مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد ا
  • تاریخ عضویت : 1398/6/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 147

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 147 مورد

Samsung Galaxy A14 Samsung Galaxy A14

1402/5/20 ۱۵ وات

Huawei Y8p Huawei Y8p

1402/3/11 در مورد gps یه کاری که من امتحان کردم این بوده، نرم افزار gps test رو نصب و اجرا کردم بعد پیدا کردن مختصات و دقیق شدن ، برنامه های مسیر یاب رو اجرا کردم

Xiaomi Poco X5 Pro Xiaomi Poco X5 Pro

1402/2/14 باید خود شرکت یه آپدیت برای گوشی بده. من هواوی y8p دارم همین چند روز پیش یه آپدیت اومد ریاستارت کردم درست شد.

Nokia 106 2018 Nokia 106 2018

1401/12/12 سلام
چطور بفهمیم اصلی خریدیم یا های کپی؟

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/6/16 نه پاک نمیشه اما همیشه توصیه می کنن من باب اطمینان پشتیبان بگیرید

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/6/15 ضمنا نسخه اندروید رو هم دیگه نمایش نمیده

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/6/15 منم آپدیت کردم. در مورد نحوه نصب، ظاهراً ویندوز ۷ باشه بهتره، نسخه .net باید ۴.۷.۲ باشه اگه اشتباه نکنم.
ظاهراً آپدیت برای مدله AQM-L21A هستش چون تو نرم افزار پروکسی مدل گوشی رو این نشون میداد شاید بعداً برای مدل ما یعنی LX1 هم بیاد و بشه به طور عادی اپدیتش کرد.

اما در مورد بعض تغییرات مثبت و منفی
نوارابزار بالا دو بخشی شده یکی تنظیمات یکی اعلانها
اعلانها به صورت پنجره شناور نمایش داده میشن
اگه حالت برگشت رو نگه دارید میانبر ها نمایش داده میشه

من از فونت فارسیش چندان خوشم نیومد قبلی بهتر بود،
فایل منیجر برای من کمی کند بالا میاد!

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/6/14 یه سوالی که برای من شک و شبهه نسبت به این آپدیت آورده اینه که اگه آپدیت رسمیه چرا به طور معمول آپدیت نمیشه توسط خود گوشی؟
نکنه نسخه ی بتا و ازمایشیه؟ اگه آپدیت کردیم و بعداً آپدیت رسمی توسط خود گوشی معرفی شد اختلال و مشکلی پیش نمیاد؟!!!

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/6/12 خيلي وقته يه نرم افزار اتصال و پشتيبانگيري هستش رو كامپيوتر نصب ميشه گوشي با كابل متصل ميشه و بعدش تو گوشي قسمت تنظيمات جستجو HDB بزني بايد مجوز اتصال بدي و .... خود نرم افزار مراحل رونشون ميده

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/6/12 مدل گوشيت چيه؟
AQM-LX1؟
يا مدل ديگه ؟
آپديت چديدي براي اين مدل نيومده با بيلدنامبر c185E3R.... اخرين آپديت 10.1.0.220 هستش.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/4/29 9se سخت افزار بهتری داره البته صفحش oled نیست . چقدر اضافه میگیرن؟

من خودم یکی از علل خرید این گوشی همین صفحه ش بود lcd احساس می کنم چشمم رو بیشتر اذیت می کنه

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/4/23 این گوشی که گفتی پردازنده و گرافیک بهتری داره ولی صفحش ال سی دیه، سایز حسگر دوربین همینه، البته باتری ظرفیت بیشتری داره.
شیایومی چون نسبت به قیمت پردازنده خوبی میزاره برای کسانی که دنبال بازی با هزینه کمتر هستن ارزش داره، من خودم از رابط کاربریش خوشم نمیاد.

ان شاء الله همین گوشیم چند سالی دوام بیاره😁 ولی بعدش بعیده دوباره سمت هواوی برم. سری اس معمولی سامسونگ رو دوست دارم اما فقط دوست دارم😅 پولشو ندارم.
به کسی هم توصیه کنم همون سامسونگ رو میگم، پول برند و ... جای خود،اما تحریم نیست ، قطعات و لوازم جانبی زیاده، فروشش راحت تره، آپدیت گرفتنش بهتره.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/3/17 همین رابط کاربری هم خیلی خوبه. چیزی که داری قدرش رو بدون بیشتر هم شد خدا رو شکر. انسان بی نهایت طلبه هیچ وقت سیر نمیشه چون اکثر دنبال چیزهایی می رن که محدوده، یک راه برای رسیدن بهش بیشتر نیست ...

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/3/17 اخرین اپدیتی که اومده10.1.0.220 بوده.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/3/10 یکسال و نیم تقریبا از عرضش داره میگذره البته نسخه اصلی که با اسم دیگه تو چین عرضه شده بود اگه اشتباه نکنم برای ۲۰۱۹ بود یعنی حتی یک سال قبل تر از عرضه جهانی، همون رابط کاربری هم بعید می دونم بدن، تو همین مدت غیر از مثلا آپدیت های امنیتی چیز دیگه دیدید؟!

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/3/9 به نظرم نباید امیدوار بود این یه گوشیه اقتصادیه، نه میانرده به بالا، در نتیجه چندان برای شرکت اهمیت نداده ، اگه قرار بر آپدیت بود تا حالا باید نیومد گوشیهای روز با اندروید ۱۲ دارن عرضه میشن چطور انتظار دارید اندروید ۱۱ رو الان آپدیت بده؟!
با همین اندروید ۱۰ خوش باشید مگه چقدر تفاوت دارن؟!

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/1/8 سلام
نظر شخصی من اینه که به فکر گوشی دیگه باشی. ارزون تره چون هواوی تحریمه. من خودم خریدمش ولی اواخر سال ۹۹ . این گوشی مال سال ۲۰۲۰ هستش پس اگه بحث نرم افزار برات مهمه بهتر گوشی به روزتری بگیری‌. از نظرات دوستان هم استفاده می کنیم

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/1/7 من به محافظ شیشه ای خریدم ۲۵ هزار روش آرم og زده بود خودم با دقت انداختم تا مانع حسگر فاصله هم نشه چند ماه هست استفاده می کنم حتی یکبار برش داشتم شستم! البته بعدش مجبور شدم با نوار چسب کل ناحیه پشتش رو از رسوب آب و ... پاک کنم، بعد دوباره نصبش کردم. بعضی محافظ ها کمی بزرگن که با قاب تداخل دارن. از انواعی باید بگیری که دورشون مقداری حاشیه مشکلی دارن برای پوشش نواحی منحنی.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/12/18 به نظرم احتمالش خیلی بالا نیست

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/11/17 اونطور که من جستجو کردم یه افزونه اندروید هست وقتی نصب کنی آیکون ضبط جایگزین آیکون تقویم تو صفحه تماس میشه. البته بعد نصب و تست پاکش کردم، سایتی که ازش گرفته بودم رو درست نمی‌شناختم خیلی هم مجوز می خواست بعضا بی ربط به نظر می رسید. حالا چرا خود هواوی قرار نداده جای شکش رو بیشتر می کرد.

البته این احتمال هم هست رام گوشی شما مثلا برای منطقه دیگه باشه گاها برخی اختلافات بین رام های مناطق مختلف هست.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/11/14 چنین گزینه ای من که ندیدم!

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/11/9 یک نکته ای هم بگم در مورد گوشی دست دو که صفحش آسیب دیده، مثلا شکستگی محافظ صفحه خود گوشی، اگه مغازه بخواد گوشی رو بخره کلا قیمت صفحه رو کم می کنه به همین خاطر افراد تو دیوار یا جای دیگه به شخصی با قیمت کمتر از حد یک دست دوم سالم می فروشن، تصمیم با خودتونه که بخرید و همون‌طور استفاده کنید اگه مشکلش بیشتر نشه اگه بخواهید تعمیر کنید هزینش زیاد میشه خصوصا اولدها ...

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/11/9 تقریبا یکی دو ماه دیگه میشه یک سال که خریدم
تا حالا خدا رو شکر که صفحه نمایش مشکلی نداشته. سرعت به نظرم فرقی نکرده ، باتری هم یک قطعه مصرفیه، بعد یکسال استفاده مقدار کمی افت چیز خاصی نیست.
الان که گوشی رو خریدید خیلی نمی خواد حساس باشید تحقیق برای قبل خریده نه بعدش، وسیله بی نقص نداریم ...

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1400/10/26 هر وسیله ای مادر بردش مثل بعض قطعات دیگه کد خاص خودش رو داره وقتی شما با یک لپ تاپ با گوشی موضوعی رو جستجو می کنی که عمدتا هم توسط گوگل انجام میدید توسط همون سامانه برای شما تقریبا یک شخصیت سازی صورت میگیره و با توجه به شخصیت و نیازهای شما برای شما بازاریابی می کنن کافیه نگاهی به درآمد شرکت الفابت بندازید که از تبلیغات چقدر درآمد داره، اونطور نیست که صرفا مبانی بر هوش مصنوعی گوشی شما باشه من الان با لپ تاپ ۱۰ سال پیشم هم همین ها رو مشاهده می کنم، درستش اینه که بگیم هوش مصنوعی اینترنتی این شرکت. البته باید گفت نه فقط بازاریابیه بلکه با تبلیغ مواردی که حتی جستجو نکردید هم ذائقه سازی و بازار سازی هم می کنن

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/10/18 نه؟!
من قبلا سرعت adsl خونه کم بود با مرورگر رو گوشی وارد نمیشد یا باید از مرورگر دیگه استفاده می کردم یا با اینترنت سیم کارت. بعد که سرویس adsl رو عوض کردم با مرورگر خود گوشی هم وارد میشه، نمی دونم سایت سنگینه یا سرورش ضعیفه یا چیز دیگه؟!

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/10/16 سلام
اشکالات رو اول چیز دیگه متوجه شدم بعد نوشتن نظرم دوباره خوندم فهمیدم، خودم بیشتر از دو نوع فوکوس خودکار استفاده می کردم متوجه اون قضیه نشده بودم😁

در مورد فوکوس بی نهایت چندان هم بی نهایت نیست و یه محدوده ای قبل فاصله کانونی تنظیم شده، اجسام تار میشن اما بعد اون هر جسمی در محدوده فوکوسه. تو همون ۷۵ درصد هم دقت کنید اگه انگشتتون رو قبل اون فاصله تنظیم شده بگیرید تار میشه. ظاهراً این فاصله تو فوکوس بی نهایت این گوشی یه مقداری زیاده حالا شاید از یک جهت خوب باشه و اجسام دور رو شارپ تر نشون بده اما از یک طرف هم نکته منفیه که اگه خواستیم سوژه نزدیک با پس زمینه یه طبیعت زیبا عکس بگیریم به مشکل بخوریم. اصطلاحن به این فاصله هایپرفوکال می گن.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/10/16 تنظیمات دستی گاها محدودشون با تنظیمات خودکار دستگاه فرق زیادی داره. مثلا حداکثر روشنایی که شما می تونید دستی افزایش بدید کمتر از حداکثر یه که خودکار می تونه افزایش داشته باشه.احتمالا علتش این باشه که سیستم گاهی و موقت از حداکثر ظرفیت استفاده می کنه اما اگه دستی بخواید استفاده کنید شاید زمان زیادی رو اون حالت بمونه و دستگاه آسیب ببینه.
شاید در مورد دوربین هم این قانون مطرح باشه و تنظیم دستی در بالاترین حد ممکن در دراز مدت به حسگر فشار بیاره. بالاخره این گوشی یه گوشی اقتصادیه و قدرت و پایداری محدود خودش رو داره. اگه دقت کنید در مورد iso خودکار و دستی هم این قانون هست دستی تا ۳۲۰۰ اما خودکار تا ۴۰۰۰. دریچه دیافراگم و شاتر این گوشی ها هم نرم افزارهای نه اینکه واقعا دریچه دیافراگم قابل تنظیم یا شاتر داشته باشن. این گوشی گذشته از بحث محدودیت نرم افزاری به خاطر تحریم واقعا بهترین گوشی از لحاظ نسبت سخت افزار به قیمته. نوا۷ای هم گزینه بدی نیست البته از صفحه آمولد باید بگذرید اما پردازنده و گرافیک و رم بهتری نسیبتون میشه.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/10/13 سلام
در مورد دوربین و عکاسی مطالب خوبی تو فضای مجازی هست اما خلاصه بخوام بگم عکس مبتنی بر نوره نور بهتر عکس بهتر، استفاده از دوربین گوشی در حد گرفتن عکس یادگاری باید باشه که اکثر گوشی ها هم برآوردش می کنن. مردم که کار اطلاعاتی یا مستندسازی یا تبلیغات حرفه ای که نمی خوان با گوشی انجام بدن!
اما به هر حال دوربین این گوشی تنظیمات خوبی داره که اگه کمی خودتون با حالت های مختلفش آشنا بشین واقعا عکس ها خوبی بگیرید.

تو عکاسی سه عامل اصلی وجود داره وسیله عکاسی، عکاس، ویرایش
گزینه سوم برای افرادیه که واقعا تخصصی بخوان کار کنن که ازش میگذریم فقط برای نمونه می تونید فرق عکس های بدون ویرایش با ویرایش رو تماشا کنید تا تاثیرش رو ببینید.

گزینه دوم هم خودتونید که چقدر از اصول عکاسی و ترفندها و ... اطلاع داشته باشید، سعی کنید وضعیت خوبی چه از نظر سوژه چه جهت نورپردازی طبیعی یا غیر طبیعی داشته باشید از پایه استفاده کنید یا سعی کنید تا حد امکان دستتون تکون نخوره از تاخیر زمانی دو ثانیه هم میشه استفاده کرد. حتما از تمیز بودن لنز گوشی مطمئن بشید کم اثر انگشت روش نیست خصوصا وقتی گوشی بدون قاب باشه.من خودم بیشتر تو حالت حرفه ای عکس می گیریم که تنظیمات بیشتی ارایه می کنه. در جایی که نور کمه چون این گوشی لنز و حسگر کوچیکی داره iso بالاتر یعنی نویز بیشتر پس سعی کنید اون رو تا حد امکان پایین بیارید در عوض مدت زمان نوردهی رو افزایش بدید که البته باید از پایه یا تکیه گاه استفاده کنید چون تکون خوردن مساوی با تار شدنه. با کمی تمرین متوجه میشید نترسید خراب نمیشه

گزینه سوم هم که دست سازندست که چه حسگری با چه ابعاد و ویژگی هایی ساخته چه لنزی استفاده کرده و چه تنظیمات نرم افزاری در اختیار شما قرار داد که البته شما با اطلاع از اینها هم می تونید کیفیت عکس رو بالا پایین ببرید.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/10/10 باتری برای من به نظر چندان فرقی نکرده اما گاهی زنگ هشدار نمادش بالا صفحه میاد با اینکه خاموشه.

Samsung Galaxy A22 Samsung Galaxy A22

1400/9/29 همون‌طور که دوستمون گفتن بعید می دونم گوشی برای ایران سفارش خورده باشه. ضمن اینکه فورجی یه سرعت اسمی داره یه سرعت عملی که بسته به تعداد افرادی که متصلا و حجم مورد استفادشون و صد البته سرعتی که برای اون آنتن در نظر گرفته شده.
اونطور که من می دونم سری a گلوباله اما سری m در اصل برای بازار هند تولید شده ، هر چند هر چیزی مشتری داشته باشه از هر جایی سردرمیاره. سری ام عموما باتری حجیم تری دارن.

نکته: ما تشابه اسمی داریم و دو نفریم 😁 فکر نکنید خودم به خودم جواب دادم

Samsung Galaxy A03 Samsung Galaxy A03

1400/9/29 قرار نیست همیشه از شارژ سریع استفاده بشه، اما گاهی لازمه و همون‌طور که گفتم زمان و عمر انسان ارزشش بیشتر از چند ماه اضافه عمر کردن باتری گوشیه مگه اینکه عمدتا خونه استفاده بشه.
قرار نیست گوشی رو عوض کنید؟!! بعضی چیزها دست شما نیست مثل حادثه . بعد چند مدت هم از نظر نرم افزاری و برنامه های روز به مشکل می خوردید، یه پرینتر داشتم کیفیت چاپش خوب بود اما درایور برای ویندوز جدید نداشت و سازگار نبود! بعض چیزها دست ما نیست. نه افراط خوبه نه تفریط

Samsung Galaxy A03 Samsung Galaxy A03

1400/9/29 بله هر وسیله ای در حد نیاز باشه و کار رو راه بندازه کفایت می کنه اما اگه پایین تر از حد شد نباید عمر رو براش هدر داد عمر آدم ارزشش بیشتر از دوست داشتن یه وسیله ست مگه مشکل مالی یا چیز دیگه مطرح باشه.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/9/20 منم همین طور تا جایی که گوشی سالم باشه و بکشه نگهش میدارم، بیشتر برای اینترنت و بعض برنامه های دم دست استفاده می کنم مقداری هم دوربین، اهل بازی با گوشی نیستم زود پدر گوشی در بیاد.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/9/16 خوب این گوشی هم آروم آروم از بازار خدا حافظی می کنه تقریبا یه سالی بود

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/9/16 سلام آپدیت کردم، مشکلی ندیدم، تو همه ی آپدیت ها پیام پشتیبان‌گیری میاد اگه اشتباه نکنم

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1400/9/7 سلام
عکس های دوربین این گوشی تو زوم آبرنگی میشه یا نه ؟ ممنون

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/8/19 من خودم این گوشی رو خریدم مشکلاتشان تقریبا آگاه بودم. صرفا هم به افرادی مثل خودم توصیه می کنم. تو گوشیم اصلا بازی ندارم وابستگی به گوگل هم همین طور. نرم افزارهایی که استفاده دارم چندان مشکلی ندارن. نسبت سخت افزار به قیمت خوبه ولی برای امثال من نه هر کسی.

البته این تحریم ایران واقعا تو مخه و به پشتیبانی هم گفتم وقتی خودت تحریمی تحریم ایران چه کوفتیه سر همین قضیه هم احتمالا دیگه هواوی نخرم، اطرافیان که ازم نظر می خوان هم بهشون توصیه نمی کنم چون حال اینکه جایی به مشکل بخورن من و فحش بدن ندارم😁

البته متاسفانه انتخاب زیادی نداریم یا شیا یا سامسونگ، اپل هم قیمتش نجومیه هم از محدودیتها و هزینه های بعدیش خوشم نمیاد اگه وضع مالیم خوب بود سری اس معمولی می خریدم یا اگه ایسوس تو بازار زیاد بود زنفون هشت عالی بود البته سخت افزاری خیلی بالاتر از نیاز ماست. من یه گوشی با سخت افزار میانرده و ابعاد کوچیک رو مناسب اکثر افراد می دونم ولی خوب متاسفانه شرکت ها بیشتر دنبال سودن تا نیاز افراد، رو همین گوشی سه تا دوربینه که دوتاش چندان کارایی نداره به حاش دوربین اصلی رو بهتر انتخاب می کرد برای مصرف کننده خوب بود اما متاسفانه تب چند دوربینه همه گیر شده ، کی از سود بدش میاد...

خوب وقتی هواوی رفته سراغ هارمونی وضعیت آپدیت اندروید مشخصه، در مورد انتن هم امکانش هست بعض گوشی ها حتی پرچمدار به مشکل بخوره اگه مشکلی کلیت داشت باید دوری کرد مثل باتری نوت ۷ مثلا نه اینکه چندتا تو هزارتا.
پشتیبانی ها به خاطر تحریم فکر کنم رسمی نیستن و شرکتی هستن حالا یا خودش وارد کنندست یا صرفا خدمات پس از فروش. شما بهتر بود تند تند سر بزنی و پیگیر باشی نه اینکه معطلشون باشی . یکی از دوستام گوشی شیا داشت برد نمایندگی با چک چونه و فشار درستش کردن با هزینه اگه اشتباه نکنم سه چهار تومن که عهده خودشون بود اگه اونم پیگیر نبود و زود حرفشون رو قبول می کرد که گوشی پریده بود

بین گوشی های مختلف اگه می تونید برید سمت سامسونگ هر چند پول برند و سود بالایی شاید داشته باشه اما پر فروشه و شرکت معتبر، قطعات و لوازم جانبیش راحت تر پیدا میشه ، شیایومی نسبت سخت افزار به قیمت خوبی داره اما خودم از رابط کاربریش خوشم نمیاد هر چند در سطح جهانی جزو پر فروشه است. هواوی هم که تحریمه ، شرکت های دیگه هم متاسفانه تو بازار زیاد نیستن و اگه رفتید سراغشون چندان به فکر قطعات و پشتیبانی نباید باشید.

همیشه قبل خرید خوب تحقیق کنید سعی کنید از نزدیک با گوشی یا وسیله کار کنید حالا یا تو مغازه یا دوستان و آشناها، بعد خرید تحقیق و بررسی رو کنار بذارید ...

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/8/13 گوگل ترنسلیت رو اگه به نسخه ۶.۲۵ به روز رسانی کنی مشکل پیدا می‌کنه ، پاکش کن دوباره نسخه ۶.۲۲ رو مثلا نصب کن.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/8/11 ما که خیلی هم خوشحال میشیم اگه بیاد

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/8/11 خود سایت ایسوس رفتم تو مشخصات نوشته نسخه بتا. اگه نسخه معمولی و نهایی اومده بود با بروز رسانی ساده خود گوشی آپدیت می کرد اما رو همون اندروید ۸ میزنهدبه روز است! اون سایتها هم احتمالا نسخه بتا رو گذاشتن. اینقدر حالیمونه داداش.
موارد 1 تا 40 از مجموع 147 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا