مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی .
  • تاریخ عضویت : 1398/3/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Samsung Galaxy Tab A 8.0 & S Pen 2019 Samsung Galaxy Tab A 8.0 & S Pen 2019

1398/10/27 نه فعلا نیازی نیست.

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/4/3 این دوستتون کل گوشی های A50 دنیا رو تست کرده؟! واسه من که خاموشی داشت، قبلا راجع بهش نوشتم. با ضمانت بخر تا مطمئن باشی. گوشی خیلی خوبیه تو این محدوده قیمت.

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/3/27 با نگه داشتن دکمه بالا و پایین صدا و دکمه قفل به صورت همزمان گوشی تو حالت safe mode روشن کن. اگر روشن شد مشکلش نرم افزاریه(اگر نشد ببرش تعمیرگاه). خاموشش کن بعد این دفعه با نگهداشتن دکمه قفل گوشی رو روشن کن.

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/3/24 درود و وقت بخیر.
حدود 2 ماه پیش این گوشی رو از فروشگاه تکنوکده خریدم. به جز عملکرد حسگر اثر انگشت که بگیرنگیر داشت و کند بود و البته با به روزرسانی جدید یه خرده بهتر شد، یکی دوبار هم صفحه قفل طبق گقته دوستان پرپر می زد و همچنین وقتی با دوربین حرکت آهسته می گیرم هر چند لحظه یه بار گیر داره تو تصویر و گرم شدن هنگام کار با دوربین (البته خیلی آزاردهنده به نظر نمی آد) به نظرم گوشی خوبی بود. چه از نظر ظاهری و چه از نظر تمام قابلیت ها و سرعت و نرم بودن کار با گوشی. اما امروز یهو خاموش شد و دیگه روشن نشد. یه خرده سایتا رو بالا پایین کردم، گوشی رو نیم ساعت زدم تو شارژ اما باز روشن نشده اما همونجور که تو شارژ بود بعد از نیم ساعت با نگه داشتن دکمه بالا و پایین صدا و دکمه قفل به صورت همزمان گوشی تو حالت safe mode روشن شد. منتظر موندم باز یه خرده شارژ شد بعدش گوشی رو خاموش کردم. این دفعه با نگهداشتن دکمه قفل گوشی روشن شد. احتمال میدم به خاطر باگ نرم افزاری باشه واسه همین میخوام یه ریست فکتوری بکنم. در کل به نظرم با ضمانت گوشی رو بخرید چون اگر روشن نشه واقعا کاری از دستتون بر نمیاد.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا