مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Amir S
  • تاریخ عضویت : 1401/12/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 14

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد

OnePlus Ace 3V OnePlus Ace 3V

1403/1/5 کیفیت خیلی بالا در ساخت، پردازنده قاتل پرچمدار فوق العاده پرقدرت و بهینه اسنپ دراگون، نمایشگر و اسپیکر خیلی با کیفیت، باتری ۵۵۰۰ با شارژ ۱۰۰ واتی و آداپتور، رابط کاربری و نرم افزار فوق العاده، بهینه و بدون ذره‌ای لگ و باگ و کم مصرف این گوشی بین تمام اندرویدی‌ها، دوربینشم که شاید در حد رقبای قیمتیش نباشه ولی از گوشی های زیر ۲۰ تومنی بازار ایران سره. در کل این گوشی وارد بشه میشه رقیب مستقیم s23fe ، ناتینگ 2a و پوکو اکس ۶ پرو. و بنظرم بجز دوربین که شاید اس بیست و سه اف ای بهتر باشه و پردازنده که شاید از پوکو اکس ۶ پرو یه کوچولو کمتر باشه (که عوضش من بازم اسنپ دراگونو ترجیح میدم) توی تمام موارد دیگه از رقبا سره، امیدوارم با قیمت زیر ۲۱-۲۲ دارد بازار بشه، قشنگ ارزش خریدش از تمام گوشی‌ها تا رنج ۳۵ تومن بیشتره.

Nothing Phone (2a) Nothing Phone (2a)

1402/12/17 اگه پردازنده‌اش چیزی تو مایه‌های دیمنسیتی 8200 يا اسنپ 7 پلاس نسل 2 بود، تو بازه قیمتی ۲۰ تا ۲۲ ارزش خرید بالایی داشت، مخصوصا اگه آپدیت اندرویدو رو تا ۴ سال میداد و آی پی ۶۸ هم داشت، اون موقع میشد یه قاتل پرچمدار پرفروش و عالی، ولی این قیمت برا این پردازنده و مشخصات زیادیه! رقبای چینی گوشی با شارژ ۶۷ واتی و کلی مشخصات بالاتر سخت افزاری مثل پردازنده‌های قوی و رم ufs4 و حافظه 512 رو تو بازه قیمتی زیر ۱۷-۱۸ ارائه می‌دن با همینقدر آپدیت و پشتیبانی نرم افزاری و لوازم توی باکس و فراوانی بهتر لوازم و...، خودتون قضاوت کنید! این نهایتا ۱۷-۱۸ تومن می‌ارزه.

Honor X9b Honor X9b

1402/11/24 این گوشی خوبه اما با قیمت حداکثر ۱۲-۱۳ تومنی، یعنی باتریش که رقیب نداره، هم ظرفیتش، هم سرعت شارژش که تو بازه خودش خوبه. کیفیت ساخت، عمر و طراحی و نرم افزار آنر هم که جای بحث نداره، اثبات شدس. پردازنده کم مصرف و برا میان رده عالی، از پوکو x5 و x5pro و سری ردمی نوت ۱۲ و a34 و بنظرم حتی a54 ارزش خرید بالاتری داره، اما تو این بازه قیمتی بنظرم ریلمی و شیائومی چیزایی تو چنته دارن، مثل پوکو اکس شش پرو و اف فایو که تو همین بازه، نهایتا یکی دو تومن بیشترن، ارزش خرید بالاتری دارن. تنها ایرادش الان قیمتشه، جا داره تا حدود ۱۳ بیاد نسخه پایش.

Realme GT Neo5 SE Realme GT Neo5 SE

1402/2/3 اینکه معلوم نیست ولی به احتمال زیاد شیشه.

Huawei nova 11 Pro Huawei nova 11 Pro

1402/2/3 این لامصب فقط یه 5g و یه پشتیبانی از گوگل کم داره...

Samsung Galaxy A24 4G Samsung Galaxy A24 4G

1402/2/3 چیپ ضعیفی داره، باتریش مشخصات خوبی داره، و از نکات مثبت نسبت به نسل قبلش میشه به صفحه نمایش بروزتر و بهترش اشاره کرد؛ طراحیشم در بخش پشتی و فریم دورش قابل قبول‌تر شده. سایر مشخصاتش چنگی به دل نمی‌ زنه...

Xiaomi Redmi Note 12 Turbo Xiaomi Redmi Note 12 Turbo

1402/1/15 گوشی خوبیه، در کل تنها مشکلم با شیائومی، رابط کاربری نه چندان جذابشه، ولی خب توی چیزای دیگه آدمو وسوسه می‌کنه که بخره.

Xiaomi Redmi Note 12 Turbo Xiaomi Redmi Note 12 Turbo

1402/1/15 آره، برخی مدل‌های رام چین، حتی برای نصب تم‌های مختلف و... هم باید جدا پول بدی، یه سری چیزا مث منوی فارسی و... هم که نداره برا برخی ها مناسب نیست، ولی از طرفی، کیفیت ساخت و کیفیت رابط کاربریش بهتره، سریع تر هم آپدیت میگیرن، قیمتشون کمتر در میاد و گاها میشه نسخه هایی رو گرفت که توی بازار جهانی عرضه نمیشن، مث نسخه یک ترابایت همین گوشی که قطعا توی گلوبال نمیاد.

Xiaomi Redmi Note 12 Turbo Xiaomi Redmi Note 12 Turbo

1402/1/15 در حال حاضر از راه وبسایت بست چاینا میشه تهیه کرد (سرچ کنید بست چاینا میاد بالا)؛ اما اونم دردسرهای خودشو داره، عمدتا هم با رام چین می‌فروشن، البته رام چین با پشتیبانی گوگل پلی و...، ولی منوی فارسی ندارن، کیبورد فارسی هم جدا فکر کنم باید نصب کنید روش؛ کلا برا آدمای خاص خودش که این دردسرها براش مهم نیست خوبه...

Honor Play7T Pro Honor Play7T Pro

1402/1/13 گوشی بدی نیست این سری، ولی یه کم پول بذاری روش و بدی یه x9a بخری خیلی بهتره؛ هر چند که الان کلا این مدلای آنر توی بازار ایران نیستند...

Honor Play7T Honor Play7T

1402/1/13 بنظرم دربرابر رقبای سامسونگیش مشخصات خیلی بهتری داره، و در مقایسه با گوشی‌های شیائومی، شاید پنل پیشرفته و سرعت شارژ خیلی بالاتری نداسته باشن، ولی رابط کاربری عالی و کیفیت ساخت و دوربین خوب، به آنر برتری داده که برای کسانی که زیاد گوشی عوض نمیکنن گزینه جذابی باشه.

Honor 70 Lite Honor 70 Lite

1402/1/13 در برابر پولی که میدید، قطعا بهترین گزینه بازار خواهد بود.

Honor X8a Honor X8a

1402/1/13 در اینکه خوش دست و باکیفیت و بادوامه شکی نیست، اما این گوشی با این مشخصات حداکثر تا ۸ تومن می‌ارزه ( البته تو این لحظه، ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ و با نرخ ارز و قیمت‌های فعلی)، چون دربرابر رقبا کمبودهایی رو داره، هر چند در برابر خانواده A14 سامسونگ و کلا دربرابر رقبای سامسونگی ارزش خرید بالاتری داره، ولی الان اگه برید سمت پوکو و شیائومی، سخت افزار بهتریو با قیمت این تجربه خواهید کرد؛ چون این گوشی پردازنده‌اش که چنگی به دل نمی‌زنه، سرعت شارژ و ظرفیت باتریشم در برابر اونا کمتره (حالا هرچند که آنر بهینه‌سازی خوبی توی مصرف و دوام باتری داره ولی این امر، مخصوصا سرعت شارژ وه زیر ۳۰ واته، کاملا به چشم میاد)، صفحه نمایش این گوشی هم که امولد نیست، اینم ممکنه خیلی‌ها خوششون نیاد، و حافظه هم که ۲۵۶ نیست (که الان می تونید یک شیائومی زیر ۱۰ تومن دارای این چیزها رو پیدا کنید، هرچند من آنرو بیشتر دوست دارم، ولی نسبت قیمت به مشخصاتشو که ببینید، متوجه میشید که بین چینی‌ها معمولا برند گرونتریه دربرابر رقباش، که البته، رابط کاربری نرم افزار و عمر و دوام و خوش دستی و لذت استفاده از آنر از رقباش بیشتره) ، ولی یادتون نره این گوشی یک گزینه اقتصادیه، و اگه الان با قیمت نزدیک ده تومن بیاد توی بازار، مشکل از بالا رفتن قیمتاست، وگرنه تو همین بزند آنر می تونید گوشی های خیلی بهتریو بگیرید که البته الان باید بالای ۱۴-۱۵ خرج کنید، مشکل بعدی هم همین کمبود گوشی های آنر توی بازار ایرانه.

Honor X9a Honor X9a

1401/12/21 گوشی خوبیه، حافظه و رم بالا و در حد رقبا، دوربین عالی، صفحه نمایش فوق العاده و کیفیت ساخت بسیار بالا، طراحی ظریف و زیبایی که بنظرم تو بازه قیمتی خودش رو دستش نیست؛ و باتری هم که عالیه، ممکنه بگید سرعت شارژش کمتر شده، ولی در نظر بگیرید که ظرفیت و عمر باتری هم بالاتر رفته و سرعت ۴۰ واتی هم کم نیست واقعا؛ شاید دربرابر رقبای هم رده در برندهایی مثل شیائومی سرعت شارژش کمتر باشه ولی در مقایسه با گوشی های سامسونگ سرعت شارژ بهتری داره و البته، همه چیز هم که سرعت شارژ نیست! شما چه رابط کاربری و کلا محیط نرم افزاری رو لحاظ کنی و چه کیفیت ساخت و دوام بدنه و کیفیت صفحه نمایش و دوام باتری و...، آنر و هوآوی توی اندرویدی‌ها یه سر و گردن از همه بالاترن. پردازنده خوبی هم داره که توی این رنج قیمت، بهترین و بصرفه ترین پردازنده هست، مخصوصا برا یکی مثل من که اهل گیم و... نیست و استفاده روزمره برام ملاکه. من خودم از سامسونگ و هوآوی و آنر و شیائومی و... چندین گوشی دست گرفتم مدتی، با شیائومی و پوکو که که کلا رابطه خوبی برقرار نکردم، کلا با رابط کاربری و نرم افزارشون هیچوقت نتونستم کنار بیام، ولی با هواوی و آنر و سامسونگ بیشتر سازگارم که الان هواوی که بخاطر مشکلاتش خرید پر ریسکی داره، ولی آنر با اینکه جدا شده، جا پای هواوی گذاشته و گوشی‌هاش عالی‌اند، ینی در مقایسه با سامسونگ، در یک رنج قیمتی خاص، گوشی‌های باکیفیت‌تر و با امکانات بهتری رو ارائه می‌ده، حتی با نرم افزار و رابط کاربری بهتر، هر ۰ند که سامسونگ توی اپدیت دادن و پشتیبانی و... یکی دو سال بیشتر از انر گوشی هاشو ساپورت میکنه (مثلا این گوشی تا دو سال اپدیت اندروید میگیره ولی سری A سامسونگ تا ۴ سال) ولی من می‌تونم این ضمانت رو بدم که رابط کاربری و کیفیت ساخت آنر اونقدر خوبه که تا ۴-۵ سال بعد از آخرین آپدیت اندروید هم، همچنان نیازی به گرفتن گوشی جدید ندارین، ولی سامسونگا(توی میان‌رده‌ها) بعد از ۴ سال و ۴ تا اپدیت ممکنه اذیت‌تون کنن. و اینکه این گوشی توی باکسش، آداپتور و کابل و هندزفری اصل و تبدیل تایپ سی به هندزفری و حتی برچسب صفحه نمایش و کاور ژله‌ای و... داره که برا سامسونگا باید برید جدا تهیه کنید.
من که بین همه باندهایی که دست گرفتم با هواوی و آنر، بیشتر از همه حال کردم، و منتظرم این گوشی میان رده خوب هر چه زودتر بیاد تو بازار ایران، چون هر طور حسابش می‌کنم، توی بازه ۱۰-۱۴ تومن، بهترین گوشی ممکنه؛ مخصوصا برا من که رابطه کاربری خوب و روان، عمر باتری، دوام و استحکام بدنه، صفحه نمایش باکیفیت و حافظه ۲۵۶ ملاک گوشی گرفتن‌هامه، قطعا این بهترین انتخاب ممکنه.
امیدوارم هر چه زودتر واردات عمده از برند آنر به ایران شروع بشه؛ واقعا حیفه گوشی های برند آنر که دیگه زیاد وارد نمیشن و جای خودشونو توی بازار ازدست دادن. اینو فقط کسایی که مثل من گوشی‌های مختلفی از برندهای مختلف، از جمله آنر و هواوی دست گرفتن میفهمن که چقدر گوشی‌های حقی تولید کردن تا حالا
. یه دونه 5x داریم، تا هنوز که هنوزه سالمه و الان دست مادرمه؛ و تنها مشکلش پایین بودن نسخه اندروید و حافظه کمشه، وگرنه هنوز مثل شیر داره کار می‌کنه.😐 جالب اینجاست که همه بلائی هم سرش اومده، از ماشین پرت شده بیرون، توی آب هم افتاده، همیشه هم بدون کاوره، ولی هیچیش نشده!😂 مرگ نداره اصلا این لامصب.
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا