تبلیغات
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
توصیه می کنم طبق دستورالعملهای D0001, D0002 عمل کرده و نتیجه کار را گزارش نمایید.
علی جان تمام راهکارها و قلق های برون رفت از مشکلات این گوشی رو بصورت دو دستورالعمل به شماره های D0001, D0002 در همین گروه قرار دادم. مو به مو مطالعه بفرمایید.
گوشی منم این مشکلات را داشت و احساس میکردم غیر طبیعی است و خوشبختانه همه مشکلاتش را رفع کردم. در حال حاضر نه هنگ دارد نه گیر می کند و نه هیچ مشکل دیگری دارد.
هنگ یعنی گوشی شما طبیعی رفتار نمی کند. مشکل دارد و باید سریع مشکل را ریشه یابی کنید وگرنه به دردسرهای بزرگتر خواهید افتاد. مطالعه دستورالعمل های D0001, D0002 در همین گروه میتواند آگاهی و دستورالعملهای لازم جهت برون رفت از مشکلات را به شما بدهد.
یا آنلاین آپدیت زدید؟
در ضمن هیچ رامی بهتر از رام رسمی خود گوشی نیست.
توصیه می کنم دستورالعملهای شماره D0001 و D0002 را حتمن در همین گروه مطالعه بفرمایید.
اگر شما مشکلات اساسی با گوشی دارید بهتر است فکتوری ریست بزنید ولی به مرور زمان برنامه ها را نصب کنید تا مشخص شود که مشکل از کجاست.
اگر شما با یک همچین مشکلی سر و کله زدن اید یعنی مشکل سخت افزاری بوده. صدای تق ابتدای کار میتونه صدای هرز گشتن چرخ دنده باشه در ابتدای کار. یعنی هنوز از این مواد چسبنده داخل دوربین وجود دارد. و مکانیسم چرخ دنده زور اولیه زیادی می زند تا دوربین را به بیرون بفرستد. باید بروید پیش یک متخصص خیلی وارد. یا اینکه مرتب و هر روز دوربین را بیرون کشیده و مثل قبل تمیز نمایید تا شدت این مشکل کمتر و کمتر شود.
سپس به مدیریت باتری رفته و درصد کل دشارژ باتری و درصد بیشترین مصرف کننده ها را بگویید کدام ها هستند.
همه گوشی ها مشکل دارند ولی به جورایی این مشکلات خاص همان برند هست و بعضی هاشون مشترک هستند.
من که مشکلی ندارم.
دوتا دستورالعمل هستند به شماره D0001 و D0002 در همین گروه که میتونه راهگشای هر تازه واردی قرار بگیره. چون هر برندی قلق های خاص خودش رو داره.