فروش آی پد 2 در آمریکا آغاز شد

نمایش خبر

تاریخ : 1389/12/21
برچسب‌ها : تبلت Tablet ، آمریکا USA ، Apple iPad 2 Wi-Fi ، Apple iPad 2 Wi-Fi + 3G ، اپل Apple

واحد خبر mobile.ir : همانطور که کمپانی اپل پیش از این به طرفداران خود وعده داده بود فروش تبلت آی پد 2 این کمپانی از روز 11 مارس (20 اسفند) در ایالات متحده آمریکا آغاز گردید.

مطابق معمول تعداد زیادی از مشتاقان محصولات الکترونیکی اپل ساعت ها پیش از باز شدن درب فروشگاه های اپل در صف های طولانی منتظر خرید تبلت جدید این کمپانی بودند. برخی تحلیلگران بازار پیش بینی کرده اند که فروش آی پد 2 در روز نخست عرضه این محصول بین 400 تا 600 هزار دستگاه خواهد بود که بسیار بیش از فروش روز نخست عرضه نسخه پیشین آی پد خواهد بود.

کمپانی اپل فروش آنلاین آی پد 2 را نیز از طریق سایت خود آغاز نموده و در زمان نوشتن این مطلب مطابق آنچه در سایت اپل نمایش داده می شود خریداران آنلاین باید برای دریافت آی پد خود مدت 2 تا 3 هفته منتظر بمانند. البته علاوه بر امکان خرید آنلاین و خرید از فروشگاه های اپل در آمریکا، امکان خرید از فروشگاه های بست بای، والمارت، تارگت و اپراتورهای AT&T و وریزون وایرلس نیز وجود دارد.

iPad 2 Fans

تصویر بالا: مشتاقان آی پد 2 در انتظار خرید این دستگاه

ضخامت کمتر آی پد 2 در مقایسه با نسخه پیشین آی پد، بهبود کارآیی گرافیکی، سرعت پردازنده بالاتر، دارا بودن دو دوربین (البته نه چندان قوی) و سازگاری با وسایل جانبی جدید نظیر کاور هوشمند آی پد برای بسیاری از دارندگان آی پد قبلی دلایلی کافی برای ارتقاء تبلت خود به آی پد 2 است.

iPad 2 Colors

تصویر بالا: آی پد 2 در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه  شده است

iPad 2 Models

تصویر بالا: آی پد 2 در دو نوع Wi-Fi و Wi-Fi + 3G به بازار عرضه شده است

آی پد 2  با دو رنگ سفید و مشکی و با سه ظرفیت متفاوت 16، 32 و 64 گیگابایت و در دو نوع Wi-Fi و Wi-Fi + 3G با قیمت های مندرج در جدول زیر به فروش می رسد. قیمت فروش این تبلت به رنگ آن بستگی ندارد.

iPad 2 Prices

جدول قیمت پیکربندی های گوناگون iPad 2

برای اطلاعات بیشتر در مورد این تبلت می توانید به اینجا مراجعه نمائید. همچنین برای اطلاع از ویژگی های جدید سیستم عامل آی پد 2 (نسخه 4.3 سیستم عامل iOS) به اینجا مراجعه نمائید.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا