مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : طوبی ح
  • تاریخ عضویت : 1392/12/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

1392/12/25 سلام دوستان
من با توجه به نظرات کاربران و بررسی های سایت های تخصصی ایرانی و خارجی نسبت به لگ دستگاه نسبت به خریدش مردد بودم. تو یوتیوب دو تا بررسی تصویری ازش دیدم که گفته ش با نوشته ها همخوانی داشت. اینکه این تبلت براساس این بررسی ها 3-4 جا لگ داره:
1) وقتی شما تو my magazine هستی و صفحات رو سریع ورق بزنید که ظاهرا note3 هم همین مشکلو داره
2) وقتی دکمه روی S-pen رو میزنید منویی که کارکردهای قلم رو نشون میده با یه کوچولو تاخیر(درحدیک ثانیه) روی صفحه ظاهر میشه
3) مثلاً وقتی میخواید یه صفحه رو که باز کردید جابجا کنید یا وقتی ازیه برنامه به یکی دیگه سوئیچ کنید.
4)باز کردن گالری. که البته موقع گشتن توی گالری ظاهرا مشکلی نداره
من بخاطر تجربه ناخوشایندی که با گوشی HTC mini داشتم تصورم از لگ در اون حد بود ولی بادیدن ویدیوها متوجه شدم که این لگ از نظر من اونقدرها آزار دهنده نیست. هرچند با توجه به مشخصات تبلت انتظار میرفت که در همین حد هم لگ نداشته باشه که البته شاید با آپدیت های نرم افزاری حل بشه.
به نظرم خودتون فیلمها رو ببینید و اگه مقدور بود از نزدیک حداقل همین بخشهای گفته شده رو چک کنید و گرنه صرفاً با خوندن بعید میدونم بشه به نتیجه گیری قطعی و درستی برسید

http://www.youtube.com/watch?v=tkgSZ8vTsTo&list=PLpO2vHlL6uoMg9OV2CvqRoQ9tMiY22fY-

این صفحه یه ویدیو از بررسی کامل تبلت و یکی هم صرفا مربوط به لگ اون در مقایسه با note3 داره:
http://phandroid.com/2013/10/03/galaxy-note-10-1-review-2014/

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1392/12/25 باسلام
من بالاخره بعداز جمع بندی نظرات همه دوستان دیشب این گوشی رو باقیمت 1،670،000 از بازار موبایل با گارانتی مایکروتل خریدم (گارانتی دار از این قیمت تا 1،750،000 موجودبود). تمام مغازه های طبقات -1وهمکف و اول رو گشتم چون دنبال گارانتی آرین بودم. پایینترین قیمت و تصادفاً با حوصله ترین فروشنده رو انتخاب کردم و چون سیم کارت پانچ شده همرام نبود 48 ساعت مهلت تست دادن. مدل802w و ساخت تایوانِ. رو اسلات 1 نوشته WCDMA/GSM و چون فعلن فقط رایتلم پانچ شده اونو تست کردم که نویزی نداشتم منطقه هم از محدوده انقلاب تا پارک وی تغییر کرده و کیفیت تو تستهای مختلف کاملن خوب بوده. راستش متاسفانه فروشنده ها یا اطلاعات درستی ندارن یا حوصله نداشتن که توضیح بدن اما فکر میکنم گوشی هایی که گارانتی دارن از لحاظ همخوانی با سیستم مخابراتی چک میشن. من سر پیدا کردن مدلهای سفارش کشورهای مختلف دچار وسواس شده بودم اما تو بازار اکثراً تایوانی بودن و فقط اختلاف قیمت داشتن.بعد از تست همراه اول هم تجربه م رو مینویسم.
راستی من قبلن دومدل HTC دیگه هم داشتم ولی تو نظر اول تاچ این گوشی نسبت به اونا خیلی توجهمو جلب کرد.
ممنون که شما هم تجربیاتتون رو اینجا گفتید. خیلی کمکم کرد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام