پرندگان عصبانی به تبلت پلی بوک بلک بری راه یافتند

نمایش خبر

تاریخ : 1390/10/2
برچسب‌ها : پرندگان عصبانی Angry Birds ، راویو Rovio ، BlackBerry PlayBook ، بلک بری BlackBerry

واحد خبر mobile.ir : هرچند کاربران حرفه ای بلک بری که عادت به استفاده های حرفه ای از محصولات کمپانی ریسرچ این موشن را دارند از فقدان کلاینت ایمیل، برنامه تقویم و برخی موارد دیگر در زمان عرضه تبلت پلی بوک بلک بری نالیدند اما شاید دغدغه اصلی آنها و بسیاری از کاربران عادی دیگر این بود که نمی توانند بر روی تبلت خود Angry Birds بازی کنند!

اما خوشبختانه این محدودیت به پایان رسید و کمپانی راویو (Rovio) -- سازنده بازی محبوب پرندگان عصبانی -- سه نسخه Angry Birds Rio ،Angry Birds و Angry Birds Season را در فروشگاه App World بلک بری برای این تبلت عرضه نمود.

Angry Birds and Angry Birds Rio

تصویر بالا: نماهایی از بازی های Angry Birds و Angry Birds Rio

البته لازم به ذکر است که بر خلاف نسخه اندرویدی این بازی ها برنامه های یاد شده رایگان نبوده و در حال حاضر هر یک از آنها در فروشگاه App World بلک بری به قیمت 4.99 دلار به فروش می رسد.

Angry Birds Seasons on BlackBerry App World

تصویر بالا: فروش بازی Angry Birds Seasons در فروشگاه App World بلک بری

با توجه به آنکه تبلت پلی بوک بلک بری از سیستم عامل تبلت او اس مبتنی بر QNX استفاده می کند که متفاوت با سیستم عامل بلک بری او اس استفاده شده در گوشی های کنونی این کمپانی است عرضه نسخه پلی بوک پرندگان عصبانی به معنای امکان استفاده از این بازی بر روی گوشی های مبتنی بر بلک بری او اس نخواهد بود. اما دوست داران بلک بری می توانند امیدوار باشند که بازی پرندگان عصبانی برای نسل بعدی گوشی های بلک بری --  که به سیستم عاملی مبتنی بر QNX مجهز خواهند بود -- ارائه شود.

BlackBerry PlayBook

تصویر بالا: تبلت 7 اینچی PlayBook بلک بری



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا