سامسونگ تأخیر در عرضه گلکسی اس 3 آبی رنگ را تأیید نمود

نمایش خبر

تاریخ : 1391/3/10
برچسب‌ها : Samsung I9300 Galaxy S III ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : کمپانی سامسونگ که رسماً از تاریخ 29 می 2012 (9 خرداد 1391) اقدام به عرضه گوشی هوشمند گلکسی اس 3 در 28 کشور نموده ()، تأخیر درعرضه مدل آبی تیره این اسمارت فون را تأیید نمود و مسائل مرتبط با کنترل کیفیت رنگ و پوشش لعابی این گوشی را دلیل این تأخیر عنوان داشت.

دو رنگ سفید مرواریدی (Pearl White) و آبی تیره (که سامسونگ از آن تحت عنوان Pebble Blue یا آبی ریگی یاد می کند) برای عرضه گوشی گلکسی اس 3 در نظر گرفته شده که در حال حاضر مدل سفید رنگ در کشورهای گوناگون به بازار عرضه شده است.

Samsung Galaxy S III

متن بیانیه رسمی سامسونگ در مورد تأخیر در عرضه مدل آبی ریگی به قرار زیر است:

«نسخه آبی ریگی گلکسی اس 3 سامسونگ از یک رنگ آبی تازه اختراع شده و لعابی فوق العاده (Hyper-Glaze) خاص استفاده می کند.

به منظور نائل شدن به بالاترین سطوح استانداردهای داخلی و ارائه گلکسی اس 3 با بهترین کییفیت ممکن به مشتریان، پیش بینی می شود که عرضه نسخه آبی این گوشی در برخی مناطق در 2 تا 3 هفته آینده با کمبود مواجه شود.

سامسونگ به سختی در تلاش است تا مطمئن گردد که مشتریان، گوشی های آبی رنگ را هر چه زودتر دریافت می کنند.»

Samsung Galaxy S III

 گزارش های غیر رسمی حاکی از آن است که سامسونگ در فرایند تولید قطعات بدنه آبی رنگ این گوشی با مشکل مواجه شده است و منابع آگاهی که نخواسته اند نامشان فاش شود عنوان نموده اند که رنگ آبی قاب های تولید شده برای استفاده در جلو و پشت گوشی گلکسی اس 3 به طور کامل با یکدیگر مطابق نبوده و قدری اختلاف رنگ میان این قاب ها وجود دارد. به همین دلیل سامسونگ در حال جمع آوری گوشی های آبی رنگ تحویل داده شده به فروشندگان است تا قاب های آنها را تعویض نماید.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا