معرفی گوشی ضد آب و ضد خش گالاکسی ایکس کاور سامسونگ

نمایش خبر

تاریخ : 1390/5/22
برچسب‌ها : ضد آب ، Samsung Galaxy Xcover ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : گوشی های Xcover سامسونگ -- منجمله گوشی Xcover 271 و گوشی E2370 Xcover -- از جمله گوشی هایی هستند که به مقاومت و تحمل شرایط دشوار معروفند. اما سامسونگ پیش از این گوشی هوشمندی را از این خانواده عرضه نکرده بود.

این کمپانی در تاریخ 10 آگوست 2011 (19 مرداد 1390) گوشی Galaxy Xcover را به عنوان نخستین گوشی هوشمند Xcover خود معرفی نمود. این گوشی که مبتنی بر نسخه 2.3 سیستم عامل اندروید گوگل (ملقب به Gingerbread) است در کنار ویژگی های یک گوشی هوشمند از مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی نامناسب برخوردار است.

گوشی Galaxy Xcover دارای گواهی نامه استاندارد IP67 است، بدین معنا که در مقابل گرد و خاک و غبار، سقوط ناگهانی و قرار گرفتن در زیر یک متر آب به مدت 30 دقیقه می تواند مقاومت نشان دهد. بدین ترتیب این گوشی را می توان رقیبی برای گوشی Xperia Active سونی اریکسون (که در برابر گرد و خاک و آب مقاوم است) و گوشی DEFY موتورولا (که آن هم گواهی نامه IP67 را داراست) دانست.

Samsung Galaxy Xcover

از مشخصات فنی این گوشی می توان به صفحه نمایش لمسی خازنی 3.85 اینچی با شیشه مقاوم شده (به وسیله فرایندهای حرارتی و یا مواد شیمیایی) و ضد خش، دوربین 3.2 مگاپیکسلی مجهز به فلش LED (که از فلش آن به عنوان چراغ قوه نیز می توان استفاده نمود) و امکان استفاده از کارت حافظه microSD تا ظرفیت 32 گیگابایت اشاره نمود. گوشی Galaxy Xcover به واسط کاربر TouchWiz سامسونگ مجهز بوده و از Social Hub سامسونگ بهره می برد. از طریق Social Hub کاربر می تواند به راحتی با دوستان خود تماس داشته باشد. از امکانات ارتباطی متنوع این گوشی نیز می توان به وای-فای، HSDPA با نرخ انتقال 7.2 مگابیت بر ثانیه، GPRS، EDGE، بلوتوث و اتصال microUSB نسخه 2.0 اشاره نمود.

Samsung Galaxy Xcover

گوشی Galaxy Xcover قرار است که در ماه اکتبر (اواسط مهر به بعد) در آلمان و در ماه نوامبر (اواسط آبان به بعد) در سوئد و فنلاند عرضه گردد. ظاهراً قیمت عرضه این گوشی در فنلاند 299 یورو و در سوئد 2,800 کرون (تقریباً معادل 426 دلار) خواهد بود.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا