مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ashkan f
  • تاریخ عضویت : 1396/3/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 13

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد

Nokia 2.2 Nokia 2.2

1398/4/13 من گوشی نوکیا 2.1 خریدم افتضاح واقعی بود. از بس این گوشی کنده. در حد یک گوشی اندرویدی مدل 2013 هم نیست. نمیدونم 2.2 اون چیه. من که فوق‌العاده پشیمونم شیامی نگرفتم

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1397/8/5 آپدیت هایی که مایکروسافت جدیدن منتشر کرده باعث شده گوشی بسیار روون تر کار کنه. من جدیدن خیلی از کار با گوشیم راضیم به نحوی که کلن گوشی اندرویدم رو کنار گذاشتم. با توجه به اینکه در آپدیت های جدید مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ خیلی از مشکلات حل شده وقتش رسیده که یک گوشی جدید ویندوزی تولید بشه.

Samsung Galaxy Grand I9082 Samsung Galaxy Grand I9082

1397/1/25 شما توضیح منو بخون مشکلت حل میشه

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1396/12/17 من این یکیو قبول دارم. گوشی فوق‌العاده محکمیه هربلایی سرش بیاری باز کار میکنه. البته خیلی هم خوشگله. اما متاسفانه از لحاظ نرم‌افزار خوب حمایت نمیشه. یک خبر خوش اینکه یک شرکت نرافزاری پروژه جدیدی داده و گفته به زودی میتونید تمام نرم‌افزار های اندروید رو روی ویندوز فون اجرا کنید. هنوز نهایی نشده اما بزودی اجرایی میشه. جالب اینکه گفته در این پروژه لازم به تغییر در کد نویسی هم نیست( حالا چطور این کار رو کردن معلوم نیست).

Nokia 6.1 Nokia 6.1

1396/12/17 اشتباه بزرگیه خریدنش. من متاسفانه اشتباه کردم و برای کسی خریدم. خیلی کنده. دوربین و صفحه نمایشش هم ضعیفه. من فکر میکردم چون اندروید خالص روشه باید خیلی سریع تر باشه چون گوشی های نکسوس رو دیده بودم که با اندروید خالص خیلی سریع بودن. در مجموع هیچیش خوب نیست. تو این رنج قیمت هوآوی خیلی بهتره.

Samsung Galaxy Grand I9082 Samsung Galaxy Grand I9082

1396/11/19 میتونید کاری کنید که گوشی به هیچ وجه هنگ نکنه. توضیح من رو تو صفحه اصلی بخونید

Samsung Galaxy Grand I9082 Samsung Galaxy Grand I9082

1396/11/19 به نظر من بالاتر از ۲۵۰ نخرید

Samsung Galaxy Grand I9082 Samsung Galaxy Grand I9082

1396/11/19 من این گوشیو پنج ساله دارم وتمام آزمایشات رو روش انجام دادم. همه از مشکل هنگ کردنش شکایت میکنن. هرچقدرم برنامه های جانبی گوشی رو حذف کنید بازم بعد از یک مدت هنگ میکنه. من چون خیلی از این گوشی خوشم میومد تمام راهای ممکن رو از تمام سایتای خارجی مطالعه کردم. این گوشی ابتدا با رام ۴.۱.۲ سامسونگ ساخته شده و قابل ارتقا به ۴.۲.۲ هست. کلن رام ۴.۲.۲ که نابودش میکنه رام ۴.۱.۲ خیلی روون تر کار میکنه. من چند باز دادم علاالدین فلش کردنش دو هفته کار میکرد بعد مرخص میشد. دون گرید هم که بلد نبودن بکنن. بهر حال من دون گرید کردم که خیلی بهتر شد ولی باز مشکل کندی داشت. خلاصه به یک نتیجه برای نجات گوشی رسیدم اونم نصب کاستوم رام. من روش کاستوم رام ریختم که اون خودش خیلی خیلی داستان داره. الان گوشیم مثل سامسونگ c5 با چهر گیگ رم روون و بدون لگ کار میکنه. سه برابر روز اولش سریع شده و هیچ هنگی نداره. اون دوستمونم که میگه آشغاله اشتباه میکنه رام سامسونگ برای این گوشی مشکل ایجاد میکنه. حالا هرکی خواست راهشویاد بگیره به من ایمیل بده من راهنماییش کنم که چطور از گوشیش گالاکسی s درست کنه
این ایمیل: ashkansh@yahoo

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1396/8/14 به سلامتی شرکت مایکروسافت اعلام کرد که پروژه لومیا شکست خورده و هیچ قصدی برای تولید موبایل جدیدی نداره. البته تعجبی هم نداشت با تولید دستگاههایی تا این حد ضعیف هیچ امکان دیگری هم برای ادامه دادن وجود نداشت. حداقل اینقد وجود داشتن که رسمن اعلام کنن و بیشتر از این کاربراشون رو دست بسر نکنند.
پیش بسوی اندروید سیستم عامل برتر

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1396/5/31 آقا تشکر راهنمایی کردی. اما با این چیزها حل نمیشه. واقعاً مایکروسافت دستش درد نکنه با این گوشی ساختنش.

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1396/5/17 این گوشی کم مشکل داشت یک مشکل جدید هم به مشکلاتش اضافه شد. یک ماه هست هر برای هر اپلیکیشنی که آپدیت میاد نصب نمیشه مگر برنامه های اصلی مایکروسافت. گل بود به سبزه نیز آراسته شد.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1396/4/22 منم لازم دیدم در مورد اظهار نظر دورتموند راجع به گوشی های ویندوزی مطلبی بنویسم تا شاید موقع تصمیم گیری برای خرید مفید واقع بشه.
من از تجربه خودم در ارتباط با استفاده از این گوشی ها مینویسم و کاملا هم بیطرفانه نظر میدم.
تقریبا مطمئن هستم که هر کس بعد از استفاده از یک گوشی اندروید به سراغ گوشی ویندوز بره از این همه نقایصی که در این گوشی ها وجود داره متعجب میشه.
بیشتر تعجب هم از این بابت هست که ویندوز فون حاصل کار مایکروسافت ابرقدرت تکنولوژی هست. چطور ممکنه مسئولین این سیستم عامل تا این حد نپخته عمل کرده باشن. من خودم دوتا گوشی ویندوزی خریدم وتجربم در مورد کار کردن با این گوشی ها از خیلی ها بیشتر هست. اشکال این گوشی ها یکی دو تا نیست که بخوام همرو اینجا توضیح بدم اما به چندتا ازمهماش اشاره میکنم.
افرادی که دنبال اپلیکیشن های قوی هستند به کل به سراغ ویندوز فون نرن که حسابی نا امید میشن. تمام برنامه ها یی که تو استور برای ویندوز فون ارائه شده به نحوی از سر باز کنی هست. تقریباً تمام اپلیکیشن ها با حداقل امکانات وارد استور میشن البته منظورم برنامه هایی هست که ما بیشتر باهاشون سروکار داریم. میشه گفت اغلب دولوپرها رغبتی برای نوشتن برنامه روی این پلتفرم رو ندارن حتی شریکای قدیمی مایکروسافت.
تاچ گوشی نا امید کنندس و بعد از ارائه انواع واقسام بیلد های جدید هنوز مشکل به قوت خودش باقیه حداقل در مورد 640ایکس ال که اینجوریه. کیبورد افتضاح کاملا. برای مثال کلمات استفاده شده شما رو به حافظه نمیسپره. وضعیت دیتا و وای فای اصلا خوب نیست. وای فای خیلی مواقع میپره. استور خیلی از مواقع کانکت نمیشه. برای انتقال اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگه اشکالات فراوونه. فایل منیجر درست و حسابی نداره و خیلی از مواقع نمیشه فایل دانلود شده و یا بلوتوث شده رو پیدا کرد. برنامه های قابلی برای تلویزیون ورادیو نداره. بانکها براش اپلیکیشن ندادن جز یکی دو تا بانک. شخصی سازیش که مرخصه. اگر دنبال اپلیکیشن هایی مثل گوگل مپ وگوگل ارث هستید اصلا وقت خودتان رو تلف نکنین. تجربه کار با بروزر هاش از همه تلختره. هیچ بروزری که در حد ساده ترین بروزر های آندروید هم باشه نداره. ایج هم که اینقدر در موردش تبلیغات کردن هیچی برای گفتن نداره..... خلاصه اگر بخوام ادامه بدم مثنوی هفتاد من کاغذ شود. من واقعا متوجه نمیشم اینایی که از ویندوز فون تعریف میکنن این همه مشکلو توش نمیبینن.؟ بهر حال من لازم دیدم اینارو بگم تا بعضیا که بودجه محدودی دارن با قضاوت اشتباه دست به خرید محصولات ویندوزی نزن وضعیت فروش گوشیهای ویندوزی خودش گویا ترین مطلبه. ویندوز ازبازار گوشی های هوشمند دیگه تقریبا هیچ سهمی نداره امیدوارم این مطالب برای تصمیم گیری کمک کنه.

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1396/3/30 سلاح اگر هنوز گوشی رو داری و دنبال تنظیمات فیلتر شکن رایگان هستی با من تماس بگیر.یکم سخته ولی یادت میدم
۰۹۱۰۸۷۶۹۸۱۹
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا