MWC 2011: معرفی 5 گوشی هوشمند و یک تبلت جدید توسط HTC

نمایش خبر

تاریخ : 1389/11/26
برچسب‌ها : کنگره جهانی موبایل Mobile World Congress (MWC) ، اندروید Android ، HTC Incredible S ، HTC Desire S ، HTC Wildfire S ، HTC Salsa ، HTC ChaCha ، HTC Flyer ، اچ تی سی HTC

واحد خبر mobile.ir : کمپانی تایوانی HTC در روز دوم برگزاری کنگره جهانی موبایل 2011 در شهر بارسلون اسپانیا 5 گوشی هوشمند جدید و یک تبلت جدید را معرفی نمود.

از میان گوشی های هوشمند معرفی شده گوشی های HTC Salsa و HTC ChaCha بر روی استفاده از فیس بوک تأکید دارند. این گوشی ها با دارا بودن یک کلید فیزیکی اختصاصی برای فیس بوک امکان ارسال اطلاعات به اکانت فیس بوک را با فشردن یک کلید برای کاربران فراهم می آورند (برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه نمائید.)

سه گوشی دیگر به نام های HTC Desire S ، HTC Incredible S و HTC Wildfire S نام هایی مشابه با گوشی های HTC Desire ، HTC Droid Incredible و HTC Wildfire -- که از مدلهای پیشین این کمپانی هستند -- داشته و می توان آنها را به روز شده سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های قبلی HTC دانست.

برای مقایسه مشخصات فنی 5 گوشی جدید اچ تی سی در قالب یک جدول به اینجا مراجعه نمائید.

تبلت HTC نیز با با صفحه نمایش 7 اینچی Flyer نام دارد. اچ تی سی با عرضه این تبلت رسماً وارد رقابت تبلت های 7 اینچی خواهد شد -- رقابتی که کمپانی کره ای سامسونگ یکی از مدعیان اصلی آن است.

تمامی این وسایل الکترونیکی به سیستم عامل اندروید گوگل مجهزند -- سیستم عاملی که توانست به 10 سال سلطنت سیمبیان پایان بخشیده و مکان نخست را میان پلتفرم های نرم افزاری گوشی های موبایل به خود اختصاص دهد (به اینجا مراجعه نمائید.)

بر اساس آمار مؤسسه IDC کمپانی اچ تی سی 9 درصد از بازار گوشی های هوشمند جهان را در اختیار دارد و بدین ترتیب رتبه پنجم را در میان سازندگان گوشی های هوشمند از آن خود کرده است. اچ تی سی تا کنون بیشتر موفقیت خود را به دلیل عرضه به موقع گوشی های مبتنی بر اندروید بدست آورده و برخی تحلیلگران بر این باورند که اتحاد نوکیا و مایکروسافت (به اینجا و اینجا مراجعه نمائید) زمینه را برای نزدیکی هر چه بیشتر اچ تی سی به گوگل فراهم نموده است.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا