مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : اردی ب
  • تاریخ عضویت : 1394/5/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 17

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/11/18 احتمالاً منظور ایشون اس۷اج بوده. من دیدم مدل ۱۲۸ گیگ اس۷اج با رنگ جدید مشکی یکدست وارد بازار شده
این رنگ جدید همونی هستش که بعد از معرفی مشکی براق آیفون ۷ ، معرفی شد

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/1/26 گلس این گوشی رو توی سایت cover4u دیدم. با حدود 100 تومن قیمت

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/1/13 در مورد بنچمارک آنتوتو باید دقت کنید که توی ورژن 6.0.1 این نرم افزار امتیاز بیش از حدی به UX تمامی مدل های اچ تی سی داده می شد که توی ورژن های جدیدتر در حال اصلاح شدن هست و امتیاز این بخش برای گوشی های اچ تی سی داره به مرور کم تر و واقعی تر میشه. به این ترتیب امتیاز 150 هزار اچ تی سی 10 رو ندیده فرض کنید.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/12/23 دوستانی که نوت 5 دارند و به اندروید 6 آپدیت کردند، بنچمارک گرفتند از گوشی؟ آنتوتو چند شده؟ میشه لطفا اسکرین شات آنتوتو رو هم بذارید؟

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1394/12/19 آیفون 6s وقتی تازه وارد بازار شد (مثل الآن که هنوز اس 7 رسماً وارد نشده و تعدادش زیاد نیست) قیمتش به شدت بالا بود. یادمه به 5 میلیون و 6 میلیون می رسید. چند روزی گذشت. وقتی تعداد زیادی از آیفون وارد بازار شد، سریعاً قیمت اصلی خودش رو پیدا کرد که تا الآن هم خیلی تغییر نکرده. در حد چند روز که منتظر باشی، حباب قیمت اس 7 که فقط برای جوسازی توی بازار ایجاد شده می ترکه و هزینه متعادلی پیدا می کنه. من پیش بینی می کنم به زودی روی حدود 2 میلیون و 800 هزار فیکس بشه.(با گارنتی های رسمی البته)

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/9/9 من هم کاملاً موافقم و روی مرز قرار دارم که بیخیال نوت 5 64 گیگ بشم. چون قطعاً رنگ نقره ای رو میخوام اونم نه با قیمت های سرسام آور و منفعت طلبانه. منتها تفاوت من با شما اینه که نوت 3 ندارم و با این گوشی ساده و ابتدایی اندرویدی (بماند که چیه!) نمیتونم کار کنم. پر از لگ و هنگ و کمبود رم و حافظه و ... است. بگذریم؛
اگر به زودی تونستم نوت 5 64 گیگ نقره ای رو بخرم که هیچ وگرنه بیخیال خرید گوشی میشم. چون بارها گوشی های مختلف رو چک کردم و ازشون خوشم نیومده و به نظرم ارزش قیمتی رو که میگن نداشتند.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/9/7 سلام. در مورد محافظ گلس شنیدم که عملکرد قلم روی گوشی رو کاهش میده. درسته؟

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/8/23 قصد جسارت خدمت شما و سایر دوستانی که میخوان نوت ۳ و ۴ رو با نوت ۵ تعویض کنند، نداشتم. شاید شما اینطور صلاح میدونید برای خودتون ولی من با داشتن یکی دو تا گوشی میان رده و پایین رده واقعاً اذیت شدم و حتی تا وقتی برام اثبات نشد که گوشی های گرون قیمت به کارم میاد، قصد نکردم که بخرم. این انتخاب رو از این جهت کردم که تا مدت ها ازش استفاده کنم و فکر تعویض گوشی رو نکنم. واقعاً امیدوارم اینطور بشه.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/8/21 واقعاً اس ۷ وسوسه برانگیزه ولی من اگر الآن نوت ۳ یا ۴ داشتم یا حتی اس ۵ و اس ۶ ، به نوت ۵ فکر نمیکردم. صبر کردن برای اس ۷ خیلی وقتم رو میگیره پس با خریدن نوت ۵ خیال خودم رو راحت میکنم و میرم به کارهام میرسم.
ممنون بابت پیشنهادتون

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/8/17 سلام
هنوز نخریدم.منتظر ۶۴ گیگ بودم. اتفاقاً خوشحال میشم اگر نکته ای به نظرتون رسیده بهم بگید.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/8/16 کجای حرف من متعصبانه بود؟
سال 2015 در حال اتمام هست. هم اینتل هم اگزینوس و هم اسنپ پردازنده های خودشون رو برای امسال معرفی کردند. تا الآن فقط یکی دو تا پردازنده هستند که می تونند با 7420 رقابت داشته باشند. یکی A9 اپل هست (که روی سیستم عامل متفاوت و صفحه های اچ دی و فول اچ دی کار گذاشته شده و نه کواد اچی دی و همین به افزایش کارایی اش کمک میکنه) و اون یکی 950 هوآوی. هر دو مورد هم مخصوص سال 2016 محسوب میشن چون اپل که تازه عرضه شده و 950 هم هنوز استفاده نشده و باید توی عمل هم مشخص بشه که چقدر توانمنده. حتی اگر الآن هم استفاده بشه، برای رقابت با پرچمدارهای سال 2016 ساخته شده و اینطور نیست که اول سال 2016 هوآوی بیاد یه پردازنده بالا رده دیگه رو معرفی کنه.
لطفاً مدرک بیارید که اینتل بعد از اپل دومه. اگر به ری ویو های سایت ها مراجعه کنید می بینید که اکثر بنچمارک های این گوشی از نوت 4 هم پایین تره چه برسه به نوت 5.

آگاه سازی شما باید مستند و معتبر باشه. طبق کدوم آزمایش دستی یا نرم افزاذی قصد اطلاع رسانی سلایق خودتون به کاربرها رو دارید؟ دوستان طرفدار برند ایسوس مدت هاست توی پیج های سامسونگ ادعاهای خودشون رو مطرح کردند و از زنفون 2 افسانه ها ساختند. اگرچه همین گوشی بسیار به ایسوس کمک کرد تا خودش رو بالا بکشه ولی دلیل نمیشه که در مورد این مدل بزرگنمایی بشه.

من شخصاً فقط اینترفیس ایسوس رو دوست دارم چون جدیده ولی توی عملکرد پردازنده، گرافیک، سرعت حافظه داخلی، باتری، رابط کاربری، دوربین، صفحه نمایش، امکانات جانبی و حتی کیفیت ساخت قابل قیاس با نوت 5 نیست.

کسی که به امکانات و ویژگی های نوت 5 نیاز داشته باشه، اونها رو توی هیچ گوشی دیگه ای نمیتونه پیدا کنه. اصولاً سری نوت کاربری های ویژه ای دارند که مصرف کننده باید نوع استفاده اش مشخص باشه. در غیر این صورت صرف هزینه بالا برای گوشی اشتباه خواهد بود. اگر به قیمت گذاری های گوشی ها نگاه کنید، قیمت نوت 5 فوق العاده مناسب گذاشته شده و این قیمت های مناسب توی همه پرچمدارهای سامسونگ وجود داره. قیمت این تولیدات سامسونگ به نسبت امکاناتی که دارند در قیاس با رقبا کاملاً به صرفه است. حتی این نوع قیمت گذاری یعضاً توی سایر برندها هم وجود داره و ارزش تولیدات بسته به امکانات به نسبت رقبا سنجیده میشه. طبیعتاً امکانات ساده بقیه گوشی ها ارزش اینچنینی هم نداره.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/8/15 شما برای محافظ صفحه گوشی چه نوعی رو پیشنهاد میکنی؟ برای من خیلی مهمه که جنس مرغوبی داشته باشه از دو لحاظ: اولاً رنگ شفافی داشته باشه چون یه نمونه برای گوشی دیگه ای استفاده کردم که رنگش یه حالت رنگین کمانی داشت که به خاطر جنس بسیار بدش بود. ثانیاً برای تاچ گوشی روون باشه و بین انگشت و صفحه اصطکاک ایجاد نشه. آخه از نمونه ای با این مشکل هم داشتم متأسفانه. با بعضی محافظ های کلفت سری نوت هم کمی کار کردم ولی نمیدونم چقدر توی کیفیت نمایش تأثیر دارند (و آیا کاهش می دهند کیفیت رو یا نه) ضمن اینکه کیفیت کار تاچ و قلم روی این محافظ ها رو نمیدونم. تأثیر منفی نداره؟ به صورت کلی اگرچه قیمت برام مهم نیست ولی با توجه به برخی خط و خش ها شاید بهتر باشه که هر یک سال یه محافظ عوض کنم. ممنون میشم که تجربه تون رو در این مورد در اختیار بذارید.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/8/12 سلیقه شما توی انتخاب برند ایسوس و پردازنده اینتل قابل احترامه ولی بدون سند و مدرک، آزمایش معتبر نرم افزاری یا حتی دستی در این مورد قضاوت نکنید. این گوشی، پردازنده اش و سایر مواردش فاصله چندین ساله با مدلی که گفتید داره. قسمتی از این فاصله هم نشأت گرفته از تجربه بیشتر سامسونگ هست. 7420 اگزینوس بدون اغراق و طبق نظر بسیاری از کارشناسان به یقین بهترین پردازنده سال 2015 بوده که در قیاس با اسنپ 810، مدیاتک x10، اینتل و ... عملکرد خیره کننده ای داشته. بنچمارک های معتبر جهانی این رو به صورت کامل تأیید میکنند. ضمن اینکه در مقایسه های غیر علمی که با دست انجام شده هم میشه این رو تشخیص داد. اصولاً با هزینه ای که برای ایسوسی که گفتید می کنید، به جز داشتن یه گوشی جدید (از لحاظ اسم و ظاهر) چیزی نصیب شما نمیشه و کیفیتش از بعضی هم رده های قیمتی اش هم کمتره. این نکات که گفتم برگرفته از نظرات افرادی است که نه تنها زنفون 2 رو کاملاً تست کردند بلکه تخصص بسیاری از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری دارند. اگر هم علاقه زیادی به ایسوس بابت جدید بودن و یا استفاده از اسم اینتل و ... دارید، لطفاً از انتشار اون خودداری کنید تا کاربرها به خاطر علاقه شخصی شما گمراه نشن.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/8/11 من به شما پیشنهاد میدم که صفحات مربوط به گوشی های active سامسونگ و یا برند cat نظراتت رو بنویسی. شمایی که کیفیت گوشی رو توی استحکامش می بینی یعنی اصولاً استفاده درستی رو از یک گوشی متصور نیستی. اگر هم واقعاً فکر میکنی که استحکام خیلی مهمه، همون گوشی های خاص ضد ضربه تولید میشن که به مراتب از گوشی های اچ تی سی و سونی که مورد علاقه شما هستند محکم ترند. تازه معیاری هایی مثل ضد آب و ضد شوک و ... هم دارند.
ولی حتی اگر قرار به قیاس کردن باشه باید خدمتتون عرض کنم که نوت 5 هیچ کمبودی در رابطه با مقاومت و استحکام نداره. ویدئوهای مختلفی توی آپارات و یوتیوب وجود داره که تلاش میشه با دستگاه یا دست انسان نوت 5 رو خم کنند یا حتی بشکنند. از محتویات درونی هر گوشی که باعث استحکام اون میشن که بگذریم، خود شیشه از لحاظ علم مواد، بسیار محکم و البته شکننده ارزیابی میشه. فلز امکان خمش داره ولی شیشه مقاومت بیشتری در برابر خمش نشون میده مگر اینکه بشکنه. خیلی ها دنبال تست کردن این موضوع توی نوت 5 شدند که اگر میتونستند اون رو بشکنند، الآن کل سایت ها خبرش رو درج می کردند. (منظورم شکستن کل گوشی هست و نه فقط شیشه پشتی)
اما اگر منظورتون فقط شکسته شدن شیشه پشتی گوشی هست، باید بگم که صد البته این امکان بیشتر از فلز فراهمه. یعنی اگر ضربه ای که به پشت گوشی وارد میشه از حدی بگذره، این شیشه ترک برمیداره یا خرد میشه. باید دید که چه نوع فشارها و ضرباتی ممکنه به یه گوشی وارد بشه. در استفاده های معمولی ممکنه گوشی از دست روی زمین بیفته یا کسی روش بشینه. کسی نیست که هر چند وقت یه بار بخواد سعی کنه که گوشی اش رو بشکونه و به خاطر این نوع استفاده دنبال گوشی محکم بگرده.
z1 مال دو سه سال قبله و دیجیکالا هم نظر شخصی خودش رو داده. ربطی هم به نوت 5 نداره. اصولاً کسی بین انتخاب z1 و نوت 5 گیر نکرده! حتی اگر کسی بین نوت 5 و زد 5 پریمیوم مردد باشه، باید بدونه هر دو تا از شیشه اند و تا حد خاصی استحکام دارند. اگرچه نوت 5 از آخرین نسل شیشه های معتبر گوریلا گلس استفاده کرده که شهرت جهانی دارند و شاید به نظر کاربرهای ساده آشنا نباشند.
در نهایت حتی اگر گوشی فلزی هم باشه دو تا نکته وجود داره:
اولاً ضربه ای که شیشه پشت گوشی رو میشکنه، فلز پشت گوشی رو هم دچار آسیب جدی مثل خط و خش و فرورفتگی و ... میکنه. کسی هست که با هزینه بالا بابت گوشی براش مهم نباشه که آسیب ببینه؟
ثانیاً گوشی نمیتونه تصمیم بگیره که از پشت آسیب ببینه یا صفحه نمایش. پس اصولاً تمام گوشی های هوشمند فعلی در معرض خطر هستند. اگر چنین نگرانی ای وجود داره، انواع دیگه ای از گوشی برای استفاده هست.
اینکه فلز یا شیشه کدوم برای پشت گوشی بهتر هستند، بحث مفصلی داره. شیشه و فلز هر دو نواقصی دارند که میتونه توی یه فرصت توسط اساتید در موردش نظر داده بشه. فقط اینکه قطعاً جنس گوشی در اولویت اکثر خریدارها نیست. اگرچه سامسونگ توی جنس بدنه در قیاس با رقبا چیزی کم نداره.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/7/6 سلام. شما هنوز s6 داری؟ چند ماه میشه؟ یه مسئله ای که اکثراً گفته میشه اینه که اندروید توی طول زمان دچار افت عملکرد میشه و آی او اس به اصطلاح پایدار تره؟ شما که با هر دو تا کار کردی، تأیید میکنی اینو؟ من خودم فقط با اندورید کار کردم. توی گوشی های ضعیف این رو دیدم ولی توی میان رده مخصوصاً با آپدیت هایی که اومده، چیزی احساس نکردم. اگرچه با تفاسیری که از ios شنیدم، احساس میکنم که به هیچ وجه نمیتونم باهاش کار کنم ولی در حد اطلاعاتم میخوام بدونم این موضوع چقدر واقعی هست؟
یه بحث دیگه ای هم که میکنند مربوط به خود سامسونگه. هم تاچویز و هم اگزینوس رو گاهی متهم به افت عملکرد در طول زمان می کنند. باز مقایسه شون با چیپ های اپل هست. به نظر شما این درسته؟
(از دلایلی که این سوالات رو می پرسم اینه که اگر واقعاً اندورید، سامسونگ، تاچویز و اگزینوس چنین مشکلاتی رو دارند، من که به دلیل شرایطم استفاده زیادی از یه پرچمدار دارم، بشینم و با حساب و کتاب، کارهام رو طوری تنظیم کنم که به شکل دیگه ای انجامشون بدم. پول هم بابت گوشی خرج نکنم. اگرچه برام سخت خواهد بود که کارهام رو اینجوری سازماندهی کنم. مخصوصاً اینکه با ویندوزفون هم نمیتونم کار کنم چون اصلاً سیستم عامل بدردبخوری برای من نیست)

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/5/29 خیلی ممنونم از پاسخ گویی شما
مطمئناً زمان عرضه چیپست هایی که گفتم و مبتنی بر کورتکس a72 هستند، خیلی مهمه. اگر اونطوری که شما میگی تا ژانویه و فوریه طول بکشه، دستگاه های استفاده کننده رو نباید با نوت 5 مقایسه کرد. چون زمان زیادی از عرضه نوت 5 خواهد گذشت. البته بازار شایعات داغ هست. حتماً خبر اگزینوس M1 رو با هسته های اختصاصی دیدید. کنار این خبرها گاهی گفته میشه که هوآوی توی همین شهریور از kirin 950 توی یکی از دستگاه هاش استفاده میکنه. حتی شایعه استفاده از kirin 940 هم وجود داره که میگن اون هم از کورتکس های a72 استفاده میکنه. گفتند که این چیپست ها از مالی 880 و 860 استفاده میکنند. مخصوصاً اگر در سری میت این اتفاق بیفته، چون با یک فبلت مواجه هستیم، میتونه با نوت 5 رقابت داشته باشه. درسته که نتایج عملی تعیین کننده هستند و البته تجربه سامسونگ در قیاس با هوآوی برگ برنده ای خواهد بود اما حداقل این فبلت احتمالی هوآوی مثل سال گذشته شکست مسلمی در برابر سری نوت نخواهد خورد.
من خودم مدت هاست منتظر نوت 5 هستم تا بخرم. داشتم نوت 4 می خریدم که با صحبت های دوستان صاحبنظر توی صفحه نوت 4 منتظر نوت 5 موندم. در مجموع از مشخصات نوت 5 راضی هستم و به احتمال زیاد میخرمش. منتها بالاجبار تا عرضه نوت 5 ، معرفی رسمی گوشی های جدید هم اتفاق میفته که بعدش بهتر میشه قضاوت کرد.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/5/26 استفاده از 7420 توی نوت 5 با توجه به قدرتی که توی S6 نشون داد، منطقی به نظر میاد منتها این مسئله به رقبا هم بستگی داره. نمیشه پیش بینی دقیقی کرد اما بالاخره چیپست های اسنپ 820، مدیاتک x20 و x30 و کایرین 950 جز بهترین برنامه شرکت های رقیب هستند. چندین تردید در خصوص این چیپست ها وجود داره. اول اینکه هنوز به شکل رسمی به کار گرفته نشدند و با این وجود عملکردشون مشخص نیست. گرافیک هر کدوم هم مهم هست که چیه و سایر ویژگی ها که شما بهتر از من میدونی. راستش شخصاً فکر میکنم که عدم استفاده از کورتکس a72 توی نوت 5 و gpu رده بالاتر از مالی t760 ممکنه این فبلت رو از رقبایی که در زمان نامشخصی از سخت افزارهای بالا استفاده خواهند کرد، عقب نگه داره. پیش بینی دقیقی نیست و باید منتظر موند. نظر شما در این مورد چیه؟ ...
یه سری بنچمارک های اولیه از نوت 5 توی جی اسم آرنا منتشر شده که بسیار به S6 نزدیکند. منتها توی چند مورد گرافیکی از M9 و +Z3 عقب موندند. دلیلش رزولوشن کمتره؟
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد
ایسام