مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Reza G
- تاریخ عضویت : 1399/1/24
- تعداد نظرهای داده شده : 40
نظرها
موارد 1 تا 40 از مجموع 40 مورد
موارد 1 تا 40 از مجموع 40 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
اونایی که گرفتار این گوشی شدن و دارن با تعریف کردنش خودشونو تسکین میدن : گوشیتون عالیه اصلا شک نکنین ، این گوشی S30 Ultra که قراره بعدا بیاد رو قورت میده ، واقعا هم پول امکاناتو دادین مثلا داغ شدن این گوشی به قدریه که تو زمستون دیگه نیازی به بخاری یا شوفاژ نیست یا حتی به اجاق گازم نیازی ندارین ، این گوشی همه چی تمومه ، مرسی که هستی شیائومی [پس لطفا دیگه بحث اضافی نکنین چون دیدین که تعریف کردم از گوشیتون ، قسمت بعدی مخاطبم شما نیستین پس به خودتون نگیرین 😹] 🙂💸
اونایی که قصد خرید این گوشیو دارن : دوستان کلا نظرات این پیجو نادیده بگیرین ، گوشی فقط واسه اونی که میخاد اولین گوشیشو بخره یا گوشی الانش مال قبل ۲۰۱۶ هست مناسبه ، مقایسه ای که واسه این گوشی قابل قبوله مقایسه اون با A30s هست آخرش اونه و مقایسش با مدلای بالاتر فقط یه جوک بی مزه هست ، البته که میشه مقایسه کرد ولی در آخر این نوت ۸ هست که کم میاره ، دوربین غیر واقعی ، داغ کردن شدید گوشی ، باتری بعد دو سه ماه دچار افت میشه ، لنز دوربین خیلی زده بیرون خود این گوشی به حد کافی ضخیمه دیگه اون لنز ضخیمم کارو تکمیل کرده ، اگه میتونین بیشتر هزینه کنین سامسونگ مدل بالا بگیرین ، اگه هم که نه میتونین از مدلای نوت ۹ شیائومی بگیرین که خیلی بهتر از اینه ، اگه هم که پولتون آخرش به این میرسه میتونه گزینه خوبی باشه ولی درمقایسه با گوشیایی مثل A30s نه بالاتر پس نباید انتظار خیلی زیادی داشته باشین ، بازم تاکید میکنم در مقایسه با همرده هاش مثل A30s از اونا سرتره ولی نباید به بزرگنمایی های دوستان سهامدار توجه کنین که دارن اینو با A51 و A70 و A71 و گاها با S20 مقایسه میکنن ، ممکنه اعدادش با بعضی از اونا برابر باشه ولی مهم کیفیته که کیفیتش در حد همون A30s هست یا شاید یه ذره بهتر از اون ، مرسی ❤🌹