مشخصات کاربر
 - نام کاربر : mohtaram k
- تاریخ عضویت : 1399/2/28
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
من این گوشیو تو دوربین با هواوی نوا ۵ تی و آیفون ایکس مکس مقایسه کردم دوربین جلوی هواوی و آیفون در یه حد بود ولی متاسفانه این گوشی با اینکه از نظر عددی باید از هواوی باکیفیت تر باشه نبود و شاید میشه گفت در یه حد بود. البته این فقط برای دوربین عقب بود... دوربین سلفی این گوشی در مقایسه با اون دوتا گوشی دیگه بهتر عمل کرد و همچنین پورترشم بهتر از اون دوتا بود ... ولی باید بگم فیلم برداری دوربین عقب هم خوب نیست
از نظر باتری من که همیشه گوشی دستمه و دارم بازی میکنم و توی اپای مجازیم این گوشی باتریش رضایت بخشه و یه موقع وسط روز و یه موقع دیگه هم هنگام خواب شارژ میکنم ...
درباره ی صفحه نمایش متاسفانه باید بگم اصلا جالب نیس و مثلا فیلمی که فول اچ دی دانلود کردیو در حد اچ دی نشون میده و یه جورایی بی کیفیته و جذاب نمیکنه ویدیو ها رو
من تا حالا هنگی توش ندیدم. داغی هم ندیدم بشه ولی یه کم گرم میشه .. گوشی سریعیه و در کل میرزه
از مشکلاتی که من دیدم یکی وقتی داری با یکی حرف میزنی باید گوشتو محکم بچسبونی به گوشی تا بفهمی طرف چی میگه چون به نظرم جاشو بد ساختن و اینم بگم که صدای پخش آهنگاشم اونقدر بلند نیست و بی کیفیته... گوشی هم یه خرده سنگین هست و ممکنه طی بلند مدت به خاطر اینکه هم بزرگه هم سنگین دست رو آسیب بزنه
اول درباره دوربینش بگم : دوربین ۶۴ راضی کنندس دوربین ماکروشم خوبه عکسای پورترشم نسبتا خوبه... ولی اولتراوایدش خیلی مزخرفه ... فیلم برداری گوشی با اینکه نوشته 4k هست ولی خوب نیست...
باتریشم بعضیا میگن دو روزم میره و فلان عجیبه ... من با نت گوشی که دائم روشن بود چند تا بازی بازی کردم نه سبک نه خیلی سنگین اما یکسره بازی کردم برام تقریبا ۶ ساعت رفت (با نور صفحه متوسط ) که بازم به نظرم راضی کنندس ...گوشی اصلا داغ نکرد یه کم گرم شد فقط که اونم نامحسوس بود .
سرعت بالا آوردن برنامه ها هم خیلی خوبه و گوشی سریعه... سرعت نت گوشیمم تا ۸ مگ بر ثانیه هم رفت
در کل بگم گوشی اونقدر فوق العاده نیست ولی به قیمتش میصرفه واقعا من ۵ تومن خریدم ۱۲۸ گیگ رم ۶
در ضمن رنگ سفیدش سفید نیست و آبی آسمونیه کمرنگه تقریبا که تو نور سفید تر به چشم میاد که وقتی دیدمش اول خورد تو ذوقم ولی دیگه سلیقه ایه