معرفی Magic Watch 2 پیشرفته‌ترین اسمارت‌واچ آنر در دو اندازه 46 و 42 میلی‌متری

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1398/9/8        نویسنده: مریم رشنو
برچسب‌ها : ساعت هوشمند Smartwatch ، پوشیدنی Wearable ، Honor MagicWatch 2 ، آنر Honor
واحد خبر mobile.ir : زیربرند آنر از هواوی به تازگی در کنار معرفی اسمارت‌فون‌های Honor V30 و V30 Pro در پکن، از ساعت هوشمند Honor Magic Watch 2 نیز رونمایی کرده است. اسمارت‌واچ جدید آنر را می‌توان ادامه‌ای بر ساعت Honor Magic Watch دانست که سال گذشته توسط این شرکت معرفی شد. آنر Magic Watch 2 در دو اندازه 46 و 42 میلی‌متری به تولید می‌رسد و برخی ویژگی‌های آن نسبت به نسل اول بهبود یافته که از آن میان می‌توان به بهره‌گیری از نمایشگری با روشنایی 800 نیتی و مجهز بودن به جی‌پی‌اس با فرکانس دوگانه اشاره کرد. برخی کارشناسان عقیده دارند که ساعت هوشمند جدید آنر را از جهاتی می‌توان رقیبی ارزان‌قیمت برای اپل واچ به حساب آورد.

تفاوت اصلی میان دو نسخه این اسمارت‌واچ به باتری، اندازه و وضوح صفحه‌نمایش آنها باز می‌گردد. در حالی که مدل 46 میلی‌متری آنر Magic Watch 2 دارای نمایشگری با قطر 1.39 اینچ است، نمونه کوچک‌تر از پنلی 1.2 اینچی بهره می‌برد. اگر چه آنر صفحه‌نمایش دایره‌ای شکل هر دو نسخه این ساعت را با فناوری AMOLED ساخته، اما وضوح صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 454x454 پیکسل و نمایشگر 1.2 اینچی، 390x390 پیکسل اعلام شده است. همان طور که اشاره شد روشنایی صفحه‌نمایش در هر دو نسخه این اسمارت‌واچ ظاهرا 800 نیت است و در نور مستقیم خورشید نیز به راحتی می‌توان با آن کار کرد.

بدنه هر دو نمونه ساعت از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و نسخه 46 میلی‌متری با رنگ‌های مشکی (Charcoal Black) و قهوه‌ای (Flax Brown) و مدل 42 میلی‌متری در رنگ‌های طلایی (Peach Gold) و سیاه (Agate Black) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

پردازش در هر دو نسخه آنر Magic Watch 2 توسط چیپ‌ست Kirin A1 ساخت هواوی انجام می‌شود و 4 گیگابایت حافظه داخلی برای آنها پیش‌بینی شده است.

ظرفیت باتری مدل بزرگ‌تر، همانند هواوی Watch GT2، برابر با 455 میلی‌آمپر ساعت بوده و مطابق اعلام آنر، در صورت فعال بودن تمام گزینه‌ها تا 14 روز دوام خواهد داشت. ظرفیت باتری مدل 42 میلی‌متری، کمتر از نصف نسخه بزرگ‌تر است و به 215 میلی‌آمپر ساعت کاهش یافته است. به علاوه، مانند نمونه 46 متری، ظاهرا اگر همه گزینه‌های ارتباطی ساعت فعال باشند، باتری ساعت تا یک هفته پاسخگوی نیاز کاربران خواهد بود.

این ساعت، پیشرفته‌ترین دستگاه پوشیدنی آنر تاکنون به شمار می‌رود و با پشتیبانی از نسخه 5.1 بلوتوث می‌تواند با گوشی هوشمند جفت شود. در واقع، اگر ساعت در نزدیکی گوشی هوشمند کاربر قرار داشته باشد، برقراری تماس از طریق اتصال بلوتوثی گوشی به اسمارت‌واچ امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین وای‌فای و جی‌پی‌اس با فرکانس دوگانه دیگر گزینه‌های ارتباطی این ساعت را تشکیل می‌دهند.

بر خلاف اکثر اسمارت‌واچ‌های حال حاضر بازار که به پلتفرم Wear OS گوگل مجهزند، این ساعت همچون Watch GT 2 هواوی از سیستم‌عامل اختصاصی LiteOS بهره می‌برد. ردیابی وضعیت خواب یکی دیگر از امکانات پوشیدنی جدید آنر است و با استفاده از اپلیکیشنی انجام می‌شود که می‌تواند علاوه بر شناسایی 6 نوع اختلال رایج خواب کاربر، ظاهرا بیش از 200 راهکار مختلف را برای خواب بهتر در اختیار او قرار دهد. همچنین حسگر داخلی ضربان قلب این محصول می‌تواند در صورت نامنظم بودن ضربان قلب، به کاربر هشدارهای لازم را ارائه نماید.از سوی دیگر آنر Magic Watch 2 با تحمل فشار 5 اتمسفری تا عمق 50 متر نیز در برابر آب مقاوم است و قرار دادن watch faceهای مختلف، ثبت عکس و دریافت notification برنامه‌های پیام‌رسان از دیگر قابلیت‌های آن به شمار می‌رود.

ساعت هوشمند تازه آنر قابلیت ردیابی 15 فعالیت ورزشی متنوع را داراست. همچنین علاوه بر آن که می‌تواند سطح اکسیژن خون کاربر (یا VO2) را اندازه‌گیری نماید، امکاناتی برای کنترل استرس، راهنمای تنفس و مشاهده وضعیت آب‌وهوا نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است.

https://www.mobile.ir/news/view-2674-introducing-huawei-kirin-990-soc.aspx
Kirin 990 پروسسور 7 نانومتری جدید هواوی با 5G داخلی

فروش جهانی این اسمارت‌واچ از روز پنج‌شنبه 12 دسامبر 2019 (21 آذر 1398) در کشورهای اروپایی، خاور میانه و همچنین مناطق آسیایی آغاز خواهد شد. قیمت نمونه 42 میلی‌متری آنر Magic Watch 2 برابر با 1,099 یوان (با نرخ کنونی تبدیل ارز، حدود 156 دلار) و مدل 46 میلی‌متری، 1,199 یوان (نزدیک به 170 دلار) اعلام شده است. همچنین نسخه‌ پیشرفته‌ای با عنوان Flax Brown (در اندازه بدنه 46 میلی‌متری) برای این ساعت در نظر گرفته شده که با قیمت 1,399 یوان (حدود 199 دلار) عرضه خواهد شد.

منبع : Vmall