رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت8 برای بازارهای داخلی ایران

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1396/7/16        نویسنده: آرش افراسیابی
برچسب‌ها : ایران Iran ، گوشی هوشمند Smartphone ، اندروید Android ، Samsung Galaxy Note8 ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : گلکسی نوت8 جدیدترین پرچمدار مجهز به قلم سامسونگ که چندی پیش معرفی شد، امروز 16 مهر 1396 به صورت رسمی به بازارهای داخلی ایران نیز راه یافت. مراسم رونمایی از اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی نوت8 امروز در محل پردیس سینمایی ملت تهران برگزار شد و در طی آن حاضران ضمن آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های اصلی این گوشی هوشمند، فرصت بررسی و نگاه از نزدیک به این مدل را نیز یافتند. این مراسم با حضور بام سوک هانگ، مدیر سامسونگ الکترونیکس در ایران و جمعی از مدیران ارشد داخلی این برند همراه با خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار شد. گلکسی نوت8 نخستین محصول دارای دوربین‌های دوگانه در مجموعه سامسونگ به حساب آمده و از لحاظ طراحی و امکانات به پرچمداران گلکسی S8 و گلکسی S8+ شباهت دارد.

Samsung Galaxy Note8 Launch Ceremony in Iran

بام سوک هانگ، مدیر سامسونگ الکترونیکس در ایران سخنران اول این مراسم بود که ضمن خوشامد به حضار از گلکسی نوت8 به عنوان محصولی متفاوت از یک تلفن همراه صرف و دستگاهی برای افزایش خلاقیت در زندگی افراد نام برد. وی این محصول جدید خانواده سامسونگ را به عنوان دیوایسی که مفهوم تلفن همراه را برای همیشه تغییر می‌دهد معرفی کرد که برای انجام کارهای بیشتر می‌توان به آن اتکاء کرد.

Samsung Galaxy Note8 Launch Ceremony in Iran

از نگاه هانگ، قلم S Pen ابزاری شناخته شده است که با کمک آن می‌توان تصورات را وارد زندگی واقعی کرد و در هر مکان به ثبت کوچک‌ترین ایده‌‌ها، پرداخت. مدیر سامسونگ الکترونیکس در ایران در پایان سخنان خود گلکسی نوت8 را مناسب افرادی دانست که از ایده‌پردازی فراتر رفته و دست به عمل زده‌اند؛ افرادی‌که در زندگی روزمره در حال انجام کارهای بزرگ‌تر هستند.

پس از هانگ نوبت به علیرضا توسلی، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس رسید که سخنان خود را با اشاره به برقراری سرویس خدمات ویژ‌ه گوشی‌های پرچمدار گلکسی S برای نوت8 آغاز کرد. به گفته توسلی خریدارانی که این گوشی را تا پایان آذرماه سال جاری خریداری و فعال کنند در ازای پرداخت مبلغی محدود از سرویس پشتیبانی ویژه برای صفحه‌نمایش و سرویس اکسپرس تا انتهای تابستان 1397 برخوردار می‌شوند.

Samsung Galaxy Note8 Launch Ceremony in Iran

توسلی در ادامه به تشریح سرویس VoLTE و فعالیت‌های سامسونگ برای به دست آوردن توافق با دو اپراتور اصلی کشور برای فعال‌سازی این ویژگی اشاره کرد و در ادامه ابراز امیدواری کرد که این سرویس در آینده برای دیگر اپراتورها نیز برقرار شود. در VoLTE، مکالمه با تلفن‌ همراه نیز بر بستر شبکه 4G LTE انجام شده و کیفیت تماس در آن به حداکثر ممکن ارتقاء پیدا می‌کند. به گفته این مدیر بخش موبایل سامسونگ، در حال حاضر گوشی‌های خانواده گلکسی S7 و گلکسی S8 از این سرویس پشتیبانی کرده و تنظیمات مرتبط با نوت8 نیز تا انتهای ماه جاری نهایی خواهد شد.

Samsung Galaxy Note8 Launch Ceremony in Iran

توسلی بخش دیگری از سخنان خود را به دلائل احداث فروشگاه‌های خاص سامسونگ اختصاص داد و علت ایجاد آنها را فراهم آوردن محیطی مناسب و ایجاد تجربه مستقیم برای کاربران توصیف نمود. به گفته مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ تعداد این فروشگاه‌ها در کشور تا انتهای سال جاری به 90 فروشگاه در 23 شهر کشور خواهد رسید.

Samsung Galaxy Note8 Launch Ceremony in Iran

علیرضا کدخدایی مدیر مشتریان کلیدی واحد موبایل به عنوان آخرین سخنران این مراسم به توصیف نکات کلیدی و امکانات اصلی قابل دسترسی در اسمارت‌فون گلکسی نوت8 پرداخت. به گفته کدخدایی خانواده نوت با دارا بود صفحه‌نمایش ایده‌آل، دوربین فوق‌العاده و قلمی برای ارائه‌بهتر ایده‌ها همیشه برای افرادی طراحی و ساخته شده که انتظار بیشترین‌ها را از تلفن همراه خودشان دارند. صفحه‌نمایش بزرگ و متفاوت دستگاه به گفته این مدیر سامسونگ وجه‌ تمایز بارز و اصلی خانواده نوت به حساب می‌آید و دایره مخاطبان آن کاربرانی ست که همواره به دنبال فضای بیشتر برای انجام کارهای بیشتر هستند.

Samsung Galaxy Note8 Launch Ceremony in Iran

سامسونگ گلکسی نوت8 محصولی با صفحه‌نمایش 6.3 اینچی 18.5:9 با وضوح QHD+ و فناوری ساخت Super AMOLED است که در بخش پشتی آن برای اولین بار در سامسونگ از دو دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین اصلی این مجموعه دارای سنسور 1/2.55 اینچی، با گشودگی دیافراگم f/1.6 و فاصله کانونی 26 میلی‌متری است در حالی که دوربین دوم با فاصله کانونی 52 میلی‌متری و دیافراگم f/2.4 به صورت تله‌فتو عمل می‌کند. از این دو دوربین می‌توان به صورت مستقل یا در ترکیب با یکدیگر برای به دست آوردن 2 برابر زوم اپتیکال یا محو کردن پس‌زمینه استفاده کرد. دوربین سلفی دستگاه نیز بدون تغییر نسبت به خانواده S8 همچنان 8 مگاپیکسلی با f/1.7 و فوکوس خودکار است. خود دستگاه و قلم آن با برخورداری از استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب (تا عمق 1.5 متری برای 30 دقیقه) نفوذ ناپذیر بوده و از این لحاظ مشکلی برای کاربران ایجاد نمی‌شود.

Samsung Galaxy Note8 Launch Ceremony in Iran

 

Samsung Galaxy Note8 Launch Ceremony in Iran

پروسسور در نظر گرفته شده برای این گوشی در بازارهای داخلی از نوع Exynos 8895 با لیتوگرافی 10 نانومتری و 8 هسته پردازشی حداکثر 2.3 گیگاهرتزی همراه با 4 گیگابایت رم است که از این لحاظ نیز تفاوتی با خانواده گلکسی S8 ندارد. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این مدل در بازار ایران، 64 گیگابایت بوده و با کمک اسلات حافظه ترکیبی می‌توان این حافظه را تا 256 گیگابایت دیگر نیز ارتقاء داد.

Samsung Galaxy Note8 Launch Ceremony in Iran

گلکسی Note8 به زودی در سه رنگ مشکی (Midnight Black)، خاکستری (Orchid Grey) و طلایی (Maple Gold) به بازارهای داخلی‌ ایران عرضه می‌شود.