آپدیت 5.0.1 آی او اس علی رغم وعده اپل تمامی مشکلات باطری آیفون 4 اس را برطرف ننموده

نمایش خبر

تاریخ : 1390/8/22
برچسب‌ها : آی او اس iOS ، به روز رسانی Update ، باتری Battery ، سیستم عامل Operating System ، Apple iPhone 4S ، Apple iPhone 4 CDMA ، Apple iPhone 4 ، Apple iPhone 3GS ، Apple iPad 2 Wi-Fi + 3G ، Apple iPad 2 Wi-Fi ، Apple iPad Wi-Fi + 3G ، Apple iPad Wi-Fi ، اپل Apple

واحد خبر mobile.ir : کمپانی اپل وعده داده بود که آپدیت نسخه 5.0.1 سیستم عامل iOS این کمپانی -- که در روز 10 نوامبر 2011 (16 آبان 1390) عرضه شد -- می تواند مشکل طول عمر باطری آیفون 4S و دیگر وسایل مجهز به نسخه 5 سیستم عامل iOS را که برخی از کاربران با آن مواجه شده بودند برطرف نماید.

اما گزارش های متفاوتی از نتایج این به روز رسانی از طرف کاربران ارائه شده است. ظاهراً با نصب این آپدیت مشکل مذکور برای برخی از کاربران باقی مانده و حتی عده ای اعلام داشته اند که این مشکل پس از به روز رسانی سیستم عامل iOS بیشتر شده است. به عنوان مثال یکی از کاربران مدعی شده که با گذشت هر 15 دقیقه، بدون آنکه هیچ گونه کاری با گوشی خود انجام دهد 1 درصد از میزان شارژ باطری کاسته می شود. البته آپدیت عرضه شده رضایت بسیاری از کاربران را نیز به دنبال داشته است.

کمپانی اپل در پاسخ به استعلام AllThingD در این مورد با اذعان به باقی ماندن برخی از مسائل چنین اظهار داشته است:

«آپدیت اخیر iOS بسیاری از مسائل مرتبط با باطری را که برخی مشتریان بر روی وسایل مبتنی بر iOS 5 خود با آن مواجه شده بودند برطرف نموده است. ما همچنان به تحقیق در مورد تعداد اندکی از مسائلی که باقی مانده اند ادامه خواهیم داد.»

بدین ترتیب به نظر می رسد کاربران باید به زودی منتظر عرضه به روز رسانی دیگری از سوی اپل باشند.

منبع : AllThingsD


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا