مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : شقایق 1
  • تاریخ عضویت : 1397/2/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 70

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 70 مورد

Samsung Galaxy A25 Samsung Galaxy A25

1402/12/8 ممکنه بپرسم این اطلاعات رو از چه سایتی دریافت میکنین؟ میخواستم مقایسه گوشیهای دیگه مثل a15 و 25 رو هم از نظرهای مختلف بدونم, ممنون میشم آدرس سایتشو بهم بگین

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/2/6 ممنون از توضیحاتتون. ببخشید شماره رو کجا ارسال کردین؟

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/2/3 سلام. ممنونم از توضیحات خوبتون. ببخشیدَ ممکنه آیدی تلگرام شما رو داشته باشم تا سوالاتم رو در مورد a54 ازتون بپرسم؟ میخوام چند تا چیز رو عملی برام تست کنین, مثل کیفیت ضبط صدا با ضبط کننده ی خود سامسونگ, کیفیت ضبط ویدیو, کیفیت اسپیکرها. اگر آیدیتون رو بزارین ممنونتون میشم

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/1/27 زندگی در ایران چقدر زیباست وقتی باید برای گوشی با پروسسور اگزینوس 22/500 پول بدهیم

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/12/17 دمای گوشی من در حالت عادی 31 درجه هست اما به شارژ که میزنم حتی اگر کار هم نکنم به 38 یا 39 میرسه. فست شارژ هم خاموشه. بخاطر همین دنبال خنک کننده هستم تا موقع شارژ ازش اسافتاده کنم. دیجی کالا معتبره. من خنک کننده k4 خریدم اما فقط بخاطر ابعادش ازش راضی نبودم ولی واقعا خوب خنک میکرد. دنبال یک خنک کننده هستم که با ابعاد بزرگ a73 سازگار باشه.
میشه راهنمایی کنین؟

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/12/14 سلام دوستان. وقتتون به خیر.
دوستان, اگر میشه راهنماییم کنین.
به خاطر اینکه از اواخر زمستون شهر ما به شدت گرم میشه و موقع شارژ گوشیم خیلی داغ میکنه, من تصمیم گرفتم برای گوشیم خنک کننده بخرم چون حیفم اومد گوشی به این گرونی بخاطر گرما باتریش خراب بشه.
داخل دیجی کالا خیلی گشتم, خنک کننده های زیادی بود. به یک خنککننده رسیدم, به اسم k4. حتی ویدیو شو داخل یوتیوب دیدم. خیلی ازش تعریف میکردن. نظرات کاربران هم خیلی مثبت بود.
میگفتن که به همه ی گوشیها میخوره. من این خنک کننده رو خریدم. رادیاتوری هست. قابلیتهای خیلی خوبی مثل تنظیم دما داره, اما متأسفانه ابعادش از ابعاد گوشیم کوچیکتره.
من با این موضوع که طولش کمتر از گوشیم باشه مشکل خاصی ندارم, اما مشکلم این بود که عرض این خنککننده کمتر از گوشیم بود و گوشیم داخلش جا نمیشد.
این خنک کننده به این صورت بود که دو طرفش دوتا گیره بود. باید گیره ها رو عقب میکشیدیم و گوشی رو بین گیره ها جا میزدیم. اما چون عرض a73 بیشتر از عرض این خنککننده بود, هرکار کردم گوشی داخلش جا نشد.
میخواستم قاب گوشی رو بیرون بیارم و به زور گوشی رو داخلش جا بزنم اما ترسیدم با این کار به طور بالقوه خودم با دستای خودم به بدنه ی گوشیم آسیب بزنم.
حالا از خریدم خیلی پشیمونم و تصمیم دارم این خنککننده رو مرجوع کنم چون 1 میلیون بابتش پول دادم.
من متأسفانه یه کم مشکل بینایی هم دارم و نمیتونم با چشم ابعاد خنککننده ها رو ببینم و با ابعاد گوشی خودم مقایسه کنم.
از دوستانی که در این زمینه تخصص دارند و خودشون هم گوشی گلکسی a73 دارند, خواهش میکنم که تا 1 میلیون تومن یک خنککننده به من معرفی کنند که حداقل عرضش با گوشیهای 6.7 اینچی مثل a73 مناسب باشه و گوشی داخلش جا بگیره. واقعا از خرید نادرستی که داشتم ناراحتم و امیدوارم بتونم کالا رو بهشون پس بدم.
من قاب سیلیکونی برای گوشیم دارم و میخوام با قاب از خنککننده استفاده کنم. ممنون.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/11/10 سلام. ببخشید با چه برنامه ای سلامت باتری رو چک میکنین?

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/10/22 سلام. اشکالی نداره. من خودم هم از نسخه 128 استفاده میکنم. به شدت دوست داشتم نسخه 256 با رنگ سبز رو میخریدم اما شرایط مالی اجازه نداد. آ73 گوشی خیلی خوبیه, اما توصیه میکنم از شارژر اصلی خودش استفاده کنین و شارژری تهیه کنین که ضمانت داشته باشه. شارژرهای شیائومی ممکنه ولتاژشون بالاتر از 25 وات باشه و به تدریج به باتری گوشی شما آسیب بزنن.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/10/22 سلام. متأسفانه a74 امسال ارزه نمیشه. من a73 دارم. وقتی میخریدم از قیمتش ناراضی بودم اما اعتراف میکنم گوشی بسیار ارزشمندیه و اگر توانش رو دارین به خریدش فکر کنین.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/10/22 ممنونم لطف کردین. ببخشید سوالی که داشتم اینه که اگه رام این تبلت در حال حاضر ویتنام نباشه هم باز میتونم این رام که برای ویتنام هست رو نصب کنم؟ و اینکه روش نصبش چطوریه؟ مثل تغییر دادن رام با برنامه ی oddin هست یا روش خاصی داره؟ اگر توضیح بدین ممنون میشم.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/10/21 خیلی ممنون از راهنماییتون. پس این طور که میفرمایین اندروید 13 اندروید خوبیه و میتونم آپدیتش کنم. و اینکه من رام عربستان دارم, حجم آپدیت 2951 مگ هست, به نظرتون سنگین نیست؟ روی همین رام عربستان بمونم یا فلش بزنم به رام ویتنام؟
راستی وقتی من گوشی رو تا 85 درصد شارژ میکنم نوشته 85 درصد, اما وقتی از شارژ جدا میکنم به سرعت میشه 80 درصد, انگار درصد باتری رو به درستی نشونم نمیده. اگر بخوام به این روش کالیبره کنم که گوشی خاموش بشه, دوباره روشن کنم خاموش بشه و بعد از 0 تا 100 درصد به شارژ بزنم به گوشی آسیبی نمیرسه؟
یک سوال دیگه هم داشتم اما پیشاپیش عذرخواهی میکنم که سوالم غیر مرتبط هست باید داخل صفحه ی مربوطه میپرسیدم اما چون خیلی وقت بود بروز نشده بود ممکن بود کسی سوالم رو نبینه.
یک تبلتی به دستم رسیده, که فکر کنم مدلش galaxy tab a10.1 2019 هست, مدل دقیقترش smt515 هست, اندرویدش 11 هست اما اصلا ازش راضی نیستم. میخواستم بپرسم آیا این امکان وجود داره که به اندروید 9 یا 10 برگردونمش؟ اگر ممکنه تحت چه شرایطی این امکان وجود داره و ممکنه عزیزی لطف کنه لینک رام اندروید 9 یا 10 مناسب این تبلت رو برای من بفرسته یا حداقل لینک پیجشو برام بزاره؟ ترجیحا منطقه ی ویتنام باشه خیلی بهتره, اگر نبود تایلند و عربستان هم خوبه. اگر اطلاعات بیشتری در مورد این تبلت بود بفرمایید تا خدمتتون بنویسم.
من ترجیحم اینه خودم اندرویدشو به نسخه قدیمیتر برگردونم و مغازه نبرم اگر توضیح کوتاهی هم بدین ممنون میشم.
پیشاپیش ممنونم از هرکسی که راهنماییم میکنه.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/10/14 سلام دوستان خواهش میکنم اگر واقعا تجربه دارید راهنمایی کنید. من رام عربستان دارم و آپدیت اندروید 13 برام اومده. حجمش 2961 مگابایت هست. توی این پیج ایراد زیادی به این گوشی گرفته نشده بود اما توی پیج آ33 بعضیی از دوستان میگفتن که با اندروید 13 مصرف باتری بهتر میشه, بعضی از دوستان هم میگفتند که مصرف باتری به شدت بالا میره. من روی مصرف باتری خیلی حساسم. نمیدونم اگه من آ73 خودم رو آپدیت کنم بالاخره مصرف باتریش بیشتر میشه, کمتر میشه یا تغییری نمیکنه؟ سرعت گوشی هم برام خیلی مهمه واقعا نمیخوام کند بشه. از اندروید 12 هم کاملا راضیم و به نظرم توی اندروید 13 مثل 12 انقلاب نشده. حالا نمیدونم واقعا بهتره آپدیت کنم یا نه. الان در حال حاضر اگه شب تا صبح گوشی روی حالت پرواز باشه و تمام برنامه ها بسته باشه 2 یا 3 درصد از شارژ گوشی مصرف میشه. نمیدونم با اندروید 13 چطوریه. لطفا اگر کسی تجربه ی کاملی از آپدیت اندروید 13 با رام عربستان داره در اختیارم قرار بده ممنون میشم.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/10/6 سلام من هم این مشکل رو دارم رامم برای عربستان

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/7/6 سلام دوستان ببخشید یه چیز عجیبی برای من پیش اومده, وقتی گوشی رو خریدم نزاشتم شارژش خیلی خالی بشه برای بار اول از 30 تا 100 درصد شارژش کردم, حالا وقتی که از 30 تا 85 درصد شارژ میکنم, تا وقتی که به شارژ باشه 85 درصد نشون میده اما به محض اینکه از شارژ میکشم میبینم 81 یا 82 درصده به نظرتون چی کار کنم؟ گوشی نو که باتریش نباید اینجوری باشه. من از فروشنده پرسیدم گفت بزار گوشیت خاموش بشه تا 100 درصد شارژش کن درست میشه اما نمیدونم کار درستی هست یا نه, میترسم با این کار خودم به باتری گوشی آسیب بزنم. به نظرتون چیز مهمی هست یا نه؟ اگه راهنماییم کنین ممنونتون میشم.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/6/27 ببخشید چندتا سوال دیگه هم داشتم.
اگه من هر هفته یا هر چند روز یکبار بخوام گوشی رو خاموش کنم, از طریق منوی خود گوشی میتونم خاموش کنم, اما برای روشن کردنش به دکمه ی پاور نیازه, به مرور زمان به نظرتون دکمه ی پاور فرسوده نمیشه؟
ما چون از مودم به صورت خانوادگی استفاده میکنیم همیشه مودممون روشنه. میخواستم بپرسم بهتره بهتره هر وقت که به اینترنت نیاز ندارم یا حداقل هر شب, وایفای گوشی رو خاموش کنم یا بزارم همینجوری روشن بمونه؟ یعنی اگه مثلا هر شب بخوام وایفای گوشی رو خاموش و صبح روشن کنم به نظرتون مشکلی برای وایفایش ایجاد نمیشه؟
و اینکه, بهتره همیشه برنامه های باز رو از برنامه های اخیر ببندم یا نیازی نیست این کارو کنم؟
به نظرتون درصد باتری و ولتاژ بالاتر توی عملکرد دستگاه هم تأثیر داره؟ یعنی مثلا اگه بخوام گوشی رو آپدیت کنم فرق میکنه که با شارژ 80 درصد این کارو کنم یا 50 درصد؟ میخواستم بدونم اگه شارژ گوشی زیاد نباشه و مثلا 40 یا 50 درصد باشه و من کارهای سنگین مثل دانلود, آپلود, کپی و پیست انجام بدم به نظرتون به گوشی فشار نمیاد؟
خیلی ممنون.
دمای گوشی رو هم که دیدم اکثرا دمای باتری بین 32 تا 34 درجه بود. حس میکنم این گوشی از گوشی قبلیم یه خورده گرمتره.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/6/27 خیلی ممنون لطف کردین.
اگه پاسخ این سوالم هم بدین ممنون میشم
سلام دوستان. ببخشید ممنون میشم در مورد دیدگاه قبلیم هم راهنماییم کنین. و اینکه یک سوالی در باره ی باتری این گوشی داشتم. میخواستم بپرسم با توجه به ساختار باتری این گوشی که لیتیوم پلیمری هست, آیا من میتونم از هر درصدی که بخوام گوشی رو به شارژ بزنم؟ مثلا اگه بخوام میتونم شارژ گوشی رو بین 40 تا 80 یا 85 درصد نگه دارم یا اینکه بهتره همون 30 تا 80 درصد باشه؟ اگه راهنماییم کنین ممنونتون میشم. گفتم چون باتری این گوشی خوبه و من استفاده ی زیادی هم از گوشی ندارم شاید بهتر باشه بین 40 تا 80 نگه دارم چون فست شارژم خاموش کردم فشار کمتری به باتری بیاد. اما نمیدونستم درست هست یا نه, این شد که تصمیم گرفتم نظر شما رو بپرسم.
و اینکه من شارژ سریع رو خاموش کردم, از 30 درصد تا 100 درصد برای اولین بار که شارژ کردم, 1 ساعت و 40 دقیقه طول کشید. به نظرتون زمانش مناسبه؟
یک سوال دیگه هم داشتم اگه من بیشتر وقتها توی محیط تاریک باشم و از قابلیت extra dym استفاده کنم مشکلی برای صفحه ی گوشی پیش نمیاد؟ آخه برام عجیب بود که چرا وقتی ما خودمون نور صفحه رو کم میکنیم به اندازه ی extra dym کم نمیشه.
من وقتی میخواستم برای گوشیم قاب بخرم قاب سیلیکونی داشت اما دکمه هاش سفت بود فروشنده پیشنهاد کرد قاب بیرنگ بخرم که شبیه تلق هست. متأسفانه مدلشو نمیدونم. خیلی دنبال نیلکین گشتم اما توی هیچ مغازه ای نبود و گفتند نیلکین بیشتر برای گوشیهای اپله! این شد که ناچار این رو خریدم اما میخواستم اگه این خوب نیست آنلاین نیلکین بخرم. فروشنده از این قاب خیلی تعریف کرد. دکمه هاش هم خیلی نرم هست. اما نمیدونم میزان محافظتش و انتقال حرارتش چقدر خوب باشه. اگه راهنماییم کنین ممنونتون میشم.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/6/24 ببخشید برنامه ی acu battery کاربردش چیه؟
من یک برنامه ی ساده برای نمایش دمای باتری و پردازنده و همچنین نمایش تعداد سیکلهای مصرف شده نیاز دارم که توی عملکرد دستگاه مثل شارژ شدن یا شارژدهی هیچ تأثیری نداشته باشه اگر بهم معرفی کنین ممنونتون میشم.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/6/24 سلام دوستان. ببخشید ممنون میشم در مورد دیدگاه قبلیم هم راهنماییم کنین. و اینکه یک سوالی در باره ی باتری این گوشی داشتم. میخواستم بپرسم با توجه به ساختار باتری این گوشی که لیتیوم پلیمری هست, آیا من میتونم از هر درصدی که بخوام گوشی رو به شارژ بزنم؟ مثلا اگه بخوام میتونم شارژ گوشی رو بین 40 تا 80 یا 85 درصد نگه دارم یا اینکه بهتره همون 30 تا 80 درصد باشه؟ اگه راهنماییم کنین ممنونتون میشم. گفتم چون باتری این گوشی خوبه و من استفاده ی زیادی هم از گوشی ندارم شاید بهتر باشه بین 40 تا 80 نگه دارم چون فست شارژم خاموش کردم فشار کمتری به باتری بیاد. اما نمیدونستم درست هست یا نه, این شد که تصمیم گرفتم نظر شما رو بپرسم.
و اینکه من شارژ سریع رو خاموش کردم, از 30 درصد تا 100 درصد برای اولین بار که شارژ کردم, 1 ساعت و 40 دقیقه طول کشید. به نظرتون زمانش مناسبه؟
یک سوال دیگه هم داشتم اگه من بیشتر وقتها توی محیط تاریک باشم و از قابلیت extra dym استفاده کنم مشکلی برای صفحه ی گوشی پیش نمیاد؟ آخه برام عجیب بود که چرا وقتی ما خودمون نور صفحه رو کم میکنیم به اندازه ی extra dym کم نمیشه.
من وقتی میخواستم برای گوشیم قاب بخرم قاب سیلیکونی داشت اما دکمه هاش سفت بود فروشنده پیشنهاد کرد قاب بیرنگ بخرم که شبیه تلق هست. متأسفانه مدلشو نمیدونم. خیلی دنبال نیلکین گشتم اما توی هیچ مغازه ای نبود و گفتند نیلکین بیشتر برای گوشیهای اپله! این شد که ناچار این رو خریدم اما میخواستم اگه این خوب نیست آنلاین نیلکین بخرم. فروشنده از این قاب خیلی تعریف کرد. دکمه هاش هم خیلی نرم هست. اما نمیدونم میزان محافظتش و انتقال حرارتش چقدر خوب باشه. اگه راهنماییم کنین ممنونتون میشم.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/6/18 سلام دوستان من این گوشی رو خریداری کردم و به نوبه ی خودم از تمام دوستانی که راهنماییم کردند تشکر میکنم. فقط ببخشید دوستان, شما چه برنامه ای رو برای دیدن سیکل های شارژ باتری, یا برای دمای باتری و پردازنده پیشنهاد میکنین؟ اگه راهنماییم کنین ممنونتون میشم. خیلی برام مهمه که سیکلهای شارژم رو بدونم چقدر استفاده میکنم گفتم شاید اگه از همین اول نصب کنم بهتر باشه.
دوستان برای من آپدیت خودش برای ماه ژوئن بود, خیلی خوبه هیچ مشکلی نداره باتریش هم خوب مصرف میکنه اما آپدیت ماه آگوست هم اومده که حدودا یک گیگه! به نظرتون نصبش کنم بهتره یا نکنم؟ نمیخوام گوشی کند بشه یا مصرف باتریش بیشتر بشه. راستی فعلا قاب نیلکین توی شهرمون هرچه پرسیدم پیدا نکردم. قابهای سیلیکون هم تنوع زیادی نداشتند و بعضیهاشون دکمه هاش سفت بود, یک قاب بیرنگ شبیه به تلق بهم پیشنهاد شد که 150 تومن بود فعلا که گذاشتمش. بد نیست. اما نمیدونم توی انتقال حرارت چطور باشه. برای گلس هم باز نیلکین نبود فروشنده گفت قاب 150 تومن برات میزارم محکمه از بوف هم بهتره. برای پشتش هم گفتم گلس بزار گفت برچسب میزنم که 50 تومن بود شبیه به شیشه هست.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/6/12 سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه, من چندتا سوال دارم, اول اینکه چطور میتونیم دمای باتری و دمای پردازنده رو متوجه بشیم؟ توی یک ویدیو دیدم که هم دمای باتری, هم پردازنده, هم میزان استفاده از رم, و هم سیپی یو رو فهمیده بود. همیشه برام سوال بود چطور میتونیم این اطلاعات رو متوجه بشیم؟
سوال دومم مربوط به فست شارژه. من دیر شارژ شدن گوشیم اصلا برام مهم نیست, فقط این برام مهمه که حداکثر مراقبت رو از باتری گوشیم داشته باشم.
اگر گزینه ی فست شارژ از داخل تنظیمات گوشی روشن باشه, نهایتا گوشی یک ربع یا بیست دقیقه زودتر شارژ میشه. اما در عوض ممکنه گرمای بیشتری به گوشی وارد بشه.
اگر فست شارژ رو خاموش کنم, گرمای کمتری به گوشی وارد میشه, اما مدت زمان شارژ و مدت زمانی که گوشی گرم میمونه بیشتر میشه.
حالا به نظرتون گرمتر شدن گوشی در مدت زمان کمتر بهتره یا کمتر گرم شدن گوشی اما مدت شارژ بیشتر. به عبارتی فست شارژ روشن باشه گوشی گرمتر بشه اما زودتر شارژ بشه بهتره یا فست شارژ خاموش باشه گوشی کمتر گرم بشه اما مدت زمان بیشتری توی شارژ بمونه؟
بعد اینکه اگر من بخوام قانون 30-80 رو رعایت کنم, آیا باید تا همیشه گوشی رو 30 تا 80 درصد شارژ کنم؟ یا لازمه که مثلا هر یک سال یک بار گوشی رو تا 100 درصد شارژ کنم؟

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/6/8 سلام مجدد. این برام خیلی عجیب بود که فروشگاه تکنو لایف چرا قیمتهاش کمتر از فروشگاههای دیگهست. اما چون دوستان تجربه ی خرید داشتند و راضی بودند فکر میکنم قابل اعتماد باشن. نسخه ی 256 این گوشی در حال حاضر با گارانتی کسری پارس موجوده و فکر میکنم قیمتش مناسب باشه. میخواستم بپرسم اگر اینجا کسی تجربه ی خرید گوشی با گارانتی کسری پارس داشته در اختیار من قرار بده که آیا بهتره منتظر باشم تا این گوشی با گارانتی داریا همراه وارد بشه یا همین کسری پارس خوبه؟ از بابت داریا همراه خیالم راحته اما کسری پارس ر و تا حالا نشنیدم اگر اطلاعاتی دارید ممنون میشم در اختیارم قرار بدین.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/6/5 دوستان دوتا سوال داشتم یکی اینکه نمیشه داخل گوشی مثل کامپیوتر پارتیشن بندی کنیم که مثلا 80 گیگ برای درایو سیستمعامل باشه و 48 گیگ برای خودمون؟ در عوض مموری کارد داخل گوشی نزاریم و هروقت خواستیم گوشی رو تنظیم کارخونه بزنیم فقط درایو مربوط به سیستمعامل فرمت بشه و اطلاعاتمون رو روی یک درایو دیگه منطقل کنیم.
و اینکه داخل خونه ی ما آنتن ایرانسل با گوشی galaxy a40 که دارم کامله, اگه مودم 5 گیگا هرتزی بخرم به نظرتون از نظر آنتندهی به مشکل میخورم؟ یا بهتره که همون 2.4 گیگاهرتزی رو بخرم؟

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/6/5 سلام. خیلی ممنون. ببخشید بهترین گارانتی که مثلا اگه گوشی هاردش یا باتریش یا کلا هر قطعه ایش خراب شد وارد کنه بهترینش داریا همراهه؟ آخه من قبلا یک گوشی galaxy s3 mini داشتم که هاردش سوخت. دیگه هم قطعاتش وارد نشد. حالا میخوام گارانتی گوشیم چیزی باشه که مطمئن باشم قطعات رو وارد میکنن.
پس این مودمی که معرفی کردید خودش باتری نداره, برای اینکه کار کنه باید از طریق USB وصلش کنم به کامپیوتر یا پاور بانک یا شارژرهایی که ولتاژشون پایینه.
اما خیلی جالب بود من داخل دیجی کالا که دیدم نوشته بود باتری هم داره, به نظرتون اشتباه نوشتن؟
ممنونتون میشم بهترین مودم LTE 2.4 گیگاهرتز, یک مودم LTE 5 گیگاهرتز, و یک مودم که شارژی باشه هم معرفی کنین. اگه هم شارژی باشه و هم به برق وصل بشه خیلی خوبه اما اگر نبود اشکالی نداره. فقط اگر ممکنه مودمی باشه که در طولانی مدت افت نکنه و خراب نشه و تا 1 میلیون تومان باشه. خیلی ممنون.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/6/3 سلام مجدد. خیلی ممنونم از راهنماییتون. ببخشید یک سوالی برام پیش اومده که در مورد گوشی گلکسی آ73 نیست. اما شما خیلی خوب راهنمایی میکنین و من کسی رو سراغ نداشتم راهنماییم کنه و اطلاعاتش در این زمینه ها خوب باشه و راه ارتباطی از شما نداشتم باید سوالم رو اینجا مطرح کنم شرمنده اگر ارتباطی به گوشی آ73 نداره.
من همیشه از اینترنت سیمکارت استفاده میکنم. اگه این گوشی رو بخرم باید دوباره همیشه هات اسپاتش کنم. به نظرم این برای باتری گوشی خیلی ضرر داره و چون من هر روز با هات اسپات وصل میشم, ممکنه خیلی زود باتری گوشیم خراب بشه, و اگه باتریش رو هم عوض کنم خاصیت ضد آب بودنش از بین میره. به نظر شما حالا که دارم هزینه میکنم و گوشی میخرم, میتونم برای اتصال به اینترنت یک مودم سیمکارتی بخرم که سلامتی گوشیم تضمین بشه؟
شما مودمی سراغ دارین که سیمکارت بخوره, از همه ی اپراتورها پشتیبانی بکنه, 4G باشه, در بلند مدت مشکلی براش پیش نیاد و دچار افت کیفیت نشه و قیمتش هم حدود 1 میلیون تومن باشه؟ اگر بهم معرفی کنین خیلی ممنونتون میشم. به نظرتون بین قاب سیلیکون و نیلکین با توجه به متریالشون کدومشون گوشی رو خنکتر نگه میدارن؟ فروشنده گفت قاب سیلیکون بخر خیلی خوبه اما خودم که الان سیلیکون دارم فقط یک مشکلی که داره دکمه هاش خیلی سفت هست و هنوزم درست نشده. ما اینم برام مهم نیست, مهم دمای گوشیه. من حتی داشتم به خرید خنک کننده برای گوشی هم فکر میکردم بعد که نظر شما رو خوندم متوجه شدم این تصمیم اصلا عاقلانه نبود مخصوصا اگر مودم بخرم گوشیم خیلی کمتر داغ میکنه مگر اینکه بخوام بازی کنم.
سه تا سوال دیگه هم داشتم, اگر راهنماییم کنین ممنونتون میشم.
یک بار نمایندگی سامسونگ به من گفت برای اینکه گوشیتو آپدیت کنی, هرچه قدر شارژ گوشیت بیشتر باشه بهتره. به نظر شما بهترین کار اینه که برای آپدیت یا ریست فکتوری شارژ گوشی 100 درصد باشه یا با شارژ 85 درصد هم اگه این کارو کنم مشکلی پیش نمیاد؟ شما کدوم رو پیشنهاد میکنین؟
و اینکه, یک بار دیگه هم داخل اینترنت خوندم بهتره هفته ای ی کبار گوشی رو ریستارت کنیم و هر ماه یک بار چند ساغت گوشی رو خاموش کنیم تا قطعاتش استراحت کنه و این برای عمر بیشتر گوشی خوبه. خوشحال میشم نظر شما رو هم در این باره بدونم.
من میخوام برای سیم شارژر محافظ بخرم به نظر شما بهترین محافظ چه محافظیه؟ شما چه مدلی رو پیشنهاد میکنین؟ فروشنده گفته محافظ دارم برات میفرستم اما نمیدونم واقعا خوب باشه یا نه.
حالا که نظرات دوستان و راهنماییهای ارزشمند شما رو خوندم به نظرم بهترین انتخاب برای من گلکسی آ73 هست, این شد تا قبل از خرید با شما هم مشورت کنم که از همون اول مراقب گوشیم باشم.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/5/29 شرمنده که سوالهای من, خیلی مبتدیانه هست, اما چون اطلاعاتی در این زمینه ندارم بهتر دونستم بپرسم.
آیا میتونم برای پشت گوشی هم گلس بزارم, و هم براش قاب بخرم؟ چون بعضی وقتها خارج از خونه هستم و برای امنیت بیشتر از قاب میخوام استفاده کنم, اما وقتهایی که داخل خونه هستم و هوا هم خیلی گرمه میخوام قاب رو خارج کنم ولی خیالم از بابت پشت گوشی هم راحت باشه که اگه ضربه ای بهش وارد شد یا دستم خیس بود بدونم مشکلی برای پشت گوشی پیش نمیاد.

اگه بخوام برای پشت گوشی گلس بزارم, از اونجایی که فروشنده برای نصب گلس پشت گوشی, باید گوشی رو وارونه کنه, آیا مشکلی برای گوشی پیش نمیاد؟
و اگه پشت گوشی گلس بزارم, چند سال بعد که بخوام گوشی رو بفروشم مشکلی پیش نمیاد؟ یعنی اگه کسی که میخواد این گوشی رو ازم بخره بخواد میتونه این گلس رو جدا کنه؟ مشکلی برای پشت گوشی پیش نمیاد؟ روی صفحه ی گوشی که تقریبا همه ی کاربرها گلس نصب میکنن اما برای پشت گوشی نصب گلس اختیاریه به خاطر همین شک داشتم
من توی اینترنت خونده بودم که رنگهای روشن گرما رو کمتر جذب میکنن و رنگهای تیره چون نمیتونن انعکاس بدن بیشتر گرم میشن, به نظرتون برای خرید گوشی اگه رنگ سفید یا سبز و برای قابش یک رنگ روشن انتخاب کنم تأثیری توی کمتر گرم شدنش داره؟
شرمنده این سوال رو به خاطر این پرسیدم چون من از اینترنت داده استفاده میکنم و پیشبینی میکنم اگه گوشی رو هات اسپات کنم توی تابستون خیلی گرم بشه, منم تصمیم گرفتم این گرما رو به حداقل برسونم.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/5/29 ممنون. پس چیزی که متوجه شدم این بود که بهترین گلس, گلس شیشه ای تمام چسب Nilkin CP Plus Pro و بهترین قاب, نیلکین CamShield pro هست.
به نظرتون بهتره قابی بخرم که مثل CamShield pro محافظ لنزدار باشه؟ یا بهتره خودم جداگانه برای دوربین گلس تهیه کنم؟ کدومش کمتر لق میزنه؟ شرمنده من از توی عکس نتونستم تشخیص بدم چون بلد نیستم عکس رو بزرگتر کنم.
شرمنده این رو متوجه نشدم قابی که گوشی رو خنک نگه میداره و فرمودین اجازه تنفس گوشی داخل قاب رو هم میده که حرارت پشت قاب نمونه, منظورتون همون قاب CamShield pro بود درسته؟ این قاب این قابلیتها رو داره؟
و اینکه برای خنک نگه داشتن گوشی به نظرتون سیلیکون بهتره یا CamShield pro؟ آیا CamShield pro هم مثل سیلیکون قابلیت فیتینگ داره و جایِ دوربین و دکمه های گوشی به خوبی تعبیه شده؟

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/5/29 من امروز با تکنو لایف تماس گرفتند قیمتهای خوبی داشتند, رنگ خاکستری 12.399 و رنگ نعنایی 12.359 تومان بود, اما نگفت پک کدوم کشوره. گفت چون موجودی ما دائما بروزرسانی میشه من نمیتونم براتون استعلام بگیرم. میترسم اگه سفارش بدم, پک هند بفرستند. به نظرتون چه کار کنم؟

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/5/28 دوستان به نظرتون بهترین گارانتی سامسونگ داریا پایتخته؟ اگه این گوشی رو با این گارانتی بخرم و بعد از چند سال, قطعاتش, مثلا هاردش خراب بشه آیا قطعاتش راحت پیدا میشه؟
و اینکه, قیمتهای تکنو لایف واقعا مناسبه فقط نمیدونم پک هند میدن یا ویتنام. اگه ویتنامشون هم گرون باشه نهایتا میشه 12.700, نه 13.200. فروشگاهی که من گوشی قبلی رو خریدم خیلی داره گرون میده. اگر کسی از تکنو لایف خرید داشته و راضی بوده لطفا بهم بگین خیالم راحت بشه چون برام خیلی عجیبه چرا اینقدر ارزونتره.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/5/28 سلام. وقتتون به خیر. خیلی ممنونم از وقتی که گذاشتین و راهنماییم کردین. خوشحالم که میتونم از شما قبل از خرید گوشی بطور تخصصی مشورت بگیرم.
قابهای سیلیکون و بتمن و نیلکین چه فرقی با هم دارند؟ فروشنده گفت من فقط قاب سیلیکون و بتمن دارم که عکسشم فرستاد. اما من گوشی آ53 میخواستم بخرم. به خاطر پردازندهش منصرف شدم. من بازی انجام نمیدم و دوربین برام مهم نیست. اما میترسم آ53 بعد از 4 سال کند بشه. منم چون این گوشی رو دارم از نظر مالی به سختی میخرم میخوام در طولانی مدت ازش استفاده کنم و به نظرم پردانده ی این گوشی برای طولانی مدت بهتر باشه.
من میخوام حداکثر مراقبت رو از گگوشیم داشته باشم که بعد ازز 4 سال مثل روز اول کار کنه. من حاضرم هرچه قدر لازمه برای گلس و قاب و شارژر هزینه کنم اما خیالم راحت باشه. ممنونتون میشم اون مدل قاب نیلکین که فرمودین رو مدلشو بهم بگین مشکلی با قیمتش ندارم.
اگر گلسی هست که مقاومت خیلی بالایی در برابر ضربه, خش, خیسی و پدهای تمیزکننده داره ممنونتون میشم معرفی کنین قیمتش مهم نیست.
در مورد شارژر به نظرتون شارژر 25 وات بگیرم یا 15 وات کافیه؟
من روی گوشی آ40 خودم فقط یک بار فست شارژ رو روشن کردم. اگه قرار بود در یک ساعت و نیم شارژ بشه, فقط 15 دقیقه زودتر شارژ شد. منم همیشه خاموشش کردم.
طولانی شدن زمان شارژ برام مهم نیست, سلامتی باتری برام مهمه. از طرفی اگه توی گوشی جدید فست شارژ روشن باشه گوشی بیشتر داغ میشه اما شاید 20 دقیقه زودتر شارژ بشه. از طرفی اگه خاموش باشه کمتر داغ میشه اما مدت زمان بیشتری توی شارژ میمونه نمیدونم چه کنم.
یک سوال دیگه هم داشتم, همیشه حتی خود سامسونگ هم گفته که بهتره باتری از 20 تا 80 یا 85 درصد شارژ بشه. اما من داخل سایت battery university خوندم بهتره از 30 تا 80 باشه. به نظرتون کدومش برای سلامتی باتری بهتره؟ مثلا اگه همیشه من 31 32 درصد بشه بزنم شارژ و 80 درصد بکشم ممکنه برای باتری ضرر داشته باشه؟
شما فرمودین قیمت معقول این گوشی تو نسخه 128/8 حدودا 12300 تا 12500 هست. این برای ساخت ویتنام بود درسته؟ شما خودتون فروشگاه تکنو لایف رو پیشنهاد میکنین؟ اگر بخوام میتونن برام پستی بفرستن یا حضوریه؟
در مورد قاب و گلس یک سوال دیگه هم داشتم. آیا این امکان وجود داره که من برای پشت گوشی هم گلس بزارم که وقتهایی که بخاطر گرمای هوا میخوام از گوشی بدون قاب استفاده کنم خیالم راحت باشه؟ و برای رفع کامل برامدگی دوربین و برای اینکه گوشی روی میز هست هموار باشه به نظرتون محافظ دوربین بخرم یا قابی هم هست که برامدگیهای دوربین رو هموار کنه؟
شرمنده خیلی سوال پرسیدم. با خودم گفتم حالا که با سختی این گوشی رو میخرم تا جایی که ازم برمیاد ازش محافظت کنم. اگه الان برای قاب و گلس خیلی زیاد هزیزنه کنم اشکال نداره اما بعدا اه مشکلی برای گوشی پیش بیاد دیگه مثل روز اولش نمیشه.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/5/27 دوستان بهترین گارانتی برای گوشیهای سامسونگ چیه؟
برای گوشی چه قابی تهیه کنم که گرما رو جذب نکنه و گوشی رو خنک نگه داره و محکم هم باشه؟
فروشنده گفت بهترین گلس که دارم شیشه ایه و 150 تومن هست. به نظر شما بهترین گلس محکم در برابر ضربه و خیسی دست باید سرامیکی باشه یا شیشه ای؟
و اینکه, از کجا بفهمم فروشنده واقعا شارژر کاملا اصل فرستاده و های کپی نیست؟

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/5/27 سلام دوستان. میخوام این گوشی رو از طریق پست سفارش بدم. رنگش برای خودم اهمیتی نداره, اما به نظر شما چه رنگی بیشتر از همه پر طرفداره؟ چه رنگی رو بخرم چند سال بعد راحتتر میتونم بفروشمش؟
دوستان من این گوشی رو از دو جا قیمت گرفتم گفتند 13.200 تومن, آخه چرا! خیلی گرونه. این گوشی تا 11.500 هم اومده بود. از طرفی چاره ای هم ندارم اگه a33 a53 بخرم ممکنه در بلند مدت خوب نباشه. به نظرتون اگه صبر کنم دوباره قیمتش پایینتر نمییاد؟
و اینکه, با توجه به اینکه تابستون هست و هوا هم خیلی گرمه, بهتره گوشیم رو بگم از طریق چه پستی برام بفرستن؟ تیپاکس خوبه؟ میخوام پستی باشه بیمه داشته باشه و مطمئن باشم گوشی سالم به دستم میرسه و توی راه توی محیط خنکی نگهش میدارن و باتریش صدمه نمیبینه.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/5/1 سلام دوستان من گوشی گلکسی a40 دارم, نمیگم خیلی خوبه, اما بد نیست. برای من که بازی نمیکنم خوبه. با اینکه از وقتی اندرویدش 11 شده سرعتش به خوبی اندروید 9 و 10 نیست اما برای من قابل استفادهست. نمیدونم کندی کمی که من احساس میکنم بخاطر پردازنده ی اگزینوسه یا بخاطر سنگینی اندروید 11. به هر حال من از گوشیم استفاده میکنم و مشکل خاصی نیست. اما از طرفی دلم میخواد که اندروید 12 رو هم تجربه کنم.
به نظرتون اگر بخوام این گوشیم رو بفروشم حداقل چقدر ازم میخرند؟ من از گوشیم خیلی مراقبت کردم و کمترین خط و خشی نداره چون اصلا از قاب خارجش نکردم و گلسش هم کاملا سالمه.
بعد اگر این گوشیم رو فروختم به نظرتون چه گوشی بخرم بهتره؟ راستش رو بخواهید هم میتونم a33 بخرم, هم a53, هم a73. البته برای خریدن a73 باید علاوه بر پولهای خودم یه کمی از خانواده هم کمک بگیرم.
وقتی a33 رو با a53 مقایسه کردم, حس کردم سخت افزار a53 در مصرف باتری بهینه تر عمل میکنه.
اما درباره پردازنده ی این دوتا گوشی, دوستان بهم گفتند که اگزینوس 1280 حدود 2 الی 3 برابر سریعتر از پردازنده ی a40 هست. پس اگر من a53 بخرم, چون بازی خاصی انجام نمیدم, مشکل خاصی نخواهم داشت.
اما مشکلی که وجود داره اینه که اگه a53 بخرم, خوب کار میکنه, اما مطمئن نیستم وقتی که اندروید 14 یا 15 یا حتی 16 رو بگیره هم خوب کار میکنه؟ آیا کند نمیشه؟ آیا در طولانی مدت مشکلی باهاش پیدا نمیکنم؟ با خودم فکر میکنم قدرت پردازش این گوشی خیلی کمه ممکنه به مشکل بخورم اما از طرفی هم میگم ممکنه سامسونگ اندرویدهای جدید رو برای این گوشی به گونه ای طراحی کنه که بهینه باشه و مشکلی برام پیش نیاد, بالاخره وقتی سامسونگ قول آپدیت 4 ساله رو داده حتما فکری هم به حالش کرده. اما مطمئن نیستم که نظرم درست باشه یا نه.
گوشی a73 هم خیلی خوبه و نسخه ی 128/8 رو میتونم بخرم, اما گفته میشه که به نسبت قیمتش اصلا ارزش خرید نداره و خیلی گرونه. خب a33 و a53 که پردازنده شون ضعیفه. a73 هم ارزش خرید نداره و مثل اینکه باتریش هم خیلی خوب نیست. A52S هم یک سال گرونتره و آپدیتهای کمتری رو هم میگیره. پس به نظرتون چه گوشی بخرم بهتره؟ با خودم گفتم تا یک سال دیگه صبر کنم اما نمیدونم میانرده های سال بعد چطور باشن؟ ضعیفتر از میانرده های امسال باشن یا قویتر؟ اگه قیمتشون بخاطر مشکلات زنجیره تأمین و گرونتر شدن دلار زیاد باشه چی؟ اگه وارداتشون متوقف بشه چی؟ راستش نمیدونم چیکار کنم.
من حتی تا دو سه ماه دیگه که میخوام گوشی بخرم رو نمیدونم قیمت دلار چطور بشه. اما قبلش تصمیم گرفتم با شما مشورت کنم. اگر ممکنه ممنونتون میشم دوستانی که تجربه و تخصص بالایی دارن به من کمک کنن. من منتظر a53S بودم که متأسفانه سامسونگ اون رو فدای a73 کرد. همونطور که پارسال a72 رو فدای a52S کرد.

Samsung Galaxy A53 5G Samsung Galaxy A53 5G

1401/4/7 ممنونم از لطفتون. میشه مقایسه ی galaxy a40 با a73 یا a53 با a73 هم بزارین؟
به نظرتون ممکنه پردازنده ی a53 بهینه تر از a33 باشه؟ اگر تفاوت a53 و a33 فقط به صفحه نمایش و دوربین باشه, میتونم به a33 هم فکر کنم. اما نمیدونم در پردازنده و مصرف باتری چه فرقی دارند.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/4/6 سلام دوستان آیا الآن زمان مناسبی برای خریدن این گوشیه یا باید صبر کنیم؟ و اینکه, یک سوالی داشتم. از کجا شارژر تهیه کنیم که مطمئن باشیم اصل هست و های کپی نیست؟ آدرسی از نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران سراغ دارین که شارژر بفروشه؟ اگر شارژر بخرم, قابلیت شارژ سریع رو غیرفعال میکنم چون مشکلی با دیر شارژ شدن ندارمو سلامت باتری برام اهمیت داره. با توجه به این موضوع شما پیشنهاد میکنید شارژر 14 وات بخرم یا 25 وات؟ اگه 15 وات بخرم ممکنه برای باتری مشکلی پیش بیاد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

Samsung Galaxy A53 5G Samsung Galaxy A53 5G

1401/4/6 سلام دوستان لطفا راهنماییم کنین, من گوشیه گلکسی a40 دارم, نمیدونم اگه این گوشی رو بخرم نسبت به a40 پردازنده اش ضعیفتره, یا قویتره. نسبت به a51 چطور. اگه پردازنده های این سه گوشی رو با هم مقایسه کنین ممنونتون میشم. مشخصات galaxy a40 و galaxy a51 داخل همین سایت هست, نظرات رو که خوندم مردد شدم که بخرم یا نه؟ اگر خریدم و از a40 ضعیفتر بود چیکار کنم؟ اگه در حد a40 هم باشه مشکلی ندارم. یا به نظرتون این رو نخرم پول قرض کنم و برم a73 بخرم. لطفا راهنماییم کنین.

Samsung Galaxy A53 5G Samsung Galaxy A53 5G

1401/3/21 سلام دوستان لطفا راهنمایی کنین که آیا این گوشی رو بخرم یا ارزونتر میشه؟
آخه دلار به ۳۲/۵۰۰ رسیده عزیزان هم که دست روی دست گذاشتن میترسم گرونتر بشه به نظرتون چه کار کنم؟

Samsung Galaxy A33 5G Samsung Galaxy A33 5G

1401/2/7 سلام دوستان کیفیت اسپیکر این گوشی چطوره؟ مصرف باتریش اگر یک ساعت تلگرام باشیم چقدره؟ آیا واقعا چیپستش کم مصرف هست و داغ نمیکنه؟ در حین شارژ چطور؟ شارژ سریع رو میشه غیرفعال کرد؟ به نظرتون این گوشی میتونه جایگزین خوبی برای a40 باشه؟ اگه بخوام a40 رو بفروشم ازم چند میخرن؟
کاملا تمیز و نو هست حتی نزاشتم یک بار هم ضربه بخوره. به نظرتون این رو بخرم یا صبر کنم؟
اگه 4 سال بعد روش اندروید 16 نصب کنم به نظرتون با توجه به چیپست کند نمیشه؟
اگه گوشی رو هات اسپات کنیم داغ نمیکنه؟

Samsung Galaxy A53 5G Samsung Galaxy A53 5G

1401/2/3 ممنون از راهنماییتون پس شما فرمودین که اسنپ دراگون 750 کاملا شبیه به اگزینوس 1280 هست. اما من چندتا سوال برام پیش اومده.
آیا به گوشیهای سری M میتونم اعتماد کنم؟ آیا ممکنه به خاطر استفاده از قطعاتی مثل EMMC5.1 در طولانی مدت دچار مشکل بشن؟
a33 باتریش 5000 و صفحه super amoled داره, در حالی که m33 باتری 6000 داره با صفحه tft. کدوم مصرفشون کمتره؟
آیا m33 هم اسپیکر استریو داره؟
با وجود اینکه اسنپ دراگون شناخته تره نسبت به اگزینوس چرا شما آ33 رو پیشنهادش کردین؟
آخه گفته شده بود اگزینوس 1280 برای بازی مناسب نیست! من بازی نمیکنم اما بعد از 4 سال که گوشیم رو آپدیت کردم میترسم خودش دیگه کند بشه. میخواستم بدونم آیا اسنپ دراگون 750 هم چنین وضعیتی داره؟
و در نهایت, بین m23 و m33 با باتری های 5000 و 6000 و پردازش اسنپ دراگون و اگزینوس کدوم شارژدهی بهتری داره؟

Samsung Galaxy A53 5G Samsung Galaxy A53 5G

1401/2/2 سلام دوستان من در حال حاضر گوشی گلکسی a40 دارم, اما واقعا نمیدونم که خرید گوشی جدید برای من منطقی هست,
و اگر منطقی هست چه گوشی بخرم؟ گلکسی a53, a33, m33, یا m23
اولویتهای من پردازنده, باتری, و اسپیکر هستند اما صفحه نمایش و دوربین به هیچ وجه برام اهمیت ندارن
نمیدونم امسال گوشیمو بفروشم و یکی دیگه بخرم بهتره یا اینکه تا سال دیگه صبر کنم و منتظر a34 و a54 بمونم, چون نمیدونم گوشیهای دیگه بهتر از این گوشیها خواهند بود یا نه,
و اینکه از طرفی هم نگرانم کلا واردات گوشی سامسونگ ممنوع بشه چون امسال دارن آیفون رو ممنوع میکنن, یا حداقلش اینه که ممکنه گرونتر بشه. حالا نمیدونم پولهام رو جمع کنم و سال دیگه این گوشیمو بفروشم یا همین گوشیهای 2022 برای من مناسبه.
اگه بخوام بین a33 و m23 انتخاب کنم چطور کدوم پردازنده بهتری دارن؟
اگر راهنماییم کنید ممنونتون میشم که گوشیهای امسال چقدر ارزش خرید دارن. راستش من به مشاوره نیاز دارم اما نمیدونم چیکار باید کنم

Samsung Galaxy A21s Samsung Galaxy A21s

1399/5/31 سلام. ممنون از راهنماییتون. من فرکانس هسته های cpu این گوشیها رو که بررسی کردم این گوشی فرکانسش پایینتر بود , ممکنه بفرمایید از چه نظر این گوشی پردازش بهتری داره؟ آیا به نسل پردازنده مربوط میشه و آیا نسل پردازنده این گوشی جدیدتره؟
موارد 1 تا 40 از مجموع 70 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا