معرفی Gear Fit 2 Pro – دستبند سلامتی جدید سامسونگ با توان رفتن به عمق 50 متر زیر آب

نمایش خبر

تاریخ : 1396/6/5        نویسنده: مسعود بهرامی شرق
برچسب‌ها : پوشیدنی Wearable ، ساعت هوشمند Smartwatch ، تایزن Tizen ، Samsung Gear Fite 2 Pro ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : کمپانی سامسونگ الکترونیکس در روز چهارشنبه 23 آگوست 2017 (1 شهریور 1396) در مراسم Unpacked – که در نیویورک برگزار شد – رسما از فبلت گلکسی نوت8 رونمایی کرد. چند ساعت قبل از این مراسم، سامسونگ خیلی آرام و بی‌سروصدا در وب‌سایت‌های اسپانیایی و مالزیایی زبان خود، به معرفی ورژن جدید دستبند سلامتی Gear Fit 2 با نام Gear Fit 2 Pro پرداخت و همگان را به شک انداخت که همزمان با رونمایی از گلکسی نوت8، از این اسمارت‌واچ نیز پرده‌برداری خواهد شد. اما چنین اتفاقی رخ نداد و در کمال تعجب صفحات مربوط به معرفی Gear Fit 2 Pro نیز توسط سامسونگ حذف شدند. به نظر می‌رسد این اتفاق پیش از آنکه یک معرفی رسمی باشد، اشتباهی از سوی برخی کارمندان سامسونگ بوده است.

Introducing Samsung Gear Fit 2 Pro

اما به هر حال، خواسته یا ناخواسته، مشخصات این دستبند سلامتی فاش شده و احتمال می‌رود سامسونگ به طور رسمی در نمایشگاه IFA به معرفی آن بپردازد. در ادامه به ذکر مشخصات این دیوایس جدید می‌پردازیم.

از نظر ظاهری، Gear Fit 2 Pro تقریبا همان طراحی Gear Fit 2 را دارد، جز اینکه در مدل جدید شاهد بندهای جدیدتر و زیباتری هستیم. Gear Fit 2 Pro در ابعاد 51.3×25 میلی‌متر طراحی شده، 33 گرم وزن داشته و از نمایشگر خمیده 1.5 اینچی با فناوری AMOLED و رزولوشن 216×432 پیکسل بهره می‌برد. سامسونگ در این دیوایس پوشیدنی هم اصرار به استفاده از سیستم‌ عامل تایزن داشته و باتری دستگاه نیز همان باتری 200 میلی‌آمپر ساعتی Gear Fit 2 است. GPS و بلوتوث نسخه 4.2 از دیگر امکانات این دستبند به شمار می‌روند.

Introducing Samsung Gear Fit 2 Pro

حافظه داخلی این دیوایس جدید از 2 به 4 گیگابایت ارتقا یافته است. یکی از نقاط قوت دستبند جدید سامسونگ افزایش مقاومت آن در برابر آب است. Gear Fit 2 با برخورداری از درجه حفاظت IP68 این توانایی را داشت که به مدت 30 دقیقه تا عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد. اما سامسونگ مدعی شده که Gear Fit 2 Pro می‌تواند تا فشار 5 اتمسفر را تحمل کند؛ این یعنی کاربر می‌تواند این دستبند را تا عمق 50 متری زیر آب همراه با خود ببرد. به علاوه، این دیوایس به اپلیکیشنی (محصول شرکت Speedo) مجهز شده که قادر است میزان فعالیت شنای کاربر را ردیابی کند. گفتنی است با توجه به اینکه Gear Fit 2 نمی‌توانست تا این حد از فشار را تحمل کند، طبیعتا از قابلیت ردیابی تمرینات شنا نیز ناتوان بود. برخی شایعات حاکی از آنند که Gear Fit 2 Pro از پخش آفلاین موسیقی در برنامه Spotify پشتیبانی می‌کند، اما خود سامسونگ به چنین نکته‌ای اشاره نکرده است.

Introducing Samsung Gear Fit 2 Pro

همانطور که گفته شد، انتظار می‌رود Gear Fit 2 Pro در جریان نمایشگاه IFA رونمایی شود. درباره تاریخ عرضه این محصول اطلاعاتی در دست نیست. قیمت آن نیز هنوز مشخص نشده، ولی شنیده‌ها حاکی از آنند که این دیوایس در آمریکا با قیمت 199 دلار به فروش خواهد رسید.  



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا