تبلت پی سونی به بازار راه پیدا کرد

نمایش خبر

تاریخ : 1390/9/6
برچسب‌ها : تبلت Tablet ، اندروید Android ، شانه عسل Honeycomb ، Sony Tablet P ، سونی Sony

واحد خبر mobile.ir : کمپانی ژاپنی سونی بالاخره تبلت کوچک و متفاوت خود یعنی تبلت پی (Tablet P) را به بازار عرضه نمود. البته فعلاً این تبلت در انگلستان عرضه شده و احتمالاً به زودی به بازار برخی کشورهای دیگر نیز راه پیدا می کند.

چند ماه پیش سونی نخستین قدم خود در بازار تبلت ها را با رونمایی از دو تبلت -- با نام های تبلت اس (Tablet S) و تبلت پی (Tablet P) -- در نمایشگاه IFA 2011 برلین برداشت.  تبلت اس در ماه سپتامبر به بازار راه یافت اینک سونی به وعده خود عمل نمود و تبلت پی را نیز روانه بازار کرد.

تبلت پی یک تبلت کتابی (تا شونده) با دو صفحه نمایش است و از این رو ظاهری بسیار متفاوت با اکثر تبلت های موجود در بازار دارد. این تبلت به نسخه 3.2 سیستم عامل اندروید گوگل (ملقب به Honeycomb یا شانه عسل) مجهز است.

Sony Tablet P

تبلت پی همانند برادر بزرگتر خود یعنی تبلت اس دارای گواهی نامه پلی استیشن است و بدین ترتیب سونی امکان دانلود نمودن و انجام برخی از بازی های پلی استیشن را برای کاربران این تبلت فراهم آورده است.

Sony Tablet P

برای اطلاعات بیشتر در مورد  تبلت پی می توانید به اینجا مراجعه نمائید.

سونی قیمت 499.99 پوند (تقریباً برابر 782 دلار) را برای عرضه تبلت پی در بازار انگلستان تعیین نموده که قدری بالا به نظر می رسد اما شاید برای کسانی که می خواهند گجتی متفاوت را در اختیار داشته باشند این تبلت می تواند گزینه ای جذاب باشد.

منبع : Sony


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا