هدایای راویو به مناسبت دومین سالگرد تولد پرندگان عصبانی

نمایش خبر

تاریخ : 1390/9/21
برچسب‌ها : پرندگان عصبانی Angry Birds ، راویو Rovio ، نرم افزار Software

واحد خبر mobile.ir : کمپانی فنلاندی راویو (Rovio) در روز 11 دسامبر 2011 (20 آذر 1390) به مناسبت دومین سالگرد تولد پرندگان عصبانی (Angry Birds) خبرهای خوشی را برای طرفداران پروپا قرص بازی این بازی منتشر نمود.

کاربران iOS می توانند آپدیت روز پرنده مبارک (Happy Birdday) را که شامل 15 مرحله جدید و منوها و گرافیک تغییر یافته است دریافت دارند و به زودی کاربران پلتفرم های دیگر نیز از این به روز رسانی بهره مند خواهند شد.

راویو اعلام کرده که به عنوان یک هدیه به طرفداران خود تمامی اپیزودها اینک از حالت قفل خارج شده و کاربران می توانند هر یک از اپیزودهای مورد نظر خود را بازی نمایند.

لازم به ذکر است که بازی پرطرفدار پرندگان عصبانی تاکنون بسیاری از مرزها را شکسته و موفقیت های شگفت انگیزی را برای سازنده خود به ارمغان آورده. CMO ارزشی بالغ بر 1 میلیارد دلار را برای کمپانی راویو برآورد نموده است. سایت Mashable نیز به آمار و ارقام جالبی در مورد این بازی اشاره نموده: طرفداران این بازی جمعاً 266 میلیارد مرحله را طی نموده اند، 400 میلیارد پرنده را پرتاب کرده اند و 44 میلیارد ستاره جمع کرده اند. این طرفداران مجموعاً 300 میلیون دقیقه در هر ماه را به بازی پرندگان عصبانی پرداخته اند که معادل 109.5 میلیارد دقیقه (یا به عبارتی 1.825 میلیارد ساعت) در سال است.

Angry-Birds-2nd-Birthday



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا