مشخصات کاربر
 - نام کاربر : مهدی ر
- تاریخ عضویت : 1399/3/8
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
یبارم بیشتر تست نکردم و پاک کردم و بعد از اونم دیگه این مشکل پیدا نشد
اسفالت 9 رو اما بدون مشکل جواب میده
اونم فکر کنم بخاطر ناسازگاری اون نسخه از اسفالت بود ک سبز میشد صفحه چون اگه گوشی مشکل داشت تاالان باید روی بازی های دیگه هم این مشکل پیدا بشه
ساعت دقیق نگرفتم ببینم واقعا چقدره حدودی همین جورا هست و اینکه الان سوال من چیز دیگه بود ن در مورد شارژ شدن گوشی
تست کردم باتری عالی نگه میداره و شارژ شدنش هم 1 الی 1ونیم ساعت میشه
فقط ی چیزی ک شک انداخته ب دلم اینه ک دیروز اسفالت 8 نصب کردم اما چون ورژنش پایین بود از بازی خارج شد و وقتی خارج شد نصف صفحه رنگ سبز شد بصورت چشمک زن ب مدت شاید 30 ثانیه اما حین این اتفاق وارد برتامه ها مثل مدیریت فایل و پیام رسان ک میشدم این رنگ سبز نبود و صفحه عادی بود اما وارد صفحه اصلی ک میشدم باز اونجور میشد و بعد 30 ثانیه درست شد و بعد اسفالت 9 رو نصب کردم جواب گرفتم و اوکی بود بنظرتون عیب از بازیه بوده یا صفحه گوشی ؟؟؟؟؟؟
کمبت هم نصب کردم عادیه و مشکلی نداره
راهنمایی کنید لطفا ک اگه مشکل داشت پسش بدم ممنون
من میخام نوت 8 بخرم از کجا بدونم پک اصلی هست یا نه
کلا چه فرقی داره پک اصلی با بقیه؟؟
بین نوت 8 و نوت 8 پرو طبق سخت افزار تفاوت انچنانی نیست بنظرتون کدوم رو بخرم؟؟؟