS X Mountain Lion و پلتفرم iOS 6 منتشر شده و احتمالاً از نقشه های سه بعدی در حال توسعه اپل -- که اخیراً اطلاعاتی از آن به بیرون درز کرده -- رونمایی خواهد شد. اپل اپلیکیشن جدیدی را نیز برای iPhone ویژه این کنفرانس تدارک دیده که برای مخاطبین آن در دسترس است.

WWDC

Philip Schiller -- معاون ارشد اپل در بخش بازاریابی -- در خصوص این کنفرانس چنین می‌گوید:

«ما برنامه های فوق‌العاده ای برای کنفرانس امسال در نظر داریم و لحظه شماری می‌کنیم تا آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به OS X Mountain Lion و iOS 6 را با توسعه دهندگان به اشتراک بگذاریم ..... پلتفرم iOS، صنعتی کاملاً جدید و موقعیت‌های بی نظیری برای توسعه دهندگان در سرتاسر جهان پدید آورده است»

در کنار برنامه های اصلی این کنفرانس، فعالیت‌های زیر نیز انجام می‌پذیرد:

- بیش از 100 جلسه آموزشی در عنوان‌های مختلف از جمله توسعه، بهره گیری و یکپارچه سازی نرم افزار ها
- 100 آزمایشگاه Hands-On یا معرفی محصولات، میزبانی شده توسط 1000 مهندس اپل جهت کمک به توسعه دهندگان
- امکان آشنایی با هزاران توسعه دهنده از سراسر جهان
- جلسات الهام بخشی توسط افراد پیشرو و تأثیر گذار در این صنعت
- اهدای جوایز Apple Design، به نرم افزار ها برتر iPhone، iPad و Mac

WWDC

البته امکان معرفی محصولی جدید از جمله iPhone 5 یا iPod جدید در این کنفرانس بسیار کم است و احتمالاً این دو محصول به همراه iOS 6 در اواخر تابستان معرفی می‌شوند، اما در طی این کنفرانس، اطلاعات بسیاری را می‌توان در خصوص آینده سیستم عامل‌های iOS و Mac دریافت کرد.

منبع : Apple


ایسام