مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : گچ پ
  • تاریخ عضویت : 1393/1/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1394/3/9 اینو یادم رفت اندروید گوشیم 4.2.2 هست .

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1394/3/9 سلام.از دوستان با تجربه یک سوال دارم...وقتی تو قسمت مدیریت باطری میرم و مصرف رو نگاه میکنم زده Android system:%89 .به نظر دوستان اندروید گوشیم مشکل داره یا مشکل از جای دیگه ایی است.آخه مصرف شارژ گوشیم در 6 ساعت تو حالت استند بای 16% شده ( یک شب تا صبح بدون استفاده) که قبلا 2% بود.
لطفا راهنمایی کنید.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1394/2/1 سلام
گوشی من تا چند وقت قبل با استفاده عادی 3 الی 4 روز شارژ نگه میداشت اما الان این مدت رسیده به 1.5 الی 2 روز طوری که تقریبا هر شش ساعت 10 درصد شارژ مصرف میکنه که قبلا 2 درصد بود.وقتی گوشی رو روشن خاموش میکنم تقریبا تا 2 روزی مثل روال قبلش میشه اما بعد این مدت دوباره مصرف شارژش میره بالا.
از دوستان اگر کسی به چنین موردی برخورده لطفا راهنمایی کنه.(اندروید گوشیم 4.2 مدل 6603)

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/2/7 اونجوری که از دوستان شنیدم سری های ابتدائی زد تعدادیشون این مشکل مرگ ناگهانی رو داشتن و دیگه روشن نشدن و بعضی ها هم با ریست سخت افزاری (پاور+ولوم بالا) روشن شدن.اما سری جدید c6603 270 رو من شخصا یک مورد دیدم که ناگهان خاموش شد اما با ریست سخت افزاری بالا اومد.شما هم که چون گوشیت گارانتی داره نیازی به استرس نیست فقط به نظر من روی تعویض گوشی پا فشاری کنید و به عوض کردن برد راضی نشین چون به نظرم دیگه اون گوشی فایده ایی نداره.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/2/5 لطف میکنید بنویسید چه مدلی از زد بوده: 280 c6602 یا 270 c6603 ؟

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/1/20 ممنونم بابت راهنمائی های دلسوزانتون...لطفا به فعالیتتون ادامه بدین.مطمئن باشید دوستان بسیار زیادی هستن که به کمک شما احتیاج دارن...

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/1/19 سلام
تشکر فراوان بابت راهنمائی و فیلمی که قرار دادین.کمک بزرگی کردین.دقیقا تو دوربین که نگاه کردم همان مکانی رو نشون میده که سنسور عمل میکنه.یعنی دقیقا جای سنسور معلومه.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/1/19 سلام سینای عزیز
سنسور هیچ مشکلی نداره و به درستی کار میکنه و منم زیادی حساسیت به خرج دادم.متمایل به چپ کار میکنه دقیقا همون مکانی که تو لینک عکسی که آپلود کردمنشون دادم.آره باید کنار سنسور سنجش نور دستم رو بزارم تا کار کنه.بازم ازت ممنونم...

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/1/18 درود بر همه
سپاس فراوان از سه دوست عزیز بهرام و مهدی و سینا که قابل دونستن و شرمنده که در رسوندن منظورم کوتاهی کردم.بله هر سه بزرگوتار درست میگن سنسور مجاورت تا ارتفاع یک سانتی محدوده عمل داره دقت کنید در "ارتفاع".اما مشکل من اینه که تو این منطقه یعنی دقیقا بالای خود سنسور (همون گردی کنار چراغ ال ای دی) کار نمیکنه و باید دستم رو تو محدوده ایی کنار سنسور بگیرم تا on and off بشه.انگار سنسور سرجای خودش نباشه که این واسم عجیب بود.که مختصات دقیق اش اگر از لبه بالائی سمت راست به اندازه 1/7 سانت به سمت چپ سپس 1 سانت به سمت پایین بیام .بیم این دارم که گوشی مشکل داشته باشه چون گارانتی نداره. تصویرش رو دوستان میتونن از لینک زیر دریافت کنن که محل رو با کادر قرمز مشخص کردم.بازم بابت وقتی که میزارید ممنونم...
http://www.mediafire.com/download/wkwx216pj6echt8/zz.jpg

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/1/17 درود بر همه
یک سوالی در باره سنسور مجاورت برام پیش امده دیدم بهترین جا همین جاست چون دوستان واقعا دارن زحمت میکشن.
منم مشکل عمل نکردن سنسور مجاورت رو داشتم که با راهنمائی دوستان مشکلش از برچسبی بود که رو صفحه زده بودم و با در آوردنش سنسور به خوبی کار میکنه.اما در کمال تعجب (که اینو تازه متوجه شدم) اگر دستم رو دقیقا روی خود سنسور بگیرم عمل نمیکنه و باید تو فاصله بین خود سنسور تا نزدیکی آرم سونی دستم رو بزارم تا کار کنه، به عبارتی محدوده عملش چیزی به اندازه یک سانت از کنار سنسور به سمت چپ (آرم سونی) هست.حالا سوالم از دوستان اینه که آیا این طبیعیه یا نه؟
چون با این اوصاف من هر برچسبی بزنم قاعدتا روی اون قسمت رو میگیره و سنسور کار نمیکنه.
ممنون از وقتی که میزارید...
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
ایسام