مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Mohammadreza M
- تاریخ عضویت : 1399/5/11
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
اول این باید بگم من قبل از خرید این گوشی ایفون ۶ و قبل اون اس ۸ و قبل اون جی ۷پرو در یک سال گذشته داشتم .
از ظاهر و طراحی گوشی بگم که رو دوست نداره رنگ ابی من دارم واقعا از لحاظ زیبایی واس خودش ابهت خاصی داره خیلیم خوش دسته بعضی ها تو طراحی بیرون زدگی دوربین رو ایراد میگرن ولی با استفاه از کاوری که داخل جعبه هست خیلی راحت اون حل میشه حتی داخل ترم می مونه در کل کاور + طراحی و زیبایی تکه و از گوشی هایی که داشتم بیشتر دوست دارم
صفحه نمایش این گوشی هم معرکه است کیفیت خارق العاده ای داره که هنگام استفاده از ان لذت زیادی خواهید برد
(یه چیزی که خوشم نیومد اینکه داخل جعبه هندزفری نداشت البته خودم چندتا دارم ولی اگه داشت خوب میشد )
خدایش از دوربین زیاد سر در نمیارم نمیتونم نظر بدم ولی در کل از اس ۸ و جی ۷ بهتره از ایفون ۶ هم یه کوچولو بهتره
بعدش میرسم مهم ترین قسمت یعنی رابط کاربری . تو این بخش باید بگم شیائومی عاشقتمممم چقدر رابط کاربری نابی داری احسنت . هیچ رابط کاربری به پاش نمیرسه
سرعت بالا و امکانات و شخصی سازی های خیلی زیاد عاشقتون میکنه (کیبوردشم عالیه تو حالت فول اسکرینم عالی تر میشه عین ایفونه)
تو بخش پردازنده اول اینکه باید در نظر گرفت اینکه پردازنده میان رده است و بمقدار پولی که دادی باید توقع داشته باشی پس از سر خیالات و توهمات با گوشی هایی مثل ایفون یازده یا اس ۱۰ یا ... مقایسه نکنید
من تو این دو هفته که باهاش کار کردم که شامل بازی هایی مثل کلش کالاف دیوتی اسفالت ۹ به لطف game turbo بازی هارو خیلی خوب اجرا میکرد بدون لگ و باگی . کلا بازی کردن می چسبه فقط یکم داغ میکنه وقتی زیاد بازی میکنی که اینم بنظرم طبعیه
و کار هایی دیگ مثل اینستا و تل و ... به راحتی و رونی اجرا میکرد .
باطری این گوشی هم منو راضی کرد من در روز ۱۰ ساعت بکوب با گوشی کار میکنم که این گوشی تونست پاسخ گو باش
صبح تا شب کار کردم سنگین مثل بازی وب فیلم شب ساعت ۱۱ اینا ۲۰ درصد مونده بود
شارژ شدنشم صفر تا ۵۰ درصد تو ۴۰ دیقه و صفر تا صد حدود یک و نیم ساعت طول میکشه
و بحث اپدیت کردنم بنظرم اپدیدت کنید چون شاید باگ هایی داشتع باش ولی بهبود ها و امنیت هایی هم داره . ایشالا تو میو ای ۱۲ همه باگ ها رفع باش
نتیجه: اگر پول دارین برین هرچی غول بازار بخرین به ما چه ؟!!
طرف رفته یه گوشی دیگ خریده میاد این صفحه کلی بد و بیرا میگه انگار نوت ۸ بشه بدترین گوشی جیب این دوستان پول میره
و اگه مثل من پول زیادی ندارین نمیخواین بیشتر هزینه کنید بنظرم این گوشی راضی تون میکنه وارزش خرید خیلی بالایی داره چون یوتوب هم دیدم از همرده هاش خودش a50s مثلا سرعتش بالاتر بود در حالی که آ ۵۰ اس الان ۶ونیم میلیون هست ولی نوت ۸ تقریبا ۴ونیم میلیون .
خداشاهده نوشته هام نه اینکه خودم خریدم بیام تعریف کنم نیست فقط یک نظر شخصی بود من خودمم قبل خرید اومدم سایر نظرات دوستان رو خوندم و خریدم به همین دلیل گفتم منم تجربه ام رو بگم تا به بقیه کمک کنم .
امید وارم که یک خرید عالی داشته باشید چه این گوشی چه گوشی دیگ . بازم سوالیبود در خدمتم . یاعلی 💓
امروز من این گوشی رو خریداری کردم در بازه ۴.۵ میلیون تومن بعد از تحقیق این گوشی روانتخاب کردم
رنگ ابی شو خریداری کردم بنظرم رنگ خوشگلی بود در مقایسه با سایر رنگ ها
پس از کار کردن تجربیات و اینکه چطور گوشی هست میزارم تا اونایی که قصد خرید این گوشی رو داشتن بهشون کمک میکنم
هر سوالی هم بود در خدمتم