معرفی رسمی گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ در ایران

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1400/12/23        نویسنده: آرش افراسیابی
برچسب‌ها : ایران Iran ، Samsung Galaxy S22 Ultra ، Samsung Galaxy S22+ 5G ، Samsung Galaxy S22 5G ، سامسونگ Samsung
واحد خبر mobile.ir : مجموعه داریا همراه، وارد‌کننده محصولات هوشمند سامسونگ و ارائه‌کننده رسمی خدمات پس از فروش کالاهای این شرکت روز یکشنبه 22 اسفند 1400 در مراسمی در محل هتل اسپیناس پالاس تهران از حضور گوشی‌های جدید خانواده گلکسی S22 به بازار ایران خبر داد. در این مراسم که با حضور مدیران این شرکت و جمعی از خبرنگاران برگزار شد اطلاعاتی در مورد گارانتی داریا و خدمات این شرکت و جزییاتی در رابطه با روند حضور گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S22 در اختیار حضار قرار گرفت. سری S22 سامسونگ متشکل از سه گوشی Galaxy S22+ ،Galaxy S22 و Galaxy S22 Ultra نزدیک به یک ماه پیش به‌صورت رسمی معرفی شده‌اند و بلافاصله در بازار ایران حضور پیدا کردند.

در ابتدای این مراسم، رضا امامی، مدیر مارکتینگ داریا همراه ضمن اشاره به این نکته که این مجموعه اولین شرکتی‌ست که اقدام به وارد کردن سری گلکسی S22 به ایران کرده اطلاعاتی را در مورد شرکت داریا همراه ارائه کرد. به‌گفته امامی، کسب و کار اصلی مجموعه داریا که فعالیت رسمی خود در بازار ایران را از سال 1397 آغاز کرده بر واردات گوشی متمرکز بوده و این شرکت در حالی‌که در ابتدای فعالیت در جایگاه چهارم واردکنندگان قرار داشت حالا با کمک نمایندگان فروش خود در سه سال گذشته به مقاوم اول این حوزه دست پیدا کرده است.

سهم بازار 65 تا 70 درصدی در بازار ایران و انتخاب شدن قریب به اتفاق از سوی فروشندگان به‌‌عنوان «گارانتی برتر» از دیگر آماری‌ست که از سوی این مدیر داریا همراه ارائه شد. امامی سهم بازار سامسونگ از بازار ایران را در حدود 40 درصد عنوان کرده و سهم این واردکننده را از بین تمامی گوشی‌هایی که به به‌طور متوسط در ویترین مغازه‌ها قابل مشاهده است را در حدود 20 درصد تخمین می‌زند.

امامی در پایان سخنان خود اهداف این مجموعه را در این موارد خلاصه کرد: اصالت کالا، سرعت خدمات، دسترسی بالا (حضور حداقل یک نماینده در تمامی شهرهای اصلی ایران)، اصالت قطعات، کیفیت سرویس‌دهی، برخورد مناسب با مشتری و هزینه پایین نسبت به نوسانات بازار ارز.

در ادامه این مراسم علی فلاح‌پور، مدیر خدمات داریا همراه به ارائه توضیحاتی در مورد گارانتی این مجموعه پرداخت؛ به‌گفته فلاح‌پور تلاش داریا همراه از ابتدا تغییر مفهوم گارانتی در ذهن کاربر ایرانی و القاء این حس بوده است که « در ایران هم می‌تواند گارانتی وجود داشته باشد.» داریا همراه در حال حاضر 14 شعبه و 48 نماینده در سرتاسر کشور داشته که در بهبود دسترسی به این شرکت نقش مهمی را ایفا می‌کنند. بخش عمده مشتریان این مجموعه در طی سال‌های اخیر به‌علت پیک کرونا به‌صورت غیر حضوری و از طریق پست بوده؛ جایی‌که عمده کاربران ترجیح داده‌اند در خانه بمانند.

فلاح‌پور همچنین به مرکز تماس یا کال سنتر 24 ساعته این شرکت اشاره کرد که به‌گفته مدیر خدمات داریا، « در بخش تلفن همراه هیچ شرکتی [در ایران] چنین سرویسی را ارائه نمی‌دهد.»

در پایان این مراسم گوشی‌های جدید سری گلکسی S22 سامسونگ معرفی شدند و از حضور آن‌ها در بازار به‌صورت گسترده خبر داده شد. به‌گفته مدیران داریا، سری S22 برای اولین بار با هر دو پروسسور Snapdragon 8 Gen 1 و Exynos 2200 ارائه می‌شوند که این موضوع تا به امروز در بازار ایران سابقه نداشته است. اولین پارت این محصولات البته با چیپ اسنپ‌دراگون ارائه می‌شوند اما در آینده نسخه‌های اکسینوس نیز در بازار ایران در دسترس قرار می‌گیرند.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا